אני לא מאמין שאת עדיין מתביישת ממני אחרי כל הפעמים שראיתי אותך עירומה " אמר מגחך לאחר שהוריד לי את חזייתי.
מייקל הוריד לי את מכנסי מותיר אותי רק בתחתונים ואז מוריד את חולצתו ומלביש אותה עליי.הבטתי בו מופתעת
הוא משך אותי מתחת לפוך איתו ונישק אותי מליון נשיקות עדינות ואני התכרבלתי לצידו והרשתי לעצמי להרדם בזרועותיו.
***
שיפשפתי את עיניי בעייפות כשהתעוררתי. הבטתי בשעון שמונח לצד המיטה של מייקל וראיתי שכבר ארבע בצהריים.
כנראה שישנתי פה כבר כמה שעות טובות.
קמתי וראיתי שחולצתו של מייקל עדיין עליי לכן הצצתי במסדרון לראות שהוא ריק ונכנסתי לחדרי במהירות .החלפתי את החולצה של מייקל ולבשתי פיג׳מה קצרה כי היה חם.
לעזזאל עם האידיוט הזה.הוא הודה בפניי שהוא אוהב אותי חיבק אותי וישן איתי,התנהג אליי טוב ועכשיו עזב אותי בזמן שישנתי בחדרו.ירדתי למטה ואכלתי כששמעתי את הטלפון שלי מצלצל.
הבטתי בטלפון וראיתי שאימי היא זאת שהתקשרה.
״הלו?״
״צאי לחניה,אני צריכה עזרה עם הקניות״ אמרה.לבשתי כפכפים ויצאתי לעזור לה.
מזג האוויר היה רותח כי כבר תכף קיץ ואימי הכניסה איתי את הקניות ונראתה מעוצבנת יותר מהרגיל.החלטתי לא להתגרות במזל שלי ולא לשאול כלום ובלי ששמתי לב השקית שסחבתי נקרעה וארבעה בקבוקי יין שהיו נראים יקרים מאוד התנפצו על הרצפה לידי. אימי כנראה העמיסה יותר מידי על השקית.
לפני שהספקתי להגיב הרגשתי סטירה חזקה בפניי.
אחזתי בלחי שלי ששרפה וכשבאתי לדבר אימי עצרה אותי.
״חתיכת זונה מטומטמת,יש משהו בחיים האלו שלא הרסת?״ צעקה.היא באה להרים את ידה עליי שוב אך לפני שהספיקה משהן עצר בעדה,יותר כמו מישהו.
היד של מייקל אחזה בחוזקה את היד של אימי ועצרה אותה לפני שתספיק להרים עליי יד שוב. הבטתי לרגע ברגליי הכואבות כמה זכוכיות הספיקו להשבר לי על הרגל וכמעט החלקתי מכל היין שנשפך סביבי .״מה אתה עושה?״ אימי הסתובבה בלחץ למייקל .
״מה את עושה?״ שאל בעצבים מנסה לשלוט בכעסו.
אמא שלי עשתה את עצמה בוכה ומיד התחילה בהצגה שלימה,
״היא ניפצה עליי את הבקבוקי יין האלו״ אמרה בעצב מזוייף ומייקל גיחך בזלזול.״בפעם הבאה שאני אראה אותך מרימה יד על הפאקינג בת שלך, לא תהיה לך יד״ נהם בעצבים.
היא באה להגיד משהו אך מייקל עצר בעדה,
״ואדאג שאבא שלי יסלק אותך רחוק מכאן,למי את חושבת שיאמין לבן שלו או לאישתו שנשואה לן בקושי חודשיים?׳׳ אמר בזלזול.אימי נראתה רותחת מעצבים אך לא אמרה מילה.היא נכנסה לבית והותירה אותי ואת מייקל לבדנו.
״תודה,לא היית צריך לעשות את זה״ אמרתי בשקט.התביישתי שמייקל צריך לראות אותי במצב הזה כל פעם.״הייתי צריך להתערב מזמן,בואי ׳׳ אמר ועזר לי לעקוף את הזכוכיות.ידעתי שאם לא היינו בקרבת הבית הוא היה מרים אותי מזמן ונראה שהתאפק באמת לא להרים אותי.
עלינו לחדרי בשקט והוא הוביל אותי למקלחת המשותפת שלנו.הוא הרים אותי כדי שאשב על הכיור והוציא פינצטה מתחיל לטפל ברגליי.
״את בסדר?״ שאל בדאגה והביט בעיניי מחפש אחר דמעות.
גילגלתי את עיניי בעצבנות.אני שונאת איך שהוא ישר קורא אותי כמו ספר פתוח.״את כועסת ?״ שאל.
״אם זה בגלל שהשארתי אותך לבד בחדרי הייתי חייב ללכת, היה לי כמה סידורים והתכוונתי לחזור ישר בחזרה אליך ״ אמר מוציא עוד זכוכית מרגלי,נשכתי את שפתי בכאב.
״אני מצטער ״ אמר .
״זה בסדר,לא ממש נפצעתי׳׳ אמרתי כדי שלא ידאג.
מייקל שתק דקות ארוכות שהרגישו נצח.
״מה באמת קרה שם?״ שאל במבט רציני.
״סתם,זה בסדר מייקל, באמת״ עניתי והוא הפציר בי.״מה קרה שם ג׳ס?מה קרה בחוץ עם אמא שלך? מה קרה בבית שלך?מה קרה לאבא שלך?״ שאל והרגשתי איך אני לאט לאט לא מצליחה לנשום .
״קדימה״ הפציר בי ואני הרגשתי שאני לא מצליחה להוציא מילה .
YOU ARE READING
step brother-עברית
Romance#1 בעולם התחתן 21/4/23 כשחיבקתי את ג'ייק לפני שנפרדנו כל מה שיכולתי לראות זה את עיניו הכחולות של מייקל שנראו שסערה שלימה מתחוללת בתוכן. הוא נראה מרוחק מתמיד..יכול להיות שהוא..הוא מקנא? זה מגוחך הוא הבהיר בעצמו שאנחנו רק אחים ,אמנם חורגים אבל אחים וז...