37

1.2K 57 10
                                    

״תתחתני איתי״

***
״אתה צוחק עליי״ אמרתי .
״אני רציני לגמריי״ אמר.
״אני בת שבע עשרה״
״כמעט 18, חוץ מזה שאת לא כמו הבנות בבית הספר ג׳ס.את בוגרת , את אישה . עברת משהו בחיים ״ אמר.

״ואתה בן 19״ אמרתי עדיין המומה. ״אנחנו יוצאים כל כך מעט זמן״ הוספתי עדיין המומה.

״אז מה,את לא מרגישה שזה זה?״ שאל.
״זה לא העניין פשוט..לא יודעת, עבר כזה קצת זמן מייקל״ אמרתי.
״תן לי עוד קצת זמן,אני עדיין קטנה״ אמרתי והוא הנהן בהבנה .

***

כעבור שלושה חודשים: 

״נו תתן לי ללכת״ אמרתי למייקל בעצבים והוא לא התייחס אליי כמובן .
״אז תחליפי את החצאית הזאת״ אמר לי בכעס.
״אתה כזה לא הגיוני לפעמים״
״אני דואג לך״ אמר ברוגע מתעלם ממה שאני אומרת לו.
״תפסיק לדאוג כל הזמן,אם כזה מפריע לך תבוא איתי לקניון״ אמרתי בעצבים .

״את יודעת שהייתי מת לקצת זמן איכות עם הנערה שלי,אני עסוק ג׳ס.ואני לא יכול לדאוג לך עכשיו״ אמר בעצבים.

מייקל סיים את השנה האחרונה שלו בבית הספר והוא עובד קשה עם אביו.הוא מצא בית יפייפיה במרחק ארבעים דקות נסיעה מכאן וביקש שאעבור לגור איתו.

סירבתי למייקל לבינתיים למרות ההצעה המפתה שלו העדפתי לסיים ללמוד את השנה האחרונה שלי כאן ואז לעבור איתו.
מייקל הבין ואת רוב הלילות שלו הוא מעביר פה,הוא אומר שהוא מעדיף להשאר קרוב אליי עד שאסיים ללמוד. ובחלק שישן שם זה נותן לי להתגעגע אליו קצת.

לפני בערך שלושה חודשים הפסקנו להעמיד פנים בבית ספר.מייקל אמר לי שזה החלטה שלי כי אני היא זו שתצטרך להתמודד עם הכל והאמת שבהתחלה היה ממש קשה. המון בנות התחילו לשנוא אותי במיוחד הזונות של מייקל. היה לי קשה אבל הוא דאג לי והיה איתי בבית ספר עד שהרגשתי בסדר שוב. לחברות שלי זה היה מובן מאליו בגלל כל המבטים שלנו ואפילו ג׳ייק ניסה לתמוך בי איכשהו .

מייקל לא סבל את ג׳ייק וכל פעם שראה אותי סביבו היה בא ואומר שהוא צריך ״לדבר איתי״ וממציא איזה משהו למרות ששנינו ידענו טוב מאוד את האמת ושהוא קורא לי סתם כי הוא מקנא .

הלכתי בעצבים להחליף לג׳ינס ארוך כדי שמייקל יניח לי והוא חייך בסיפוק.
באותו הלילה ישנתי לראשונה בביתו של מייקל והיה כל כך טוב להיות איתו בבית לגמרי לבד.
בגלל שמייקל גר יחסית רחוק אמר שיקח אותי לקניון לפני העבודה.

הייתי חייבת דחוף לקנות כמה דברים ותיכננתי ישר לחזור וללמוד למבחן גדול שעומד להיות לנו.

״אפשר לצאת עכשיו?״ סיננתי בעצבים והוא חייך לעברי חיוך מרוצה.
״כן,עכשיו אפשר.יפייפיה כמו תמיד״ אמר וקירב אותי לנשיקה יבשה.

התעלמתי ממנו והלכתי בשקט לרכבו בלי להגיד מילה. אני לא יכולה לסבול את התקפי הקנאה שלו.
״תפסיקי להיות ילדה קטנה״ אמר מייקל עוצר אותי מלהכנס לרכב. הוא תפס בזרועי וסובב אותי אליו .

״אני לא ילדה קטנה״ אמרתי בעצבים ובאמת הייתי נשמעת עכשיו כמו ילדה קטנה.יופי מייקל.אתה גרמת לזה.

״תנסי להבין את הצד שלי,אני צריך להיות רגוע בידיעה שחברה שלי הולכת בקניון עם חצאית שדורשת שיזיינו אותה וכל גבר יכול להסתכל עליך״ אמר.

״פשוט קח אותי לקניון כבר״ דרשתי.
ומייקל נאנח בעצבים.
״עדיף לי שתיהי בטוחה גם אם זה אומר שתכעסי עליי״ אמר בתסכול.

נשענתי על הרכב שלו והרמתי את מבטי להסתכל עליו.
הוא העביר את ידו בשיערו בסקסיות וראיתי שהוא מתוסכל מזה שאני לא מדברת איתו.מצחיק שיש לי השפעה כזאת גדולה עליו.

״אני אבוא לראות אותך הערב אחרי העבודה״ אמר ונשק לראשי.
הוא הרים את סנטרי ונשק לשפתיי נשיקה עדינה שוב.

״אני אוהב אותך ג׳ס״ אמר לגמריי ממיס אותי.
נאנחתי גם, כבר לא היה לי כוח או חשק לריב איתו.

נתתי לו לחבק אותי והנחתי את ראשי על חזו.
״אחכה לך ״ אמרתי לו.
נכנסנו לרכב ואחרי שמייקל הוריד אותי בחניה של הקניון התחלתי ללכת לכיוון החנות הראשונה . זכרתי שהיה חסר לי כמה מחברות לבית הספר ואם אני כבר פה בקניות לא יזיק לי לקנות כמה .

הרגשתי מישהו מאחורי זז אחרי כל פניה שלי והסתובבתי לאחור.לא היה שם כלום.המשכתי ללכת מהר יותר וגם הצל מאחורי הלך מהר יותר.בפעם הבאה שהסתובבתי היה שם מישהו שנראה מפחיד.הגברתי את הקצב מנסה לצאת מהחניה ולהגיע למקום ציבורי יותר.
אני מתה להתקשר למייקל אבל אני בטח סתם פרנואידית . למרות שהוא דקה נסיעה מפה הוא יוכל ללוות אותי לפחות עד שארגיש בטוחה שוב .

התלבטתי והחלטתי להתקשר אחרי דקה. מייקל ענה בצלצול השני.
״הכל בסדר?״ שאל ישר.
״מ..מייקל אני כנראה סתם פרנואידית לא משנה סליחה שהדאגתי אותך״ אמרתי ששמעתי את הדאגה בקולו.
״מה קרה?״ שאל.
״אני מרגישה שמישהו עוקב אחריי אבל כמו שאמרתי אני כנראה סתם פרנואידית״ אמרתי בשקט הולכת מהר יותר.
״אני דקה בא תנסי ללהתקדם מהר לכיוון הקניון״ אמר.
״אל תנתקי ג׳ס״ אמר אבל מישהו כבר ניתק את הטלפון במקומי.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now