25

3.4K 133 19
                                    

שבוע טובב מקוה שכולכם מרגישות טוב❤️ פרק קצר כי אני אעלה פרק נוסף מחר

לצאת עם מייקל זה מלחמה מול ההורים ביקורת מכל הבית ספר והחברים שאני אצטרך להתמודד איתה לבד כי מייקל כבר תכף גומר י"ב .
זה לדעת שיהיו אין סוף ריבים על דברים מטומטמים ולדעת להתמודד עם העצבים הנוראים שלו .חשבתי על כל-כך הרבה סיבות למה יהיה לי רע לצאת איתו אבל הרגשתי שסיבה אחת קטנה תגרום לי להשאר ולצאת איתו בכל זאת.
הסיבה הפשוט הזאת זה שאני פשוט אוהבת אותו, ובשבילי זה הספיק .

***

אחרי שאני ומייקל ישבנו בחוץ משהו כמו שעה ארוכה נכנסתי גם אני להתקלח .
ידעתי שמייקל בטח יבקש ממני שאשן במיטה שלו ולא במיטה שלי ועם כמה שרציתי אני לא יכולה לבגוד בג'ייק , הוא היה כל כך טוב אלי וזה לא אשמתו שהתאהבתי במייקל .
התאהבתי במייקל .
זה כל כך מגוחך לחשוב על זה בכלל.

לאחר מקלחת ארוכה מלאת מחשבות התלבשתי .
הייתי מספיק חכמה לקחת בגדים לפני ולא לצאת עם מגבת ידעתי שמייקל רק יחכה להזדמנות הזאת.
תהיתי איך זה בכלל הגיוני שמייקל יתאהב בי .
לפי מה שראיתי הסגנון שלו כל כך שונה מבחורות כמוני. הוא תמיד בחר ללכת על גדולות יותר או על בחורות בגילו ואילו אני קטנה ממנו בשנה וחצי. מייקל בדרך כלל היה בוחר בלונדיניות מאופרות מוגזם מידי ומסתובבות עירומות בערך .
אם הוא תמיד בוחר בנות מהסוג הזה איך זה שהוא אמר שהוא אוהב אותי?

נשכבתי במיטתי לאחר שיצאתי מהמקלחת ולמזלי מייקל לא היה בחדר . לקחתי את הטלפון מהשידה הקטנה שהייתה ליד המיטה ונכנסתי להודעות.
ראיתי הודעת לילה טוב חמודה מג'ייק ועוד כמה הודעות מחברות שלי לגבי הלימודים ועל זה שהם מתגעגעות אליי.
לא עניתי לג'ייק מאז אתמול בלילה והרגשתי רע . הייתי חייבת להפגש איתו להפרד ממנו פנים מול פנים. לא הגיע לו הודעה עלובה על כך שאני לא מעוניינת בו .

עניתי לכמה מההודעות ובדיוק שבאתי לענות לג'ייק מייקל נכנס. נאנחתי בעצבים והבנתי שאני לא הולכת לענות לו גם הלילה . הנחתי את הטלפון על השידה בדיוק כשמייקל התיישב על המיטה בה שכבתי . מייקל הסתכל עלי לכמה שניות ארוכות והתחלתי להלחץ.
''מה ?'' שאלתי מעט עצבנית.
"תשני איתי'' אמר לבסוף את הברור מאליו.

עשיתי את עצמי מעט מופתעת למרות שידעתי שיבקש את זה והנדתי את ראשי בשלילה .
"חבל, אז כנראה שאצטרך אני לישון איתך" אמר ותוך שניה היה גם הוא מתחת לשמיכה צמוד אליי.

''אני לא מסכימה לך" אמרתי מנסה לדחוף אותו מהמיטה .
"אני לא שואל אותך" אמר ונצמד אליי עוד .
"צפוף לי נו זוז ממני מעצבן זה גם ככה מיטת יחיד" אמרתי בעצבים .
מייקל סובב אותי כך שאני אשכב על הצד וקירב אותי אליו .

"עכשיו?" שאל .
"יותר טוב" אמרתי ביאוש .
"לילה טוב ג'ס " אמר והדביק לי נשיקה בראשי .
הסתובבתי למייקל והנחתי את ראשי אל חזו והוא עטף אותי בזרעותיו .ראיתי שמייקל מופתע וחייך חיוך קטן מרוצה. רציתי לעשות את זה כל כך הרבה זמן וזה הרגיש כל כך טוב .
"לילה טוב מייקל" אמרתי מפהקת .

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now