12

3.7K 125 23
                                    

מייקל הכל בסדר-" התחלתי לומר לו והוא צעק בחזרה.
"אל תגידי לי שהכל פאקינג בסדר שתינו יודעים שלא עשית את זה"
..
  הסתכלתי על מייקל וחייכתי חצי חיוך מנחם אליו כי לא היה לי כוח לריב או לענות.
אית'ן ואמא יצאו מהחדר ומייקל הסתכל עליי שוב באותו מבט קר ועצבני וגם הוא יצא .

אף פעם לא ידעתי מה הוא חושב ומה עובר לו בראש . העיניים הכחולות שלו כל כך קרות ומרוחקות שאני מתחילה לגמגם מלחץ שמייקל מדבר איתי וזה מגוחך.

התקשרתי לגל לקבוע איתה שעה שתאסוף אותי למסיבה של ג'ייק חברו של מייקל .אני שונאת ושנאתי מסיבות כל ימי חיי אבל יש לי הזדמנות להבין בפעם הראשונה מה מייקל חושב . אני הקדשתי יותר מידי זמן לנסות להבין איך מייקל מרגיש כלפיי. ברור לי שהוא לא מרגיש אלי כלום בקטע רומנטי הרי יצור כמו מייקל בחיים לא יכול להתאהב חוץ מזה שאנחנו אחים וזה מוזר אבל כן רציתי להוציא ממנו סוג של רגש ואולי אפילו להתחבר אליו כי לא נשמע לי  כיף לגור עם מישהו ביחסים כאלו .

**

גל הגיעה אלי בתשע וחצי והתחילה לארגן אותי .
רציתי כל כך לשכוח הכל ולהנות הערב אני בחיים לא מדברת ככה אבל מרוב שאני לא רוצה לחזור הביתה אני שוקלת ללכת לישון אצל אחד הבחורים במסיבה .גם ככה לאף אחד בבית הזה לא יהיה אכפת

התלבשתי יחסית חשוף , מה שאני בדרך כלל ממש לא עושה ויצאתי מהבית מהר מנסה להתחמק ממייקל כמה שאפשר כי ידעתי שאם הוא יראה את איך שאני לבושה הוא יתחיל לצעוק ולעשות דרמות כמו תמיד .

אני וגל הגענו למסיבה שעתיים אחרי שהתחילה .בחנתי את החדר המלא  מסביבי ומיד רציתי לחזור חזרה הביתה למיטה שלי . אני ידעתי שזה טעות מלכתחילה ועדיין הגעתי.

חיפשתי בעיניי את מייקל וכשמצאתי אותו עם זונה שמרוחה עליו ממש לא התפלאתי.
באתי ללכת אליו וגל החזיקה לי את היד ועצרה אותי.

"אני לא חושבת שזה רעיון טוב" אמרה.
"אל תדאגי אני רק רוצה לתפוס איתו טרמפ חזור" הרגעתי אותה והלכתי לכיוונו .

כשמייקל הביט בי לסתו התהדקה.
הוא נראה כועס עד כדי כך שרציתי לרוץ משם באותו הרגע ושוב לשקול את הרעיון של לישון אצל גבר אחר וזהו.פחדתי ממנו.
"מה את פאקינג לובשת?" ראיתי שהוא מנסה להיות רגוע . מה לעזזאל עובר עליו ולמה אכפת לו הבנתי שאנחנו אחים חורגים ואחים דואגים זה לזה אבל הוא ממש לא מתנהג כאילו מישהו שמעוניין בכלל בקשר איתי אז אני לא מבינה מה עובר עליו.

לפני שהספקתי להגיב מייקל תפס בידי ומשך אותי באגרסיביות לשירותים.
הוא טרק את הדלת ונעל אותה בעצבים ועדיין לא שיחרר את ידי .
"למה לעזזאל את מתלבשת כמו זונה?" צרח.
בחיים לא ראיתי אותו על כך עצבני והתחלתי לפחד ממנו עוד יותר וללכת אחורה לאט לכיוון הדלת.
"פאקינג תעני לי כשאני מדבר אליך" המשיך לצעוק בעצבים.

"מ-מה הבעיה?" אזרתי אומץ ולבסוף עניתי .
"למה כל מי שבמסיבה הזאת צריך לראות את הגוף שלך?חברים שלי לא הפסיקו להסתכל עליך" אמר.
"אוקי ושיסתכלו למה לעזזאל זה מעניין אותך" אמרתי באדישות.
"זה לא מעניין אותי " גיחך והסתכל עלי במבט מזלזל  וכשבאתי לפתוח את הפה שוב ראיתי שהוא כבר הסתובב ויצא.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now