שבוע טוב לכולן❤️
***
״בטח נסיכה,בואי״ אמר והוביל אותי לרכב שלו.
***
הנסיעה לביתו של מייקל עברה בדממה.ידעתי שמייקל מנסה לתת לי את הזמן שלי ולכן לא מדבר ולמען האמת לא היה לי מה להגיד לו כדי להתחיל שיחה.אבל לעזזאל, רציתי אותו.רציתי את כולו.
רציתי שידבר אליי ושידביק את החלקים שנשברו בי כמו שעשה תמיד.
בעבר,לפני שהכרתי את מייקל תמיד חלמתי לברוח רחוק מכאן למקום שלא אכיר בו איש.שאוכל להתחיל מחדש ואולי אפילו לשנות את השם שלי.אבל עכשיו כשמייקל איתי לעזזאל אני לא יכולה אפילו לחשוב על זה שהוא לא ישן איתי בכל לילה,הייתי צריכה אותו יותר משהייתי צריכה אוויר לנשימה וזה היה נורא כי פיזית לא יכולתי לחיות בלעדיו.
איפה שהוא במהלך הדרך נרדמתי והרגשתי את ידיו הגדולות של מייקל אוספות אותי לתוך הבית.למרות שהתעוררתי עדיין נתתי לו לסחוב אותי והעמדתי פנים שאני ישנה כי לא היה לי כוח לזוז או אפילו לפקוח עיניים.
״שחקנית קטנה שלי״ מייקל לחש שהניח אותי ונתן לי נשיקה בראש. ״אני עייפה״ מלמלתי מתעצבנת ממה שאמר.
״אני יודע,שבי אני אטפל בך״ אמר.
ישבתי ומייקל הפשיט אותי לגמריי מלבד תחתונים.
הוא הביא לי חולצה גדולה שלו מהארון והלביש אותה עליי ואז התפשט גם הוא ונשאר רק בבוקסר.
הוא משך אותי אליו והניח את ראשי בעדינות על חזו וליטף אותי בצורה מרגיעה.״איך את מרגישה?״ שאל אותי בעדינות. זה עוד משהו שאהבתי במייקל.הוא לא רק הדביק את החלקים השבורים שבי .הוא נתן לי להתפרק ולהשבר לגמרי לפני שהחיה אותי מחדש.פאק כל מה שקשור אלי ואל מייקל רעיל בצורה מחרידה אבל זה אנחנו.
״הוא היה חלאה,זה הגיע לו״ אמרתי בשקט.
״אבל צדקת,הוא עדיין היה אבא שלך.אני מצטער שזלזלתי בך ג׳ס״ אמר.
״זה..זה בסדר״ עניתי.
״את לא צריכה לשקר״
״תניח לזה מייקל אני לא מסוגלת לבכות,לא שוב״ אמרתי לו על סף דמעות.״קדימה תשחררי את זה ג׳ס, זה לא טוב לשמור.אני ראיתי כמה התאפקת כל ההלוויה.זה רק אני ואת פה,תדברי אליי״ ביקש .
וזהו ,נשברתי בכיתי ובכיתי לתוך חזהו של מייקל והוא החזיק אותי ודאג לי וליטף ונישק כל צלקת על הלב שלי.״איפה היית?״ בכיתי.
״למה לא היית פה ביומיים שהכי הייתי צריכה אותך?״ צרחתי שוב.״אני כל כך מצטער את צודקת לעזזאל,אני אהיה פה מעכשיו אני מבטיח אני לא אזוז ממך״ אמר בדאגה.
הייתי לא הגיונית וידעתי את זה.לפני יומיים כשעזבתי אמרתי לו שלעולם לא ידבר איתי ושאני שונאת אותו,שאני לא רוצה לראות אותו יותר בחיים שלי ודברים גרועים בהרבה יותר.ובכל זאת מייקל התקשר ושלח הודעות דאג שאני אוכלת ושמטפלים בי ונתן לי את המרחב שביקשתי.הוא היה פאקינג מושלם והתנהל בצורה מושלמת, ולמרות שהייתי ילדה קטנה והאשמתי אותו שהוא לא בא חטף ונעל אותי הוא הצטער באמת.הצטער שלא יכל איכשהו לקחת את כל הכאב שלי.לעזזאל לא הייתי ראויה לו בשום צורה.
״אני אוהב אותך ג׳ס,פאקינג אוהב אותך כל כך שזה כואב״ אמר.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...