לאחר חמש דקות הגענו לקניון שוב .
״אתה בטח צוחק עליי״ גילגלתי את עיניי בעצבנות .ידעתי שהוא לא יעבור על זה בשתיקה.
**״דווקא אני לא,רדי״ אמר וטרק את הדלת אחריו.
הלכתי אחריו בעצבים .
״נו מייקל תפסיק עם זה! זה הגוף שלי!״ צעקתי אחריו.הוא ציקצק בלשונו.
״זה הגוף שלי,ורק אני יכול להסתכל עליו״ אמר ברכושניות.
הוא עטף את ידו סביב מותניי וקירב אותי אליו.
נכנסנו לחנות כלשהי וממש לא מצא חן בעיניי שמייקל עזר לי לחפש שמלה .״תנסי את זאת״ אמר והושיט לי שמלה.(זאת שפה למטה)
״מה זה הדבר הזה?״ שאלתי בעצבים.
״צודקת ,יותר מידי חשוף,מה את חושבת על זאת?״ אמר והושיט לי שמלת מקסי ארוכה עם צווארון .השמלה הייתה בצבע כחול כהה וכמעט שהקאתי שראיתי אותה.״אני נראת לך נזירה?״ שאלתי את מייקל בעצבים .
״לצערי לא״ אמר בעצב מזוייף.
״תלך לאוטו אני אבחר שמלה לבד!חתיכת חזיר מעצבן״ אמרתי לו בעצבים ומייקל צחק.״אני שמחה שזה מצחיק אותך״ שילבתי את ידיי בכעס.
הוא קירב אותי אליו ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.
״אני אוהב אותך ג׳ס״ אמר וגרם לחיוך קטן להימתח על שפתיי.
״גם אני אוהבת אותך, אבל בקצב הזה אני באמת ארצח אותך.תתן לי ללבוש מה שאני רוצה״ אמרתי לו והוא נאנח בעצבים.״בסדר,אבל אם אני אהרוג מישהו בסוף הערב הזה בגללך זה יהיה עלייך״ אמר לי .
״בסדר״ אמרתי וחייכתי חיוך קטן מנצח.מייקל הבטיח לחכות לי באוטו בלי להציק לי ובחרתי שמלה שחורה מנצנצת דומה לוורודה שהחלפתי.(כמו בתמונה למעלה)
***
״מייקל,ג׳ס!אתם מוכנים ?״ אית׳ן צעק לנו מלמטה.
השעה הייתה יחסית מאוחרת בשביל ארוחת ערב,הייתי כל כך עייפה אבל בכל זאת הלכתי בשביל לכבד את אית׳ן.הבטתי במראה פעם אחרונה לפני שיצאתי.
השמלה חיבקה את גופי בשלימות.
הייתי מאופרת באיפור עדין ויפה ושיערי היה מתוח לאחור בקוקו גבוהה והדוק.התחרטתי על זה שאספתי את שיערי מיד כי הרגשתי שהגוף שלי חשוף מידי כך ואולי עם פזור הייתי מרגישה קצת פחות חשופה.הרגשתי קצת חסרת ביטחון פתאום והתחרטתי שלא הקשבתי למייקל ובחרתי משהו קצת יותר מכסה.
לקחתי תיק קטן והכנסתי בו את הטלפון שלי.
ירדתי למטה וראיתי שכולם חיכו לי.
מייקל נראה אלוהי כמו תמיד עם חולצה מכופתרת לבנה שהבליטה את שריריו היפים.
פאק אני מזילה עליו ריר.מייקל הביט בי גם ונשך את שפתו התחתונה.
״את נראת מדהים״ אית׳ן אמר לי ואימי גלגלה עיניים לצידו.
חייכתי ומלמלתי משהו בסגנון תודה.״את באמת נראת מדהים״ לחש לי מייקל כשהורינו התקדמו לכיוון הרכב.
״יותר מידי מדהים,אני מת לקרוע את השמלה הזאת ממך בסוף הערב הזה ושתצרחי את השם שלי״ אמר גורם לגופי להצטמרר מציפייה . פאק הדיבור שלו עושה לי את זה כל-כך.אחרי נסיעה של ארבעים דקות בערך הגענו לאחוזה יפה וגדולה.
אישה בסביבות שנות החמישים קיבלה את פנינו בחיוך.
נכנסנו אל הבית ואימי ואית׳ן החלו לפטפט עם חבריו של אית׳ן.הרמתי את מבטי בוחנת את הסלון וראיתי שמבטו של גבר בסביבות 40 לחייו בוחן אותי בצורה מטרידה .
נצמדתי למייקל בחיפוש אחר הגנה ואני בטוחה שהייתי אדומה מבושה כמו עגבניה.פאק לא הייתי צריכה להתלבש ככה. אני שונאת את זה שמייקל תמיד צודק. מייקל שהרגיש אותי כמו תמיד הרים את מבטו אליי במבט שואל .
״מה קרה?״ שאל בפרצוף מודאג.
״לא קרה כלום״ אמרתי מנסה לדבר עם כמה שיותר ביטחון.
מייקל התעלם מדבריי ונראה שראה את המטרידן שבוחן אותי והבין.
״אני אהרוג אותו״ אמר בעצבים ובא ללכת לכיוונו אבל החזקתי את ידו.״הכל בסדר מייקל,הבאתי את זה על עצמי שהתלבשתי ככה.הייתי צריכה להקשיב לך״ אמרתי בשקט.
״לעזזאל ג׳ס,פאקינג מותר לך ללבוש מה שאת רוצה בלי שיפשיט אותך בעיניים המזדיינות שלו, ידעתי שיהיו פה חזירים שלא ישלטו על עצמם,אל תאשימי את עצמך״ אמר ברצינות .״בואי״ הוא משך בידי לכיוון השולחן והתיישבנו.
הארוחת ערב התחילה והשולחן היה עצום וארוך. היו בערך שלושים איש מסביב לשלוחן .רובם אנשי עסקים עם חליפות והשאר היו נשיהם וילדיהם .אית׳ן דיבר עם בעל הבית ששמו היה סטיב והיה נראה שהם סוגרים עסקה חשובה .
אימי ישבה לצידו בקצה השני של השולחן ומייקל לידי שוחח עם כמה אנשים שהיה נראה שמכיר.
לא יכולתי שלא להרגיש לא קשורה. הרגשתי מובכת ולבד .
ולמען האמת לא רציתי להכיר את האנשים פה הם היו מטרידנים ונעצו בי מבטים רעבים.הייתי צריכה משהו כדי להשתחרר קצת.
יין,אני צריכה יין.
לקחתי את הבקבוק ומזגתי לי חצי כוס קירבתי את הכוס לשפתיי ולפני שהספקתי לשתות הרגשתי יד חמה על הירך שלי.פאק רק לא עכשיו מייקל אני לא אשלוט בעצמי.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...