6

4.6K 162 59
                                    

חזרתי הביתה אחרי מייקל וכרגיל אמא ואית'ן לא היו, הוא עובד עד מאוחר והיא יוצאת לבלות או שהולכת איתו למשרד שלו.
עליתי במדרגות ולפני שנכנסתי לחדרי שמעתי משהו נשבר בחדר לידי, חדרו של מייקל.

***

פתחתי בחשש את דלת חדרו של מייקל ונדהמתי.
מנורת זכוכית גדולה שבורה על הרצפה עם עוד כמה דברים וכשמייקל הרים את עיניו כדי לפגוש בעיני כמעט וקיבלתי התקף לב, הוא נראה עצבני ומאיים מתמיד.

"עופי מפה" שאג בקולו המפחיד וצמרמורת לא נעימה עברה בגופי.
התקרבתי אליו עוד קצת מתחילה לאסוף את הזכוכית מהרצפה בלחץ והוא הקים אותי באגרסיביות .
"אמרתי לך משהו'' נהם.

"שמעתי, בחרתי לא להקשיב"
"תפסיקי להתחצף כבר " צעק בעצבים.
"מה קרה?" שאלתי בדאגה.
הרגע אמרתי בדאגה?ממתי אני דואגת לאידיוט הזה.

מייקל היה נטול חולצה והבטתי בשריריו החשופים רואה שזכוכית אחת הספיקה לפגוע בו ולשרוט אותו מעט.
"לא עניינך" סינן.
"תספר לי" הפצרתי.
" אני שונא אותך, את חושבת שהכל צריך להיות מושלם בעולם הזה. שכולם חייבים להיות נחמדים אליך ולתת לך הסברים, את סתם ילדה מפונקת שלא מבינה שום דבר,עכשיו עופי לי מהחדר לפני שאפגע בך" אמר.

''אתה לא תפגע בי" אמרתי נחושה בדעתי.
אני לא יודעת למה אני ממשיכה להלחם איתו אחרי כל הדברים הנוראים שאמר עליי למרות שהוא לא מכיר אותי באמת .

"למה את כל כך בטוחה?" שאל.
"אתה רק מראה את עצמך כזה, אני יודעת שבפנים יש מייקל אחר" אמרתי ומשהו במבטו השתנה לשבריר שניה ומיד לאחר מכן מבטו חזר להיות שוב קודר.
"תחכה רגע" ירדתי והלכתי להביא מטאטא וכוס מים.

"נראה לי אתה צריך את זה" הושטתי לו את הכוס מים והתחלתי לטאטא את הרצפה.
"זה הדרך שלך להרגיע אותי?לתת לי מים?" גיחך .

"כן" עניתי ומשכתי בכתפיי.
"עכשיו שב" אמרתי ודחפתי אותו למיטה שישב, במחשבה שניה זה לא היה חכם במיוחד עם מישהו עם ראש כחול כמו של מייקל.

מייקל חייך חיוך יפה והבטתי בו מהופנטת , הוא חייב לחייך יותר. "תזהרי שאני עוד לא אחשוב שאת מנסה לפתות איתי" אמר וגיכחתי.
"היית מת שארצה לשכב איתך" אמרתי זורקת את הזכוכיות לפח הקטן בקצה בחדר .
לא יודעת למה אני זורמת איתו במשחק שלו עם איך שהוא התנהג אליי וגם חוץ מהפרט הקטן שההורים שלנו עומדים להתחתן בקרוב וזה מגעיל הפלרטוטים האלו.

עמדתי מולו כשהוא יושב על המיטה והוא תפס בידיי מקרב אותי אל בין רגליו תופס במותניי כדי שאשב עליו ואני בלי לחשוב פעמיים התיישבתי עליו כורכת את רגלי סביבו עושה בדיוק את מה שהוא רוצה.
"לשכב?מה את בת שמונים אומרים להזדיין" אמר לוחש לי באוזן מעביר בי צמרמורת נעימה.אני בטוחה שהסמקתי כמו מטורפת .
כל כך השתוקקתי ליותר עד שהוא מתייחס אלי יודעת שבעוד דקות ספורות אתחרט על הבחירה המטומטמת שלי.למה בכלל אני רוצה יחס ממנו?האם זה מה שקורה לכל הבנות בבית הספר ?וזה  למה הן נותנות לו לשחק בהן למרות שיודעות שיפגעו?

הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתי , עולה לאט לאט מלטף את בטני.קפאתי במקום אך לא יכולתי לעצור אותו. הרגשתי הרגשה פאקינג ממכרת.ריחו היה משכר וכל כך טוב.הוא עלה עם ידו אל חזי מקיף אותו בידו החמה ולבסוף מכניס את ידו בתוך החזיה שלי בלי שום הזהרה מלטף מושף בפיטמה ומוחץ ואנחת עונג נפלטה מפי. פאק זה מטורף ,אני מטורפת.קדימה תדחפי אותו ממך.מייקל הביט בי ונשך את שפתו התחתונה בסקסיות.
הוא הצמיד את שפתיו לשפתי ואני נסחפתי אל תוך הרגע נותנת לו לעשות בי כרצונו בלי יכולת להפסיק אותו, זה הרגיש טוב מידי.

הלשון שלו ביקשה אישור להכנס לפי ופישקתי את שפתיי מעט מאפשרת ללשון שלו גישה מנסה לקבל כמה שיותר ממנו.כמה שיותר לפני שיתעלם ממני שוב.
מייקל נשכב על המיטה והפך אותנו כך שהוא מעליי יד אחת מעסה את חזי וידו השניה ירדה ללטף את המקום הרגיש בין רגלי וגניחות שקטות ולא רצויות נפלטו משפתיי וכששמע אותם חייך בסיפוק תוך כדי הנשיקה על השליטה שיש לו עלי.
לפתע מייקל הפסיק את הכל ולחש באוזני,
"דווקא נראה לי שאת מאוד היית מתה לשכב איתי" אמר בחיוך מתנשא וקם והלך משאיר אותי על מיטתו המומה ומובכת.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now