״אני רוצה להרגיש שאנחנו צוות , לא שאתה פועל מאחורי הגב שלי״ אמרתי בתסכול.
***מייקל נאנח בעצבים.
״גם לאבא שלי יש אנשים לעשות את העבודה המלוכלכת שלו״ אמר בלי לפרט.
עבודה מלוכלכת?
״נניח שאנשים לא מחזירים לו חובות,יש לו אנשים שמטפלים בדברים האלה״ אמר.״עירבת את אבא שלך?״ שאלתי בעצבים.
״לא הייתה לי ברירה ג׳ס, ותראי רוב העבודה כבר בוצעה כמו שאמרתי״״מה זאת אומרת?מה בוצע?״ שאלתי עדיין לא מבינה.
״אבא שלך אצלינו,סעמק שאני אומר לך לסמוך עליי פשוט תסמכי אני מנסה לחסוך לך פרטים כואבים,תני לי לשמור עליך ותפסיקי לשאול שאלות״ אמר בתסכול.״איפה אבא שלי מייקל?אתה לא מדבר אליי יפה אני לא אוהבת את זה,אני דואגת זכותי לדעת את האמת״ אמרתי בכעס.
״דואגת למי?לאבא המזדיין שלך?זה שכמעט רצח אותך ואת אמא שלך?״ גיחך בזלזול.קמתי מהמיטה בעצבים לא מסוגלת להשאר קרובה אליו עוד רגע אחד.קרובה אל האדם שאני תמיד חייבת שיהיה קרוב אליי .
הרגשתי את הדמעות מאיימות לצאת אבל אני לא אתן לו את הכבוד לראות אותי בוכה .
״כן,הוא כמעט רצח אותי ואת אמא שלי אבל בכל זאת היה אבא שלי אז תסלח לי שזה קצת כואב לי אולי אתה לא יודע איך זה מרגיש כי אתה מניאק חסר רגשות ולא עברת את זה אבל אל תזלזל ברגשות שלי ״ סיננתי בכעס .ידעתי שאם אגיד מילה נוספת אני אפרוץ בבכי מר.מייקל תפס את ידי בידו ומשך אותי להתיישב עליו בפיסוק.
״לא התכוונתי לזלזל באיך שאת מרגישה את צודקת התנהגתי מגעיל״ אמר ברוגע ונשק לראשי.
״אני מודאג ולחוץ אני רק מנסה לשמור עליך, אני מצטער שאני מוציא את זה עליך ג׳ס,תסלחי לי״ ביקש .
״זה בסדר״ עניתי בקול חלש. השענתי את ראשי קדימה על כתפו מייקל נשק לראשי נשיקות קטנות ומרגיעות.״אני אספר לך הכל,מבטיח״ אמר.
״תודה מייקל״ אמרתי לו מחכה שיסביר.
״אבא שלך נמצא במחסן של אבא שלי,הוא ועוד ארבעה אנשים שהצלחנו לתפוס.נדמה לי אחד מהם זה זה שבא להביא לך את האקדח״ אמר.
פאק.הוא מתכוון לאוליבר.גופי התכווץ רק מלהזכר בו ובמה שהעביר אותי.״שניים הצליחו לברוח,אני בטוח שהם מתכננים משהו לכן אני לחוץ..מקווה שנמצא אותם בקרוב ושכל זה יסתיים״ אמר.
״עד אז אצטרך שתשארי כאן ג׳ס,אל תצאי אפילו לבית הספר״ אמר בעדינות.הנהנתי.
״מייקל אני צריכה לספר לך משהו״ אמרתי.
״זה נשמע רציני,הכל בסדר?״ שאל בדאגה והנהנתי ישר.
״זה פשוט..לא רציתי לספר לך לפני שזה בטוח״ אמרתי בחשש.
״את מלחיצה אותי ג׳ס״ אמר וקימט את גבותיו.לפני שבועיים התחלתי לחפש עבודה וידעתי שמייקל לא יאהב שאני עובדת ולא האישה הקטנה שבבית.
אני כזאת טיפשה הוא מודאג לגביי כל כך הרבה דברים ואני מפילה גם את זה עליו עכשיו?
״לא משנה,זה לא הזמן״ הנדתי בראשי.
״מה קורה ג׳ס?״ שאל באזהרה.
״זה שום דבר פשוט..מצאתי עבודה לא מזמן,לא יזיק לי הכסף..הבטחתי להם להתחיל מחר אבל בגלל כל מה שקרה לא הייתה לי הזדמנות לדבר איתך על זה״ אמרתי בחשש.״עבודה במה?״ שאל.ראיתי שהוא מנסה לשלוט בעצמו ולא לכעוס.
״לא במשהו מיוחד,כמו בשנה שעברה.סתם עבודה במלצרות״ אמרתי והוא גיחך .״את לא הולכת״ קבע. ״לא מחר ולא גם בעוד שנתיים״
״את לא מחליט עליי״
״הו אבל אני כן״ אמר וחייך אליי נראה משועשע מהסיפור.
״תפסיק להתנהג אליי כמו אל ילדה קטנה מייקל״ אמרתי במבט רצחני.״ג׳ס יש לי המון דברים לדאוג לגביהם״ פרצופו לא הביע שום רגש.
״את לא הולכת וזה סופי,אני אביא לך כמה כסף שתרצי״ אמר.
המניאק הזה פאקינג קבע לי עובדה.
״לא אלך מחר כדי לא להסתכן אבל אל תצפה ליותר מזה,אני הולכת ועוד איך״״את כזאת ילדה קטנה לפעמים״ נשף בעצבים.
״אני ילדה קטנה? מייקל אמא שלי לא מביאה לי כסף ואית׳ן עושה מספיק בשבילי לא נעים לי לבקש ממנו כסף.למה אתה לא יכול פשוט להבין אותי?״ שאלתי בעצבים. למייקל צלצל הטלפון והוא נראה מופתע.
״כדאי שאענה לזה״ אמר ובא לצאת מדלת חדרי.
״אל תלך מייקל,לא ככה..אני לא רוצה שתלך באמצע ריב״ כמעט התחננתי.לא ידעתי מתי אראה את מייקל בפעם הבא ולא רציתי להשאר בתחושה הזאת.
הוא הסתכל עליי בדאגה אבל נראה מוטרד מהשיחה.״אנחנו לא רבים ג׳ס,אנחנו נמשיך את השיחה הזאת כשאחזור בסדר?״ שאל והנהנתי.
״אני אוהב אותך״ אמר ונשק לשפתיי.
״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי שהתנתקנו .
מייקל יצא מדלת חדרי ופחדתי על מה שעומד לבוא.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...