40

1K 52 10
                                    

פרקים אחרונים התרגשותתתת ❤️

***
מייקל לא דיבר מילה והניח לי.הוא קילף את בגדיי ממני בעדינות שלא ידעתי שקיימת בו.התביישתי בגופי שנראה ככה ומבטי היה מושפל לרצפה יכולתי לדמיין לעצמי את מבטו הנגעל של מייקל.

הייתי יותר מידי חלשה ועייפה כדי להתנגד אז נתתי לו לטפל כי לעזזאל הייתי צריכה שמישהו יטפל בי לשם שינוי.
הוא מילא לי אמבטיה חמה והתפשט גם הוא.הסתכלתי עליו בלחץ והוא ראה את זה מיד.

״אני לא מתכוון לעשות לך כלום,אני רק נכנס איתך כדי לעזור לך״ הרגיע אותי למרות שבתוך תוכי ידעתי שמייקל בחיים לא יגע בי עכשיו וינצל אותי ככה .

הוא הושיב אותי צמוד אליו וסוף סוף נתתי לראשי להשען עליו בעייפות.שמחתי שהוא לא רואה את פני כי דמעות בודדות ובוגדניות זלגו להן.

פחדתי כל כך שיש מצב שרואים אותי עכשיו ככה איתו, אולי יש כאן מישהו?בתוך המקלחת בוהה בנו ככה צמודים ועירומים.
״את רועדת״ אמר מייקל בעדינות וליטף את פנים יריכיי באגודלו.

״המים נעימים לך?״ שאל בשקט והנהנתי.
הוא עיסה בעדינות את כתפיי ושטף את כולי.
הוא היה כל כל טוב אליי שרציתי לבכות פאק הוא לא מגיע לי בכלל.

אחריי שסיים לקלח אותי הוא הוציא אותי בעדינות וכרך סביב גופי מגבת.הוא הניח אותי שוב על הכיור וסירק את שיערי בעדינות וייבש אותי .
״ג׳ס  אני צריך לחטא לך את החתכים,בסדר? זה לא כזה חמור אבל אני מניח שאת החתך בבטן אצטרך לתפור״ אמר. הנדתי את ראשי לשלילה בלחץ. מאיפה לעזאזל מייקל יודע לתפור ?ולמה הוא כל כך טוב בכל מה שהוא עושה לעזזאל?
הוא פתח את המגבת שלי והתביישתי שוב שצריך לראות את גופי במצב כזה.
״את הכי יפה בעולם, אין לך מה להתבייש זה לא אשמתך״ אמר לי ונשק לשפתיי.פאק זה אותו המייקל שביקש שאתחתן איתו בכזה קצת זמן. באותו הרגע הבנתי שהוא היה עושה ממש הכל בשבילי.ובעוד כמה שעות אפסיד אותו.

״אל תפחדי ג׳ס, אני איתך ואהיה הכי עדין שאוכל,מבטיח״ אמר והנהנתי מתאפקת להיות שקטה ולא לבכות לא להביע שום רגש.

מייקל הוציא ערכה של עזרה ראשונה מאחת המגירות ואני עצמתי את עיניי בלחץ ותפסתי בזרועו בחוזקה מפחדת מהכאב שעומד להגיע.

דמעות זלגו מעיניי הסגורות ונשכתי את שפתי התחתונה כל כך חזק עד שכמעט דיממתי.
״כמעט סיימנו״ אמר לי נותן נשיקה רכה לראשי.
הוא סיים לתפור אותי וחיטא את החתכים שלי.
הוא הרים אותי והניח אותי באמצע מיטתו בעדינות והלך להביא לי בגדים.
השארתי בגדים בודדים בארון של מייקל לפני כמה ימים שישנתי אצלו בפעם הראשונה ושמחתי על זה.הוא הביא לי טישרט גדולה שלו ותחתונים שלי שהלביש עלי.

לא יכולתי להסתכל על עיניו הבושה הציפה אותי,אני עמדתי להרוג את אביו.אני חייבת ללכת מפה .
״מה השעה?״ קולי נשמע צרוד ושבור.
״שש וחצי״ ענה מייקל אחרי שהעיף מבט קצר בטלפון שלו.נכנסתי לפאניקה.
״אני הולך להכין לך משהו לאכול״ אמר ובא לצאת מהחדר.
״מייקל אני חייבת לחזור דחוף״ אמרתי מנסה לא להכנס לפאניקה. גם אם נצא עכשיו אני אאחר ויש לי תחושה שאבא שלי לא יאהב את זה שמאחרים לו.

״את לא יוצאת לשום מקום״ אמר בהחלטיות.
״אני צריכה ללכת״ אמרתי נעמדת בקושי.

״ג׳ס״ אמר באזהרה ועמד מולי חוסם אותי.
״מייקל תזוז״ סיננתי בעצבים.
״את  לא עומדת איך את רוצה לחזור?״ שאל ברוגע.
״אז תקח אותי״ דרשתי.

״בסדר״ ענה.
״בסדר?״ לא האמנתי שוויתר לי בכזאת קלות.
״כן,מיד אחרי שתאכלי ותספרי לי מה קורה איתך״ אמר בעקשנות.
״מייקל בבקשה״ התחננתי.
״תדברי״ דרש.

״מייקל אתה לא מבין אני חייבת לחזור״ לקחתי עוד צעד לעברו וכל צעד שרף בגלל בטני ורגליי.
כשלתי ומייקל נתן לי ליפול אל זרועותיו וקירב אותי אליו בעדינות.
״אתה לא מבין״ בכיתי לתוך חזו.
״אתה צריך לקחת אותי הביתה עכשיו!״ צעקתי עליו .זה לא הגיע לו .אני בת הזוג הכי גרועה בעולם.

צרחתי ובכיתי מכה בחזו והוא נתן לי להתפרק אוחז בכל כולי.
״את צריכה לנוח ״ אמר ושכב במיטתי משכיב אותי עליו.
״לא אני חייבת ללכת תקח אותי מיד!״ אמרתי בבכי.
הוא הסתכל על פניי לכמה שניות וחקר אותן.
״מי מאיים עלייך?״ שאל מסיט שיערות מעיניי ודוחף אותן מאחוריי אוזני .

״אף אחד״ שיקרתי.
״אני מכיר אותך״ אמר.
״לא מגיע לך אותי״ בכיתי.
״צודקת,מגיע לך הרבה יותר ממני.עכשיו תספרי לי מה קורה״

״אני לא יכולה״ נשברתי בבכי.
הוא קם מהמיטה ונעלם.נשארתי במיטה ובכיתי.

אחרי בערך רבע שעה מייקל חזר עם צלחת גדולה מלאה באוכל שהריח נפלא.התפלאתי שלא ידעתי שמייקל מבשל.ועוד כל כך טוב.
״מייקל אני צריכה לחזור״ אמרתי מנסה להרגע כדי שלא אכנס להתקף חרדה.
״תאכלי״ פקד.
רבע שעה פאקינג רבע שעה עד שאני אמורה להיות בפארק.
מייקל עומד למות.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now