היה לי שבוע עמוס ממש סליחה על האיחור❤️
***
"לילה טוב ג'ס " אמר והדביק לי נשיקה לראשי .
הסתובבתי למייקל והנחתי את ראשי אל חזו והוא עטף אותי בזרעותיו .ראיתי שמייקל מופתע וחייך חיוך קטן מרוצה. רציתי לעשות את זה כל כך הרבה זמן וזה הרגיש טוב .
"לילה טוב מייקל"
***"צריכה טרמפ ?" שאל מייקל .
המשפחה שלנו חזרה מהטיול אתמול ובמהלך כל הטיול אני ומייקל היינו ביחסים טובים.
הייתי דיי בהלם שלא רבנו פעם אחת מאז היום הראשון בטיול.ההורים דיי נהנו להיות ביחד אז אני ומייקל טיילנו הרבה והלכנו ביחד לכמה נחלים יפים שהיו סמוכים לביקתה.
"אלך ברגל, ג'ייק לא ישמח לראות אותי איתך'' אמרתי והוא הנהן והסתכל עלי במבט אדיש. התכוונתי להפרד מג'ייק היום גם ככה אבל אני לא רוצה שהוא יחשוד שזה מייקל . הוא שאל אותי כמה פעמים עליו וצחקתי ואמרתי לו שזה אחי החורג ושאין לו מה לדאוג .
הגעתי אל בית הספר וג'ייק חיכה לי בשער חייך ובא לתת לי חיבוק.
"רגע ג'ייק , אפשר לדבר שניה?" שאלתי וניסיתי להשמע כמעט שפחות לחוצה .
כל כך קשה לי להיפרד מג'ייק כי קשה לי לפגוע בו וגם כי הוא היה ידיד טוב שלי .
"ג'ייק.." התחלתי אך הוא קטע אותי.
"תני לי לחסוך ממך את כל ה- זה לא אתה זה אני , אני רק רוצה להבין למה? אני כל כך אוהב אותך התייחסתי אליך כל כך טוב , זה לא מגיע לי''"אתה צודק והתנהגת אלי כל כך טוב לכן לא אשקר לך , אני מאוהבת במישהו אחר " העזתי להודות. העדפתי להגיד לו את האמת מאשר לשקר לו כדי שירגיש טוב יותר .
ראיתי את ג'ייק מחזיק את עצמו מלהתפרץ עלי , הוא בלע את רוקו והלך.
הרגשתי כל כך רע אבל זה היה לא בסדר למשוך את זה עוד והייתי חייבת כבר לגמור עם זה.מייקל .אני צריכה את מייקל כל כך .
אני נואשת למגע שלו לריח שלו .אני כל כך צריכה אותו שזה מרגיש לי כל כך לא בסדר ותלותי .לאחר שחיפשתי את מייקל בכל בית הספר התקדמתי לשער כדי לצאת הביתה . לא רציתי להשאר בבית הספר כשכל החברות שלי מתעצבנות על זה שנפרדתי מג'ייק.
ראיתי את מייקל ליד הלוקר מדבר עם מישהי כשבאתי לקחת את דברי מהלוקר. היא הייתה נראת כאילו היא מפשיטה אותו במבטה.
מייקל הסתכל עליה במבט אדיש וכשראה אותי רצה אליו הסתכל עליי בבילבול .''לכי" ציווה על אותה נערה שדיברה איתו והביט בי בדאגה.
"הכל בסדר?" שאל והנהנתי מתקרבת אליו .
"מייקל אני רוצה שתבוא איתי הביתה" לחשתי לו באוזן כדי שאף אחד לא ישמע .
הוא הסתכל עלי במבט חושד אבל רק הנהן והלך לכיוון השער.לאחר נסיעה קצרה אני ומייקל הגענו הביתה .
הייתי כל כך אסירת תודה שלא שאל שאלות והסכים לקחת אותי הביתה ישר .ברגע שנכנסנו הביתה החזקתי בידו של מייקל ומייקל היה נראה מופתע .
עליתי למעלה במדרגות כשמייקל אחרי ושהגעתי לחדרו עצרתי .
פתחתי את דלת חדרו של מייקל ונכנסתי יחד איתו .איך שהדלת נטרקה הצמדתי את שפתיי לשפתיו המלאות של מייקל . מייקל לא הסס וישר נישק אותי בחזרה , יכולתי להרגיש שהוא מחייך תוך כדי הנשיקה . ידעתי שיכול להיות שאני עושה טעות אבל לא הייתי מוכנה להיות עם מישהו אחר חוץ ממנו , ידעתי שזה או איתו או כלום .
התנתקתי ממייקל ראשונה ומייקל העביר את ידו בשיערו בתסכול
"אתה לא רוצה לדעת מה עם ג'ייק?" שאלתי מופתעת.
"לא, חיכיתי לזה יותר מידי זמן עכשיו תחזירי אליי את השפתיים הסקסיות שלך" אמר . מייקל היה נראה נואש כמעט כמוני וזה שימח אותי שזה הדדי בינינו."הרגשתי שאני זקוקה לזה כל היום" אמרתי כשהתנתקנו ומייקל חייך אליי חיוך ממיס .
"הרגשתי שאני זקוק לך מאז שפגשתי אותך לראשונה" הודה .
"בואי לפה" אמר ומשך אותי אל מיטתו.
מייקל ישב על המיטה ואני עמדתי בין רגליו כשהוא התחיל להוריד את חולצתי ."אני לא מאמין שאת עדיין מתביישת ממני אחרי כל הפעמים שראיתי אותך עירומה " אמר מגחך לאחר שהוריד לי את חזייתי.
מייקל הוריד לי את מכנסי מותיר אותי רק בתחתונים ואז מוריד את חולצתו ומלביש אותה עליי.הבטתי בו מופתעת
הוא משך אותי מתחת לפוך איתו ונישק אותי מליון נשיקות עדינות ואני התכרבלתי לצידו והרשתי לעצמי להרדם בזרועותיו.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...