״מה קרה?״ שאלתי בדאגה.
״זה בקשר לאימך,אני מניח לעצמי שלא פעם שאלת את עצמך מה לעזזאל אבי עושה איתה״ אמר.למען האמת זה מחשבה שרצה במוחי מההתחלה .הנהנתי ואפשרתי למייקל להמשיך .
״ג׳ס,אני אוהב אותך.אל תכעסי שלא סיפרתי לך את זה מההתחלה.עם כמה שאית׳ן חלאה הוא אבי ולא יכולתי לספר לך את זה״ אמר בפרצוף מודאג .פאקינג מייקל אמר בפרצוף מודאג .אותו מייקל שעד לא מזמן לא הראה רגשות והיה נראה לי האדם הכי חסר לב בעולם הזה.״לפני מה שראית, אבי הוא איש עסקים גדול . הבנתי מהרגע הראשון שהוא ניסה למצוא את אבא שלך אבל לא הבנתי למה. אני ואבי היינו בטוחים שההורים שלך גרושים,וכשנכנס לחובות גדולים הוא ואימך נפרדו כדי שלכם יתאפשר לחיות טוב יותר. אחרי מה שסיפרת לי הסיפור מתחבר לי, אביך כנראה נכנס לחובות גדולים אצל אבי . אביך נעלם וברח כי הסתבך עם יותר מידי אנשים, לכן אבי התיידד עם אימך כדי למצוא אותו״ אמר.
״זאת אומרת שאביך בחיים לא באמת רצה את אימי?״ שאלתי.
כשאבי ראה שהיא לא מגלה לו כלום על בעלה הקודם הוא הציע לה לצאת ואז להתחתן,אבי היה בטוח שזה יוציא את אבא שלך ממחבואו,אבל את האמת ג׳ס, אבי באמת התאהב באימך בדרך ולכן נשא אותה בכל מקרה״ אמר והיה נשמע כנה.
״תגידי משהו״ אמר מייקל כשראה שאני שותקת יותר מידי זמן.
״כל דבר,רק אל תשתקי ככה.זה מפחיד אותי ג׳ס״ התחנן.את האמת שפשוט לא ידעתי מה להגיד.
״א-אני צריכה קצת זמן״ אמרתי וקמתי מהמיטה .
״בסדר״ אמר ושאף בעצבנות.הוא העביר את ידו בשיערו בסקסיות .פאק למה כל דבר אצלו צריך להיות כזה מושלם?
יצאתי מהחדר במהרה לפני שאתחרט.***
״ג׳ס,פתחי את הדלת!״ שמעתי את קולה של אימי מחוץ לדלת חדרי.
קמתי בעייפות מהמיטה לפתוח לה את הדלת.
כל כך רציתי לישון עם מייקל לילה קודם והחזקתי את עצמי.
ידעתי שזה לא אשמתו ושזה אשמת אביו שניצל את אימי ככה אבל לא יכולתי שלא לתהות, מה יקרה ברגע שאית׳ן ימצא את אבי? כמה זמן הם כבר מחפשים אחריו.ידעתי שאית׳ן הוא איש עסקים מושחט שלא כדאי להתעסק איתו. הוא ינקום באבא שלי בדרך כזאת או אחרת וברגע שזה יקרה אני ומייקל לא נתראה יותר וכך גם אימי ואית׳ן. אימי לא תסלח לו בחיים. אמנם היא מתנהגת כמו פסיכופטית אבל זה רק בגלל שאהבה את אבי כל-כך .
זה רק מאז שהוא עזב שהיא התחילה להתנהג ככה. הוא הרס אותה ולכן לא נפגעתי ממנה או התייחסתי אליה אף פעם למרות שהייתי צריכה.הייתי צריכה לשנוא אותה כל כך אבל לא שנאתי.
״כן?״ שאלתי ופתחתי את דלת חדרי.
״תתלבשי יפה הערב,אנחנו הולכים לארוחת ערב. אית׳ן רוצה לסגור עסקה חשובה הלילה״ אמרה אימי.מאז התקרית אתמול לא ראיתי אותה ונראה שדבריו של מייקל השפיעו עליה. היא הסתכלה עליי באדישות כאילו לא התכוונה לצרוח או לתקוף אותי .
הנהנתי וסגרתי את דלת חדרי אחריה.התקשרתי לגל לבקש ממנה שתבוא לקנות איתי שמלה והיא הסכימה.
שמעתי את גל דופקת בדלת הבית אחרי חצי שעה ורצתי לפתוח לה אבל מייקל הספיק לפתוח לה קודם.
״תודה״ מלמלתי לו ועקפתי אותו.
״מרגיש לי שלא ראיתי אותך נצח׳׳ אמרה וחיבקה אותי.
״תפסיקי להיות דרמטית לא ראית אותי יום״ אמרתי וגילגלתי את עיניי מצחקקת.״ג׳ס״ מייקל קרא לי מהספה.
״תעלי לחדר אני דקה אגיע״ אמרתי לגל והתקרבתי אל מייקל.
הוא קם אליי כשראה שאני מתקרבת אליו והדביק נשיכה למצחי.
פרפרים בלתי רצויים מילאו את בטני וחייכתי חיוך קטן.״אני לא אוהב אותה״ אמר והתעצבנתי ישר.
״לא שאלתי אותך מה אתה אוהב״ אמרתי מתעצבנת ומתכוונת ללכת לחדר אבל הוא תפס בידי והחזיר אותי לעמוד מולו.״לעזזאל תפסיקי לכעוס ישר, אני דואג לך זה הכל.כל פעם שאת איתה את נגררת למקומות לא טובים״ אמר.
״פשוט תשמרי על עצמך״ מייקל נאנח והנהתי.
״אם אנחנו כבא מדברים-״ התחלתי ומייקל חייך חיוך רחב.
״מה את צריכה?״ שאל.
״למה אתה ישר חושב שאני צריכה משהו?״ שאלתי בתמימות והוא גיחך .
״בסדר בסדר, אוכל לקחת את הרכב שלך?גל באה ברגל״ אמרתי .הוא חשב לרגע וענה,
״אני אקח אתכן,אני צריך לצאת גם ככה.כשתסיימו תתקשרי ואבוא להחזיר אתכן״״יש,תודה תודה!אין עליך.ממש לא היה לי עצבים עכשיו לנסוע באוטובוס״ קפצתי עליו בחיבוק וראשו נח בשקע צווארי.
״אם הייתי יודע שתשמחי מזה ככה הייתי מסיע אותך תמיד״ אמר וחייך חיוך יפה.
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...