50

1.2K 72 21
                                    

תתכוננו פרק אחרוןןןןן
שבת שלום לכולן❤️❤️❤️

***

״אני אוהב אותך ג׳ס,פאקינג אוהב אותך כל כך שזה כואב״ אמר.

***

״גם אני אוהבת אותך מייקל״ בכיתי.

״התגעגעתי אליך כל-כך,אני לא רוצה לישון עוד לילה אחד בלעדיך״ הוספתי.
מייקל הסתכל עליי בצורה משונה מנסה לעכל את מה שאני אומרת.
״את מתכוונת...״ התחיל אך עצרתי אותו.
״כן,אני יודעת שלא באמת ירדת על ברך אחת והצעת לי אבל אני רוצה להתחתן איתך, אני לא רוצה לחכות עוד רגע״ אמרתי מנגבת את הדמעות.

״את רצינית?״ שאל בלחץ והנהנתי.
מייקל חייך חיוך גדול והניף אותי באוויר.
״פאק אנחנו עומדים להתחתן״ צרח באושר וצחקתי.

כל זה לא הרגיש לי נכון,זה הרגיש טוב מכדי להיות אמיתי. הרגשתי כאילו לא מגיע לי להיות מאושרת. ולא האמנתי שאי פעם יהיה לי סוף טוב כלשהו.
״אני מזהיר אותך את לא תוכלי להתחרט אחרי שאמרת כן לא מעניין אותי אם זה בית הספר שלך,ההורים שלנו או גבר אחר,אני בחיים לא אתן לך ללכת״ אמר לי.

״לא אתחרט״ אמרתי  ונישקתי אותו.
״אנחנו מתחתנים״ אמרתי בחיוך.

***

כעבור חמש שנים:

״אמא סופי רודפת אחריי״ ג׳יימס צרח ונעמד מאחורי מחפש הגנה מפני אחותו הגדולה כמעט בת החמש.
״סופי עזבי את אחיך״ אמרתי בכעס.

דלת הבית נפתחה ומייקל נכנס בתוכה.
״תודה לאל״ מלמלתי.
מייקל הסתכל על המתרחש ועשה פרצוף כועס מזוייף.
״אתם שוב משגעים את אמא שלכם?אני אראה לכם מה זה״ אמר ורדף אחריהם.שניהם רצו וצרחו עד שמייקל תפס אותם ודגדג אותם.

״תבטיחו שלא תציקו לאמא יותר היא צריכה לנוח עוד מעט הולך להיות לכם אח קטן ואתם צריכים להיות אחים גדולים אחראיים״ הם צחקקו והבטיחו לו שלא ישגעו אותי עד שהתינוק החדש יוולד.

לפני שנתיים אם הייתם שואלים אותי אם חשבתי שבגיל כמעט 23 כבר יהיו לי שני ילדים ועוד ילד בדרך הייתי כנראה אומרת לכם שהשתגעתם. שבועיים אחרי שאני ומייקל החלטנו להתחתן נודע לנו שאנחנו בהריון מה שעזר לתמיכה של ההורים שלנו כי אם

היינו מבשרים להם שבגיל 18 אנחנו רוצים להתחתן לא היינו מקבלים שום תמיכה אבל בגלל שהיה הריון בתוך הסיפור הם הבינו ותמכו.

החלטתי לא להשאר בקשר קרוב עם אימי אני רואה אותה אחת לכמה חודשים ושומרת על מרחק כדי לא להפגע ואני חושבת שלאט לאט היא חוזרת לעצמה ונרגעת.

ישר אחרי סיום הלימודים אני ומייקל התחתנו ולמרות שהייתה לי בטן בגלל ההריון בחתונה הרגשתי יפייפיה ולא יכולתי לבקש חתונה טובה יותר אבל זה בהחלט לא עצר אנשים מלדבר והרבה הניחו שבגלל זה התחתנו.

החלטנו לא להשאר לגור באיזור ועברנו לקצה השני של המדינה כי מייקל רצה שתהיה לי הזדמנות להתחיל מחדש עם תמיכה אמיתית ופחד שהקשר שלי עם אימי יכול להזיק לי בהריון.

מיד אחרי שילדתי את סופיה נכנסתי להריון עם ג׳יימס ומיד אחריו עם התינוק שהולך להיוולד לי בחודשים הקרובים.היינו צריכים להתמיד להשתמש בהגנה אבל לא יכולתי לבקש משפחה טובה יותר.

מייקל היה אבא מדהים,כל מה שאבא שלי לא היה.דאג תמיד לחזור לארוחת ערב ולעזור לי בהכל.הוא הביא מטפלת ועוזרת כדי שלא אעבוד קשה ואת האמת אחרי שתי לידות שמחתי על זה שמייקל התעקש איתי לא לעבוד כי לעזזאל הייתי גמורה אם כן.

״התגעגעתי אליך אישה יפה שלי״ אמר לי מייקל אחרי שהשכיב את הקטנים לישון.

״בואי הנה אני רוצה להראות לך מה אני מסוגל לעשות לגוף היפה הזה שלך״ אמר לי מייקל וצחקתי.
״אני בחודש שישי אתה באמת רוצה לשכב איתי עכשיו?״
״אני מתכוון להכניס אותך להריון שוב ושוב בואי לפה״ אמר לי מייקל.
״אתה לא יכול להכניס אותי להריון עכשיו, אני כבר בהריון זה לא עובד ככה״ צחקתי.

״בואי ותגלי איך אני ועוד איך מסוגל ״ אמר לי מייקל ומשך אותי למיטה איתו.

                                    ~הסוף~

לא מאמינה שנגמר הספר אוהבת אתכן מאוד ותודה לכל מי שקראה ולא התייאשה ממני למרות שלקח לי זמן להעלות❤️

                       

step brother-עבריתWhere stories live. Discover now