10

4.8K 152 57
                                    

שבוע טובבב

"נו מה איתך ועם מייקל?" שאלה.
"אני הולכת להמנע מלראות אותו" אמרתי.
"את יודעת שזה לא אפשרי אתם גרים ביחד, אם את שואלת אותי חבר טוב של מייקל עושה מסיבה שבוע הבא בטוח מייקל יגיע ,ג'ייק מת לצאת איתך לכי איתו כדייט למסיבה ותלבשי את השמלה הכי חשופה שלך ותוציאי לו את העיניים" אמרה בחיוך שטני ואני צחקתי.

***

חשבתי מאה פעם אם ללכת למסיבה הזאת או שלא בגלל שלא נהנתי בכלל במסיבה הקודמת והחלטתי שיגיע אותו היום אחליט אם ללכת או לא.
השאלה האמיתית שלא הבנתי זה למה אני בכלל רוצה לגרום לו לקנא ..הרי ברור לי שאני לא מרגישה אליו כלום , אני יותר שונאת את מייקל מאשר מחבבת וזה מטריף אותי שאני בכלל צריכה לחשוב על ללכת למסיבה הזאתי כדי להוכיח לו משהו.

יצאתי לשירותים באמצע שיעור כדי להתאוורר כשהמורה התחילה לחפור על טיול כלשהו .
שטפתי את פניי ושמעתי קולות מוכרים של כמה בנות מתקרבות אליי.
אולוביה ורייצ'ל הזונות של מייקל התקרבו אליי והעיפו לעברי מבט מזלזל , לא הצלחתי להבין למה הן שנאו אותי כל כך וכל הזמן תקעו בי מבטים אבל זה בהחלט עורר בי תחושה לא נעימה.

"למה אתן שונאות אותי?" שמעתי את עצמי אומרת ומיד התחרטתי על כך.
"את באמת שואלת?" שאלה רייצ'ל בגיחוך ומיד אוליביה המשיכה אותה,
"מייקל היה שלנו עד לפני שבאת , את מוכנה להסביר לי מה יש ביניכם ולמה הוא תמיד נועץ בך מבטים?בעצם את לא צריכה להסביר לי בטח זה כי אבאל'ה הדפוק שלך עשיר כמו אבא של מייקל" אמרה.

רייצ'ל התחילה לפרוץ בצחוק מתגלגל ," אני שמעתי שלעלובה הזאתי בכלל אין אבא על מה את מדברת" אמרה והרגשתי את הדמעות מתחילות לעלות להן.
גילגלתי את עיניי כאילו זה לא הזיז לי ובאתי לעקוף אותן ולצאת מהשירותים אך אוליביה תפסה בי . "אל תדאגי הוא יזיין אותך ויברח לך כמו לכולנו,אני בטוחה שאבא שלך ברח ממך ולא סתם התגרש מאמא שלך..ואני לא מתפלאת עם ילדה מפונקת ומכוערת כמוך" אמרה בערסיות.
לא הבנתי למה מייקל לא אמר להן שאנחנו הולכים להיות אחים חורגים ואין בנינו כלום אבל הנחתי שיש לה סיבה אז התעלמתי ולא טרחתי להגיד להם שאנחנו אחים חורגים.

כל מה שרציתי זה ללכת הביתה ולהסתגר בחדר,
לא יכולתי לשמוע אותן מדברות על אבא שלי ככה במיוחד כי כל מה שאמרו היה נכון.

ראיתי מרחוק את מייקל ו"החבורה" העלובה שלו והלכתי מהר מקווה שלא ישים לב אליי אבל הוא כן שם וכמו תמיד הסתכל עליי בעיניים הגדולות והיפות שלו.

הלכתי לכיוון השער מקווה שאצליח לטפס עליו.
"את לא תצליחי" אמר קול מאחורי . צעקתי בבהלה ומייקל פלט גיחוך. "וואו ג'ס הקטנה שלנו מבריזה" אמר.
המשכתי להתעלם ממנו ובמקום להמשיך לרדת עליי כמו שהיה עושה בדרך כלל עשה את הדבר הכי פחות צפוי.
מייקל עטף את ידו בידי והוביל אותי אחריו לכניסה הראשית איפה שהשומר.

"מ-מה אתה עושה?הוא לא יסכים לנו לצאת" אמרתי. מייקל הלך ולחש משהו לשומר תוך שניה השער נפתח.

לא היה לי כוח לדבר איתו או לשאול מה בדיוק אמר ואיך הצליח לשכנע את השומר אז פשוט שתקתי.
"מה קרה?" מייקל שאל אותי כשיצאנו מהשער.
"אני רוצה לחזור הביתה סתם היה משעמם" אמרתי מנסה להחזיק עדיין את הדמעות.

הוא בחן אותי לעוד דקה נוספת ודמעה בוגדת זלגה במורד לחיי. מייקל הסתכל עליי מופתע וכרך את ידיו סביבי .

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now