"I gdje nam je taj famozni Toni?" Upita sarkastično Diego čim sjednemo.
"Ne budi bezobrazan." Opomenem ga.
"Taj lik mi se nimalo ne sviđa čisto da znaš." Napomene mi. Ponaša se gore od Lukasa.
"Taj lik ima ime. A šta se tiče tog ne sviđanja ne možeš reći da ti ne sviđa kad ga nisi ni upoznao." Istaknem ali ne vjeruejm da je imalo ikakvog utjecaja.
"Naravno da mogu." Nastavlja on po svom.
"Trebao bi biti malo zahvalniji Toniju."
"Ja njemu?" Upita me iznenađeno.
"Da ti njemu."
"A zašto to molim te?" Upita me podrugljivo.
"Toni je bio tu uz mene kad mi je bilo najteže. Živjeli smo zajedno i stvarno ne znam šta bi bez njega. Uvijek mi je uskakao i pomogao, pogotovo oko Lukasa." Kažem mu istinu za koju on nije znao.
"Živjeli ste zajedno?" Upita me nimalo nježno.
"Ozbiljno Diego? Od svega šta sam rekla ti si samo to čuo?"
"Čuo sam ja sve nego mi je ovo najupečatljiviji." Podrugne se.
"Nego da se vratimo na temu živjeli ste zajedno?" Nastavlja on po svome.
"Da Diego, živjeli smo zajedno." Preokrenem očima.
"Koliko dugo?" Osjećam se kao da sam na nekom ispitivanju.
"A da jednostavno kažeš svojim dečkima da istraže to?" Ne mogu da se ne podrugnem.
"Tea." Opominje me.
"Šta?"
"Zar ti nisi živjela sa bratom?" Upita me zbunjeno.
"Jesam dok nisam rodila. Lukas je imao dva mjeseca kad sam odlučila da se vratim natrag."
"Kako to?"
"Moj život je ovdje kao šta je Milošov u Srbiji. Otišla sam jer me sve podsjećalo na tebe. Bila sam trudna i sama, nisam smjela dozvoliti bilo kakav stres jer bi to značilo da bi mogla izgubiti bebu. Kad sam stala na noge odlučila sam da se vratim."
"Jel bilo nečeg među vama?" Namršti se.
"Ozbiljno Diego?" Ne mogu da vjerujem šta me pita.
"Da, ozbiljno."
"Nije, Toni mi je uvijek bio poput brata. Zadovoljan?"
"Veoma, ali i dalje mi se ne sviđa." Istakne.
"Nevjerojatan si."
"Dr..." Krene nešto da mi kaže ali prekida ga Leo koji dođe da nam uzme narudžbu.
"Gdje je Toni?" Upitam Lea kad nam donese piće.
"Nije ovdje, ima sastanak sa dobavljačima." Kaže te pogleda u mene.
"To je danas? Totalno sam zaboravila."
BẠN ĐANG ĐỌC
U srcu mafijaša 🔚
Lãng mạnTea je obična djevojka koja vodi normalan život. Ima brata i prijatelje s kojima je okružena. Radi u kafiću kojem je upoznala Karlu i od tad su nerazdvojne. Njezin život je sasvim normalan za jednu običnu djevojko. No ubrzo će postati sve samo ne no...