הרגשתי את ראשו של מייקל מעליי והוא הניח נשיקה קטנה בראשי .
למה הוא חייב לעשות את זה? אני בחיים לא התכוונתי לסלוח לו אחרי מה שעשה לי בחתונה של הורינו . בנוסף לכך יש לי חבר, פאק שכחתי מהפרט השולי הזה .אוף אני צריכה להיפרד מג'ייק זה כל כך לא בסדר מצידי .
***פקחתי את עיניי לאט לאט כדי שלא יראה חשוד ולא נראה שמייקל שם לב שהתעוררתי ונשארתי בזרעותיו לכמה דקות נוספות .
קמתי לאט והעברתי את ידי בשיערי שהתבלגן מהשינה.
הסתכלתי למושב הקדמי ששם הורי היו אמורים להיות והם לא היו שם.
הסתכלתי על מייקל במבט שואל מחכה ממנו לתשובה ."הם התחילו ללכת לפני עשרים דקות..אמרתי להם שאת עייפה ושאני אחכה לך עד שתתעוררי.״
ברור שזה יקרה לי. אני בטוחה שהוא עשה את זה בכוונה ממש לא מתחשק לי ללכת איתו את שעה הזאת ברגל עכשיו עד שנגיע .
הנהנתי ויצאתי מהרכב ומייקל ניסה למצוא את המיקום בו הם נמצאים בטלפון ."אין פה קליטה" אמר בעצבים .
"בסדר לא נורא ראיתי שהם הלכו רק ישר אני בטוח שזה שם, בואי" אמר והמשיך . "לא יודע למה הם בחרו חור כזה "מילמל לעצמו.הלכנו בשקט במשך שעה ארוכה ולא הגענו למקום שאפילו נראו בו בתים רק מכוניות בודדות מהכביש המהיר שהיה קרוב יחסית לאן שהלכנו.
"בוא ננוח קצת זה לא נראה שאנחנו נגיע בקרוב" אמרתי .
למה לעזזאל סמכתי על האידיוט הזה שידע את הדרך.
"תנוחי רגע אני אלך לנסות לעצור מכוניות ולשאול איפה הכיוון,אולי אני אצליח לקבל באיזור הכביש שם גם קליטה". אמר והנהנתי .חיכיתי דקות ארוכות עד שמייקל יחזור מתעצבנת עליו יותר ויותר .למה לעזזאל לא הלכנו פשוט עם ההורים שלי היינו כבר מגיעים . אני יודעת שהוא עשה את זה בכוונה אבל לפחות שהיה עושה אתה זה חכם יותר ארבעים מעלות פה בחוץ ואין לנו לא מים לא אוכל ולא קליטה ובנוסף אני סוחבת תיק ענק על הגב .
הטלפון שלי היה בתיק הגב שסחבתי איתי. הוצאתי אותו כדי לבדוק מה השעה וראיתי שעוד מעט יתחיל להחשיך .מה שנראה לי כמו שעה ארוכה הפך לכמעט שעתיים של הליכה והתחלתי לדאוג גם לגבי מתי נגיע וגם לגבי מייקל שנעלם מעל לרבע שעה .
במקום להשאר ולנוח הרמתי את תיק הגב שלי בעצבנות והתחלתי ללכת בעצמי לכיוון הכביש המהיר ושלא ראיתי את מייקל שם דאגתי שאולי חטפו אותו.
איך לא הלכתי איתו מטומטמת . חיכיתי שם דקות ארוכות כאילו קיוויתי שיצוץ מאיזה מקום .
הבטתי לכל הכיוונים וראיתי תחנת דלק שנראתה לי יחסית רחוקה וידעתי שאני חייבת לקבל עזרה וללכת לשם.
רצתי לשם הכי מהר שיכולתי ולמרות שהייתי מסוחררת והייתי חייבת לשתות לפחות רצתי ישר לקופות בהיסטריה חצי בוכה .
"א-אתה חייב לעזור לי ..א-אני -" התחלתי לבכות ויד נגעה לי בכתף וסובבה אותי.
"ג'ס?מה קרה?" מייקל עמד מאחורי עם שקית מהתחנת דלק .רציתי כל כך להרביץ לו ולצעוק עליו אבל ובמקום ידיי נכרכו סביבו אוטמטית .הוא נראה קצת מופתע אבל הצמיד אותי אליו עוד יותר וכשהתנתקנו הביט בי בדאגה .
"דאגתי לך,לא חזרת ועבר כבר חצי שעה כשלא ראיתי אותך בכביש המהיר הייתי בטוחה שקרה לך משהו" הסברתי.
"דאגת לי" אמר וחייך חיוך מתגרה.
למה חשבתי לעזזאל שיבין ויהיה נחמד.
"הלכתי לקנות לך קצת אוכל ומים את נראת כאילו את עומדת להתעלף " אמר והנהנתי .
"אני אלך לשטוף פנים רגע " אמרתי .
הבטתי במראה של השירותים והזדעזעתי .
מייקל נראה כל כך סקסי בכל מצב אפילו שהיה כל כך חם לא הבנתי איך הוא לא התבייש להסתובב איתי.שיערי היה דבוק למצחי מזיעה והייתי פשוט אדומה .
אספתי את שיעורי לקוקו גבוהה ושטפתי את פניי מקווה שירד לי הצבע האדום קצת.יצאתי מהשירותים ומייקל נשען על הכניסה ושתה מים . "קחי'' הושיט לי את הבקבוק הגדול של המים ולקחתי אותו מידו.
אחרי שעצרנו לקמה דקות והוא הביא לי אוכל התקדמנו לכיוון ממנו באנו.
"טוב חדשות רעות הלכנו בכיוון הלא נכון לפי מה שאמרו לי זה שעה וחצי הליכה מפה ובעוד שעה בערך תהיה לנו קליטה " אמר . פאקינג שעה וחצי? אני גם ככה מסוחררת אני לא אצליח ."בואי" מייקל הורה לי להתקרב אליו והסתכלתי עליו במבט שואל .
"את לא נראת טוב" אמר.
"תודה" עניתי וגילגלתי עיניים.
"את יודעת שלא התכוונתי לזה ככה, בואי אני ארים אותך""לא אין מצב ש-" התחלתי להגיד אך מייקל כבר תפס בי כאילו אני נוצה והרים אותי שכל רגל שלי סביבו .
"אני יכולה ללכת לבד" אמרתי בעצבים .
"כן בטח"
הוא הושיט יד לגבי והוריד לי את התיק גב סוחב גם אותו.
התעצבנתי אך הייתי עייפה מכדי להגיב אז פשוט השענתי את ראשי על כתפו כורכת אל ידי סביב צווארו ופיהקתי."את יודעת שאת הכי יפה בעולם, נכון?"
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...