מייקל הרים אותי וזרק אותי באמצע מיטתו והזעפתי פנים.
״תפסיקי לכעוס אני מתכוון לתת לך את מה שאת כל כך רוצה״ אמר והתחיל לעלות מעליי.פאק הוא כזה שחצן בא לי לדחוף אותו ולקום,להציל את שאריות כבוד העצמי שעוד נותרו לי.
״פאק חיכיתי כל הערב הזה לקרוע ממך את השמלה המזדיינת הזאת״ אמר ונשכתי את שפתי בלחץ.
***מייקל הפשיט ממני את השמלה במהירות ונותרתי רק בהלבשה תחתונה.
ברך אחת שלו נעוצה בין רגליי והידיים שלו בכל מקום חוקרות את גופי.
ידו ליטפה את גבי ופתחה את סוגר החזיה שלי.
נותרה רק פיסת בד קטנה שהפרידה בנינו וככל שהתקרבנו לרגע כך פחדתי יותר ויותר.מייקל שראה את פרצופי הלחוץ עצר לרגע,
״אל תגידי לי שאני הראשון שלך״ אמר והרים את גבותיו בפליאה.
פאק זה נשמע פסיכופטי לגמרי, הראשון שאיתו אני שוכבת זה פאקינג אחי החורג . יש לי בחילה מעצמי.הנהנתי חלש כדי לאשר את דבריו.התביישתי כל כך שהוא יודע שהוא עומד להיות הראשון שלי.שאף אחד עוד לא נגע בי ככה מלבדו.
״פאק את לא מבינה כמה זה עוד יותר עושה לי את זה״ אמר והיה נראה שבאמת התכוון לכך.
״פאק את אפילו לא מבינה כמה זה מחרמן אותי לדעת שאני הגבר היחידי שיהיה בתוכך, את בטוח מוכנה?״ שאל .״כן״ עניתי מבויישת.
״מי ידע שג׳ס הקטנה שלי כזאת תמימה״ צחק ונשק לראשי.
״אני אהיה עדין,מבטיח״ אמר .הוא הוריד את תחתוניי ופישק את רגליי בעדינות .
״פאק כמה שאת רטובה בשבילי״ הסתכל עליי ברעב .
ראשו התקרב אל בין יריכיי ולאחר כמה שניות הרגשתי את לשונו עליי.התאפקתי לא לצרוח כדי שהורינו לא ישמעו.״שלי״ נהם. ״הכוס המתוק שלך כל כך שלי״ .
הוא המשיך ללקק וממש לפני שגמרתי הפסיק.
ניסיתי לקרב את ראשו אליי שוב ויגמור את מה שהתחיל והוא ציקצק בלשונו.״את תצטרכי להתחנן״ אמר בחיוך מגורה.
״אני לא הולכת להתחנן אליך״ אמרתי בכעס.
״אז את לא הולכת לגמור הערב״ קבע.
״אבל הבטחת לי ש- לא משנה״ אמרתי בכעס . אני פאקינג שונאת אותו.באתי לקום והוא דחף אותי בעדינות שוב למיטה.הוא הוריד את מכנסיו ואז את הבוקסר שלו משחרר את איברו לחופשי. פאק איך הדבר הזה הולך להכנס לתוכי. למה כל חלק בן צריך להיות אלוהי.
הוא פישק את רגליי והרגשתי את פתח איברו על איברי.
״קדימה״ דרש ושתקתי. הוא שיחק עם פתח איברו נכנס אליי קצת ויוצא מגרה כל חלק וחלק בגופי. ״ידו התקרבה לפיטומה הזקורה שלי והוא שיחק איתה תוך כדי גורם לגניחות קטנות ולא רצויות להפלט ממני.״תגידי לי כמה שאת רוצה את זה״ אמר ממשיך להכניס את הקצה ולצאת .פאק אני עומדת לצרוח . ״תגידי לי כמה את רוצה להרגיש אותי בתוכך״ אמר.
״בבקשה מייקל...״ התחננתי.
״בבקשה מה?״ שאל בחיוך מתגרה.
״בבקשה תכנס״ לחשתי מבויישת.
״אני רוצה לשמוע את כל המשפט דרש.
״בבקשה אני רוצה להרגיש את הזין שלך בתוכי או שאני לא אעמוד בזה יותר״ כמעט צעקתי ומייקל חדר יותר.הוא הסתכל עליי כאילו אני טרף וחדר לתוכי לאט לאט משתדל לא להכאיב לי.
הוא נכנס חצי דרך והסתכל עליי לוודא שאני בסדר.
ניסיתי לבלוע את הגניחות שלי כי ידעתי שההורים שלנו עשויים לשמוע אותנו.
״פאק הכוס ההדוק שלך מרגיש כל כך טוב על הזין שלי ג׳ס, אני לא יודע עוד כמה אצליח להחזיק מעמד ככה בלי לגמור״פאק רציתי להרגיש את כולו.למזלי מייקל הכין אותי טוב ובפעמיים קודמות דחף לי אצבעות והרחיב לי את החור אז זה לא כאב כמו שחשבתי שיכאב.
״אני רוצה להרגיש את כולך״ אמרתי בשקט וזה הספיק לו.
מייקל נכנס אליי עד הסוף ואני הרגשתי בגן עדן ושהוא האלוהים הפרטי שלי.״פאק מייקל אני עומדת לגמור!׳׳ צעקתי .מייקל חדר אליי עוד כמה פעמיים עד שגמרתי.הוא יצא ממני ונשכב לידי .התנשפתי ונתתי לו לחבק אותי בעדינות ולהניח אותי עליו. שמתי את ראשי על מייקל והרמתי אותו מעט כששמתי לב שאור מסנוור אותי מבחוץ .
עברו כמה שניות טובות עד ששמנו לב שדלת החדר נפתחה ומישהו צופה בנו דרכה.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...