***
"את באה" גל קבעה לי.
"אמרתי לך בפעם המאה שלא, תאמיני לי שאת לא רוצה אותי שם אני ארחיק מכן את כל הבנים עם הצורה שבה אני רוקדת" אמרתי.
"בבקשה בבקשה בבקשה" התחננה גל .
"לא.אין מצב"
"יהיה כיף, נלך לשעה ונחזור" ניסתה לשכנע אותי בפעם המאה.
"בסדר" אמרתי עצבנית .בחיי שאי אפשר להגיד לילדה הזאת לא.
"יופי המסיבה מתחילה ב9 , אני אבוא אליך בשמונה לארגן אותך השאר יפגשו אותנו שם" אמרה בהתרגשות.הצצתי בשעון וראיתי שאני מאחרת לעוד שיעור.
"שיט יש לי מתמטיקה , נדבר אחר כך" אמרתי וקמתי מהר .הלכתי ללוקר להוציא מתמטיקה ונתקע בי בגוף מוצק כשסגרתי את הלוקר .לקח לי כמה שניות להחזיר לעצמי את שיווי המשקל שלי.
"תסתכלי לאן את הולכת זונה " אמר אותו הבן.
"תעני לי כשאני מדבר איתך " אמר וחיוך זדוני עלה על פניו."אני ממהרת לשיעור" אמרתי מנסה להשמע אדישה אך הוא תפס בפני בחוזקה והעביר בי צמרמורת לא נעימה .
"אתה מכאיב לי עזוב אותי" אמרתי .
"למה לי, אני צריך ללמד ילדות קטנות וחוצפניות כמוך של מי בית הספר הזה" אמר ולפני שהספיק לעשות צעד נוסף שמעתי קול מוכר מאחורי."עזוב אותה" אמר באדישות שבה דיבר תמיד.
"מה אחי,אחת הזונות שלך?" שאל .
מייקל התקרב אל אותו הבחור שתפס בי ודחף אותו ללוקרים כשראה שלא משחרר ואיתו אני נפלתי כי הוא אחז בי . מייקל הושיט לי את ידו כדי לעזור לי לקום "אני לא צריכה טובות ממך "אמרתי וברחתי משם מהר אפילו בלי להודות לו
"איתה אתה לא מתעסק" שמעתי אותו אומר לאותו הבחור.
יכול להיות שמייקל דואג לי? אין מצב . ממה שיצא לי להכיר את מייקל הוא הבן אדם הכי לא אנושי שקיים.בחיים שלי לא ראיתי אותו צוחק או בקושי מחייך בזמן הזה שאני גרה איתו.
בשלושה שבועות שהספקתי להכיר אותו כל לילה הביא בת אחרת והעיף אותן שובר את ליבן של כל הבנות המסכנות שחשבו לרגע שאכפת לו מהן.הוא לא דיבר איתי מילה והיה נראה שגם לא התכוון לדבר איתי בחיים. אם אומר את האמת זה לא הפריע לי כל עוד הוא מתעסק בעניינים שלו ולא נכנס בשלי.
**
נחתתי על המיטה בעייפות אחרי יום הלימודים הארוך הזה וכיוונתי לי שעון מעורר לשעה לפני שגל מגיעה כדי שאוכל להתקלח .
התעוררתי וקיללתי את עצמי שוב על זה שהסכמתי ללכת למסיבה המטומטמת הזו .
"ג'סיקה" קראה לי אימי וירדתי לסלון.
"אני ואית'ן יוצאים הלילה נחזור מאוחר" הודיעה לי .
''תהנו" אמרתי ועליתי להתקלח .
לקחתי את הזמן במקלחת ושמעתי דפיקות חזקות .
טוב שלא שבר את הדלת.
"רגע" מילמלתי בעצבנות.
כרכתי את המגבת סביבי ופתחתי את הדלת מגלה את מייקל מולי נטול חולצה וקוביות יפות ומעוצבות נחו על ביטנו בשלימות .''את תמשיכי לבהות עוד הרבה?" שאל בקרות .
נראה כאילו זה לא חדש לו שבוהים בו.
האדמתי כמו מטורפת,יופי אני נותנת לו עוד סיבות לצחוק עליי .עקפתי אותו כששמעתי דפיקות על הדלת ורצתי לפתוח אותה.פתחתי לגל את הדלת וחיבקתי אותה .
גל חיטטה לי בארון דקות ארוכות ושלפה שמלה שחורה משם. השמלה הגיעה עד אמצע יריכיי וחשפה הרבה יותר ממה שהייתה צריכה.
"ממש לא" אמרתי לה שהושיטה לי את השמלה.
"את תראי מהממת בה" אמרה.ניסיתי את השמלה כשראיתי שאין טעם להתווכח איתה וכשהסתכלתי במראה ראיתי מישהי אחרת.
לבשתי את השמלה לפני שנתיים לאירוע כשהיא הייתה יחסית יותר ארוכה עליי ופחות צמודה אבל היא החמיאה לי יותר עכשיו.והבליטה את חזי בצורה מושלמת.
"וואו את מושלמת" אמרה בהתלהבות .היא איפרה אותי קלות .
מסקרה ,אייליינר, ליפ גלוס שקוף עדין והיא שמה לי מעט סומק .
פיזרתי אל שיערי , לבשתי עגילי חישוק והשפרצתי על עצמי בושם ."נו הבנים מחכים לנו למטה הם באו לאסוף אותנו" אמרה גל. "אני כבר ארד אני רק נועלת נעליים" אמרתי מחפשת אחר נעלי העקב השחורות שלי שיתאימו עם השמלה.
"אני מחכה לך למטה" אמרה וירדה.
נעלתי את נעלי העקב השחורות שלי וירדתי למטה פוגשת במייקל שהיה בדרכו לעלות .
הוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש מתעכב במחשוף הקדמי שלי ואני זזתי באי נוחות."לאן את הולכת לבושה בדבר הזה?" שאל.
אני אמורה להעלב?
"לאן עניינך" עניתי ובאתי להתקדם לעבר הדלת אך ידו תפסה בידי. "ג'סיקה" אמר בטון מזהיר.
"למסיבה עם חברים'' אמרתי נאנחת בעצבים.
לא יכולתי להתעלם מהעיקצוצים הנעימים בידי כשתפס בה ומיהרתי לשחרר אותה מידו.
זה סתם מוזר, למה הוא חייב להפוך הכל למביך?"תחליפי שמלה" דרש יותר מאשר אמר.
"לא" אמרתי. "עכשיו אשמח אם תזוז חברים שלי מחכים לי בחוץ" אמרתי והוא נראה מהורהר."חברים?יש גם בנים?'' שאל וראיתי שהוא מתחיל להתעצבן.
"לא אז רק בנות מוזמנות למסיבה" אמרתי מגלגלת את עיניי ועוקפת אותו מהר לפני שיוכל להגיד משהו נוסף ושמעתי אותו מקלל שטרקתי את הדלת מאוחריי.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...