"זה בדיוק על מה שאני מדברת,למה אתה מנשק אותי אחרי כל הדברים הנוראים שאמרת לי בחתונה? אתה בכלל לא מעוניין בקשר איתי אני לא מבינה אותך, זה באמת מתסכל אותי" אמרתי ביאוש.
***
"ג'ס , אני-"
"אתה מה ? מצטער? כבר הצטערת אלף פעמים בעבר וזה לא שינה שום דבר" צעקתי בעצבים .
"התכוונתי להגיד שאני אוהב אותך" אמר ברוגע. הוא היה נשמע כל כך החלטי שזה הפחיד אותי כי ידעתי שזה לא נכון . אין מצב שמייקל אוהב אותי
או שכנראה לא הבנתי אותו נכון .הוא משקר לי כמו תמיד ומחר יצחק עליי שבכלל חשבתי שאמר דבר כזה ."אני מצטער,ואני יודע שיש לך חבר וזה הורג אותי . הכי גרוע שכל זה באשמתי כי פחדתי כל פעם שהרגשתי שאנחנו קצת מתקרבים הייתי חייב לקחת עשר צעדים אחורה . אני כל כך מצטער שפגעתי בך ג'ס אני בחיים לא התאהבתי וזה מפחיד אותי .
זה מפחיד אותי שפתאום אני דואג לך כל כך מבלי לרצות בכלל ושמעצבן אותי כל כך שאת לובשת את השמלות והשורטים הקצרים שלך . כל הרגשות האלו מפחידים אותי ולכן כל פעם שמשהו נהיה קצת רציני הרגשתי שאני חייב לברוח ."
"מייקל אתה מדבר שטויות-'' התחלתי אך הוא קטע אותי .
"אני לא מכריח אותך לאהוב אותי בחזרה אבל הייתי חייב להגיד לך איך אני מרגיש , אני יודע שיש לך חבר אני פשוט אחכה שתביני שאת אוהבת אותי גם, זה בלתי אפשרי לא לאהוב אותי" אמר בחיוך מתגרה את המשפט האחרון .
"חצוף" אמרתי וגילגלתי את עיניי .
אין לו זכות להגיד לי את כל הדברים האלו הוא פגע בי וצילק אותי בכל מקום . אני זוכרת את אותו היום בחתונה שנישקתי את ג'ייק ומייקל נעלם עם עשר בנות לפחות .
אני זוכרת שפעם תפסתי אותו עושה את זה עם מישהי פאקינג בחדר שלי .
כל פעם שאני בבית ספר הוא מזדיין עם בת אחרת אני לא רוצה להיות כמוהן. לצאת עם מייקל ולצפות ממנו להשתנות זה כמו להאמין שירד גשם באמצע אוגוסט, זה בלתי אפשרי .**
אחרי השיחה שלנו מייקל נכנס למקלחת ואני הלכתי לבחון את האיזור . היה נחל יפייפה מחוץ לבית והשקיעה רק הוסיפה לאיזור יופי .
הכנסתי אוזניות וחשבתי קצת על מה שמייקל אמר . חשבתי על אם הוא רציני או צוחק עליי ואם הוא כן רציני על איך שההורים שלנו יגיבו . אני בטוחה שאימי תתחרפן.הרגשתי את האוזנייה שלי נתלשת מאוזני ובלי להגיד מילה מייקל התיישב לידי בשקט והקשבנו למוזיקה.
מייקל בהה בשקיעה ואני בהיתי בו ונשכתי את שפתיי. כאילו הרגיש את מבטי עליו הוא סובב לי את הראש בחזרה כדי שלא אסתכל עליו וחייך חיוך קטן .אני לא זוכרת כמה זמן ישבנו שם אבל זה הרגיש כמו נצח . זה הרגיש כמו רגע ארוך בו הכל נעלם וזה רק אני ומייקל מול העולם . אני נשמעת כמו ילדה קטנה שהתאהבה בפעם הראשונה אבל כשזה מגיע למייקל הכל שונה .
הזכרתי לעצמי מאה פעמים שיש לי חבר כל הטיול הזה ואני יודעת שאני חייבת להפרד ממנו בין אם אני אצא עם מייקל או לא .
הוכחתי לעצמי כל היום הזה שאני לא באמת אוהבת אותו .לצאת עם מייקל זה להכניס את עצמי למצב דפוק בכוח ואני תוהה אם זה הדבר הנכון לעשות .לצאת עם מייקל זה מלחמה מול ההורים ביקורת מכל הבית ספר והחברים שאני אצטרך להתמודד איתה לבד כי מייקל כבר תכף גומר י"ב .
זה לדעת שיהיו אין סוף ריבים על דברים מטומטמים ולדעת להתמודד עם העצבים הנוראים שלו .חשבתי על כל-כך הרבה סיבות למה יהיה לי רע לצאת איתו אבל הרגשתי שסיבה אחת קטנה תגרום לי להשאר ולצאת איתו בכל זאת.
הסיבה הפשוט הזאת זה שאני פשוט אוהבת אותו, ובשבילי זה הספיק .
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...