9

4.2K 143 10
                                    

פרק קצר ברמות לא היה לי זמן לנשום השבוע מחר אני אעלה שתיים כפיצויייי

הוא ליטף אותי גופי בעדינות מעביר צמרמורות נעימות אל בין רגליי ולבסוף הצלחתי להתרחק ממנו למרות רצוני העז להשאר .
"תפסיק לגעת בי ככה אנחנו הולכים להיות אחים חורגים" אמרתי והוא משך בכתפיו.
"סתם קל לגעת בך כי את הכי קרובה ונגישה אלי אל תקחי את זה יותר מידי רציני את כלום מבחינתי"

***

אני יודעת שהוא לא אמור לעניין אותי אבל אני לא יכולה להגיד שזה לא פגע בי כי זה פגע בי מאוד.
לא היה לי כוח להסתובב יותר אז בחרתי את השמלה השחורה שמדדתי שילמתי ואמרתי לאימי שאני לא מרגישה טוב ומצאתי שמלה אז שימשיכו בלעדיי.
אני לא מאמינה עד כמה חסר לב הוא יכול להיות, למה בכלל ציפיתי שיהיה לו אכפת ממני אפילו קצת הרי זה מייקל הוא ידוע  בתור החסר לב הכי גדול שקיים.

הגעתי הביתה ועליתי ישר לחדרי.
אני שונאת אותו כל כך .
אני בחיים לא הולכת לדבר עם האידיוט הזה שוב נמאס לי ממנו כל כך הוא כזה דפוק.

**

קמתי בבוקר מתארגנת ללכת אל בית הספר.
ירדתי למטה לוקחת אוכל ויוצאת ברגל מוקדם .אני הולכת להמנע מלראות את מייקל בכל צורה אפשרית שקיימת.

רצתי לשבת ליד גל כשהגעתי אל הכיתה וחיבקתי אותה לשלום.
"נו מה איתך ועם מייקל?" שאלה.
"אני הולכת להמנע מלראות אותו" אמרתי.
"את יודעת שזה לא אפשרי אתם גרים ביחד, אם את שואלת אותי חבר טוב של מייקל עושה מסיבה שבוע הבא בטוח מייקל יגיע ,ג'ייק מת לצאת איתך לכי איתו כדייט למסיבה ותלבשי את השמלה הכי חשופה שלך ותוציאי לו את העיניים" אמרה בחיוך שטני ואני צחקתי.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now