"אנחנו מסתובבים פה שעות אפשר לחזור כבר?"' שאל מייקל את איתן. הוא היה נשמע עצבני במיוחד משום מה ואית'ן פשוט התעלם ממנו."רגע בואו לחנות הזאת" אמרה אימי וגררה את כולנו אחריה.
**
אני ומייקל נגררנו אחריה עייפים ומותשים.
"איפה היית אתמול?" שאל אותי. זאת הפעם הראשונה שדיבר איתי מאז שנתתי לו לגעת בי ככה
החלטתי שאתעלם ממנו כדי לא לפתוח סתם ריבים.
"אז את עדיין כועסת על אתמול" אמר משועשע.
זה נראה לך מצחיק?
התעלמתי שוב והלכתי לחפש לי שמלה עד שמצאתי שמלה שחורה שאהבתי.
נכנסתי אל תא המדידה ופשטתי ממני את הבגדים וכשהסתובבתי לקחת את השמלה התפלאתי לראות שמייקל מאחורי .
באתי לצרוח בבהלה אך לפני שהצלחתי מייקל סתם את פי ונצמד אליי ממאחורה."אני מוריד את היד אל תצעקי" אמר והוריד את ידו מפי. "צא מכאן" סיננתי בעצבים.הסתובבתי אליו וכיסיתי את עצמי עם הידיים כמה שיכולתי .מייקל בחן אותי ללא בושה והסתכל עליי כאילו אני טרף.
"למה את כועסת עליי?רצית משהו ונתתי לך אותו" אמא בפשטות.
"אתה מגעיל אותי, צא מפה מיד" הפעם כבר דרשתי.
״זה בגלל שלא נתתי לך לגמור?״ שאל בגיחוך. ״צא״ סיננתי שוב ."את רוצה להגיד לי שהיית מעדיפה שאני לא אגע בך ככה?" שאל ונעץ את מבטו בחזי.
הרמתי מהר את השמלה והתלבשתי בה לא נותנת לו לראות עוד ממני ניסיתי לסגור את הרוכסן עם ידי ללא הצלחה וכשמייקל ראה שאני מסתבכת סובב אותי והתחיל לסגור את הרוכסן באיטיות מייסרת.הוא הגיע לסוגר של החזיה שלי ושיחק איתו קצת פותח וסוגר אותו ,פותח שוב ומרשה לעצמו להכניס את ידיו מתחת לחזיה שלי מלטף בעדינות את גבי ואני לא מעיזה להתנגד לו מרוב שזה נעים הוא נתן לחזיה ליפול על הרצפה והעביר את אגודליו על הפיטמה שלי הוא בא לסובב אותי אליו בכדי לראות אותי אבל אני התנגדתי והתקופפתי להרמים את החזיה וללבוש אותה והוא וסגר לי את החזיה ואז את השמלה עד הסוף.
ראשי נח אחורה על כתפו והוא נישק את צווארי בעדינות ומצץ."למה אתה אוהב להביך אותי ככה?" הצלחתי בקושי לשאול מנסה שלא יפלטו קולות לא רצויים משפתיי.
"אני מביך אותך?" שאל ואני הנהנתי בקושי מסוגלת להפסיק רציתי עוד ממנו , עוד הרבה למען האמת. הוא חייל חיוך משועשע כאילו כל המצב הזה מאוד הצחיק אותו.הוא ליטף אותי גופי בעדינות מעביר צמרמורות נעימות אל בין רגליי ולבסוף הצלחתי להתרחק ממנו למרות רצוני העז להשאר .
"תפסיק לגעת בי ככה אנחנו הולכים להיות אחים חורגים" אמרתי והוא משך בכתפיו.
"סתם קל לגעת בך כי את הכי קרובה ונגישה אלי אל תקחי את זה יותר מידי רציני את כלום מבחינתי"
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...