4

4.2K 152 10
                                    

לא אז רק בנות מוזמנות למסיבה" אמרתי מגלגלת את עיניי ועוקפת אותו מהר לפני שיוכל להגיד משהו נוסף ושמעתי אותו מקלל כשטרקתי את הדלת מאוחריי.
**

עליתי לרכב וג'ייק אחד הבנים שם שרק לי,
צחקתי במבוכה וירדנו מהרכב לאחר כמה דקות כשהגענו.
"בואי לרקוד'' אמר לי בן אחד ששמו ליאם ולקח אותי לרקוד איתו. ליאם אכל והסתובב איתנו בבית הספר וגם ג'ייק.

הלכתי אחריו בצעדים חוששים וזרמתי עם הקצב של המוזיקה.
ליאם נצמד אלי יותר ויותר ותפס במותניי עם שתי ידיו ואני הספקתי להפוך לעגבניה הוא נצמד אלי עוד יותר ואני הרגשתי בליטה לא נעימה בישבני.התרחקתי במהירות צועדת לכיוון המרפסת,
מה חשבתי לעצמי שהסכמתי לבוא לכאן?
אני שונאת מסיבות זה כל כך לא מתאים לי.וליאם?מה לעזזאל קרה הרגע?

ניסיתי לתת לזה עוד הזדמנות והלכתי לכיוון הבר אבל כשראיתי שכל החברים שלי שיכורים לגמרי הבנתי שגם איבדתיֹ את הטרמפ שלי הביתה.

התקדמתי לכיוון הדלת והתיישבתי על המדרכה נאנחת בעצבים. "מה את עושה בחוץ לבד?" שאל אותי מישהו שהיה שיכור לגמרי והתרחקתי ממנו.
אני בקצה השני של העיר שאני לא מכירה ואני לא יודעת איך לחזור הביתה .

חשבתי על להתקשר לאימי או לאית'ן אבל ידעתי שברגע שיגיעו לאסוף אותי היא תצרח עליי שאני זונה שהולכת למסיבות ושהרסתי לה את הבילוי שלה עם אית'ן כמו שאני הורסת כל דבר בחיים.
התיישבתי על המדרכה שוב וקירבתי את ברכיי אליי . כואב לי שזה מה שנהפך להיות מאמא.

בהיתי באנשים שנכנסים וקלטתי את חברו של מייקל שישב לידו תמיד במחששה ובקפיטריה.
קמתי אליו בחשש והנחתי את ידי על כתפו.
"היי, חבר של מייקל?" שאלתי יותר מאשר שאמרתי.

הוא בחן אותי וחייך חיוך צדדי.
"כן?" שאל.
"תהיתי אם תוכל לתת לי להתקשר למייקל" ביקשתי והוא הסתכל עליי בבלבול. "אני אחותו החורגת, רציתי שיאסוף אותי והטלפון שלי בלי סוללה״ אמרתי מסבירה את עצמי .שקר.האמת שפשוט לא ידעתי מה המספר של מייקל והתביישתי להגיד. הוא היסס שניה ולבסוף שלף את הטלפון מכיסו האחורי.

הוא חייג אל מייקל והושיט לי את הטלפון
מייקל ענה בצילצול השלישי.
"מה?" שמעתי את קולו של מייקל.
''מ..מייקל ?" שאלתי בקול צרוד מעט.
"ג'ס?" שאל מופתע. חייכתי כששמעתי את שם החיבה שהדביק לי.

"הכל בסדר?" שאל .קולו היה נשמע רך. וואו לא חשבתי שאי פעם אשמע אותו מדבר בכזאת רכות.
"כן, תוכל לבוא לאסוף אותי?אני לא מרגישה טוב כל כך" אמרתי.
"בטח" אמר והבאתי לו את הכתובת.
"אל תזוזי אני שתי דקות שם" אמר וניתק.

ישבתי על המדרכה מקופלת בתוך עצמי ומקללת את עצמי על זה שלא הבאתי מעיל.
ראיתי ג'יפ שחור נעצר לידי והרמתי את מבטי אל הרכב של מייקל .

הוא יצא מהאוטו וכשהבחין שקר לי התכופף אליי, הוריד את הקפוצון השחור והגדול שלו ממנו והלביש אותי בו מכניס יד אחרי יד ולבסוף מכניס את ראשי.
קמתי לאוטו וחגרתי את עצמי בשקט.
"הכל בסדר?" שאל והנהנתי חלש .
"זה לא נראה ככה" אמר והניח את ידו על ידי.
"את יכולה לספר לי " הפציר.

בחיי שהייתי רוצה לדבר אבל מחר מייקל הקר והאדיש יצחק עלי אז אני מעדיפה שלא.
"לא קרה כלום" עניתי . מייקל שתק וכשהגענו עליתי לחדרי מהר.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now