5

4.2K 158 9
                                    

פרק קצררר כי אני מעלה היום עוד אחד❤️❤️

תהיתי לעצמי למה הוא כזה נחמד פתאום במיוחד אחרי הריב שהיה לנו לפני שיצאתי מהבית.
קמתי כששמעתי דפיקה בדלת.
""רק רציתי לוודא שאת בסדר" אמר והנהנתי.
"אוקי,לילה טוב"אמר.
החלפתי לפיג'מה והתכסתי בשמיכה נותנת לעצמי לשקוע במחשבות ולהרדם.

קמתי בבוקר והלכתי בעייפות לשירותים שוטפת את פניי.
ציחצחתי את השיניים שלי והלכתי לארון שלי שולפת ממנו טי שרט וג'ינס משופשף ולבסוף נעלתי נעליים . העפתי מבט במראה וסידרתי את שיערי לפני שחטפתי את התיק וירדתי למטה .

"בוקר טוב מתוקה" אית'ן אמר לי ואני חייכתי אליו חצי חיוך.
"מייקל רד אנחנו מאחרים" צעקתי לו שראיתי שלא אספיק ללכת ברגל.
נאנחתי בעצבים אני שונאת ליסוע איתו לבית הספר על האופנוע במיוחד כי משהו בקרבה הזאת איתו גורמת לי להרגיש לא בנוח.

מייקל ירד למטה לבוש בטי שרט לבנה צמודה שהבליטה את שריריו היפים וג'ינס שחור עם קרעים.
והשיער שלו היה מבולגן בצורה מושכת להחריד.

"את נוסעת איתי?" שאל מוציא אותי מהבהייה שלי בו.
"א-אמ כן אני מאחרת , אם זה בסדר שאסע איתך?"

"בואי" אמר. הלכתי אחריו והוא זרק לי את הקסדה בלי שום הזהרה.
גילגלתי את עיניי בעצבנות. הוא חייב להפסיק לעשות את זה.עליתי על האופנוע ונצמדתי אליו כמה שיכולתי כי הוא נוסע כמו מטורף .

ירדתי מהאופנוע שהגענו, מילמלתי אליו תודה ובאתי ללכת אבל מייקל תפס בידי.
הסתכלתי עליו מופתעת ומיהרתי לשחרר את ידי מידו כשהרגשתי הרגשה מוזרה בחזי.

"אל תתעסקי עם החברים שלי" אמר באדישות וגיחכתי מגלגלת את עיניי.
"אני רציני ,ראית מה קרה פעם שעברה. הם לא סוג האנשים שהיית רוצה להסתבך איתם,אני לא תמיד אהיה שם לעצור את זה" אמר.
"אני יכולה לדאוג לעצמי" אמרתי .

"כן כמו שדאגת לעצמך אז כשנתקלת בחבר שלי,גם אתמול אמרתי לך לא לצאת ככה אל תתקשרי אלי אחרי זה בוכה שאני אאסוף אותך כי הטרידו אותך" אמר בזילזול
"לא בכיתי וזו לא הייתה הסיבה שהתקשרתי,הייתי צריכה לדעת לא להתקשר אליך " אמרתי .
הוא הצליח ממש לפגוע בי , שוב.
אני לא יודעת למה אני בכלל מייחסת לו חשיבות.

התחלתי ללכת אך הוא תפס בידי בחוזקה שנית .
"אל תקחי את זה קשה , אני רק דואג לך" אמר .
""כן אני רואה " סיננתי בעצבים והפעם הוא הניח לי ללכת .

**
חזרתי הביתה אחרי מייקל וכרגיל אמא ואית'ן לא היו, הוא עובד עד מאוחר והיא יוצאת לבלות או שהולכת איתו למשרד שלו.
עליתי במדרגות ולפני שנכנסתי לחדרי שמעתי משהו נשבר בחדר לידי, חדרו של מייקל.

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now