Pripreme

2.2K 94 6
                                    

Odlučim da je konačno došlo vrijeme da zaprosim Teu. Vidim po njoj da je već zaboravila na prošnju tako da je savršeno vrijeme da je sad zaprosim. Nije fora da je zaprosim kad ona očekuje, već želim da to bude kad se najmanje nada. Sad je zatrpana poslom tako da nema šanse da posumnja da ću je danas zaprositi. Danas je taj dan.

Odlučim prvo da pozovem Karlu za pomoć. Tko će bolje znati koji prsten uzeti nego Karla. Nakon toga nazovem Lanu da mi dekorira sve kako sam zamislio dok Karla i ja biramo prsten. Nekako već vidim da će biti ovo dug dan. Jedva čekam da vidim Teinu reakciju.

Lukas će također imati jedan zadatak. Nema šanse da će Tea nakon svega toga reći ne. Samo neka prođe sve kako sam zamislio i bit će odlično. Kladim se da ovakvu prosidbu ni u snu nije očekivala.

..

"Još uvijek ne mogu da vjerujem da ćeš se ti oženiti sa mojom Teom." Govori mi Karla dok me voda po šoping centru tražeći pravi prsten zbog koje će Tea pasti na dupe.

"E pa vjeruj." Ni ja ne mogu da vjerujem ali eto upravo to se događa. Sada smo prava obitelj i vrijeme je da i njoj stavim svoje prezime.

"Znaš mogao si ti meni prije reći da si zaljubljen u moju Teu. Odavno bi ja vas spojila." Naravno da bi nas spojila.

"Onda ne bi bilo toliko zanimljivo zar ne?"

"Jesi smislio kako ćeš ju zaprositi?" Upita me dok gleda sve one silne prstenje ispred nas. Meni su svi isti ali ni jedan mi se ne sviđa.

"Naravno da jesam. Moja sestra već sve priprema." Želim da sve bude savršeno do najsitnijeg detalja.

"Pa nadajmo se da neće reći ne znajući tvoje ideje." Ovo je kao trebalo ispasti smiješno? Jer nije nimalo.

"Zar toliko imaš povjerenja u mene? Moja prošnja će biti savršena. Uostalom imam jednog aduta zbog kojeg neće moći reći ne." Nema šanse da kaže ne.

"Kojeg aduta?" Pogleda me upitno sa zanimanjem.

"Lukasa, njemu neće reći ne ni da hoće." Nasmiješim se.

"Prljavo igraš." Uzvrati mi sa osmijehom.

"To si već trebala naučiti o meni." Slegnem ramenima.

"Pa da čujem onda tu savršenu prošnju." Podrugne se te krenem da pričam kako sam sve zamislio. Već vidim po njezinoj faci da je oduševljena idejom.
...

"To je samo prsten." Natuknem joj jer se Karli ni jedan ne sviđa.

"Nije samo prsten, mora joj se sviditi." Objasni mi.

"Zašto vi žene toliko konplicirate tamo gdje ne treba?" Ili se meni ne svidi prsten ili se njoj ne svidi. Nikako ne možemo naći onaj pravi.

"Zašto nisi onda pozvao Stefana da ti pomogne  već mene?" Uzvrati mi pitanjem.

"Njega? Pa on je tebi rekao prvi put da si sama odabereš prsten koji želiš." Sve se bojim kakav bi mi on prsten podvalio.

"Idemo dalje tu mi se ni jedan ne sviđa." Kaže mi i ja već zakolutam očima. Valjda ćemo do sutra završiti.

"Trebate možda pomoć?" Dođe do nas prepostavljam vlasnik trgovine čim uđemo u drugu trgovini.

"Da, tražimo savršeni zaručnički prsten." Kažem.

"Ali gospodinu se ni jedan ne sviđa." Doda podrugljivo Karla. Više se njoj nisu sviđali nego meni ali mislim da mi je pametnije da šutim.

"Ovdje su svi izloženi pa ako vam se neki svidi recite." Kaže kad pred nas stavi jako puno prstenja. Samo meni ni jedan nije to taj da bi rekao ovaj je taj. Ovaj je za moju Teu.

"Ovaj?" Upita me Karla ali mi se ne svidi jer previše blješti, a Tea to nimalo ne voli.

"Ne." Odmah odbijem.

"Previše je kičast za nju." Kaže mi i moram se sa ovime složiti.

"Slažem se. Želim nešto jednostvo, a opet da bude lijep sa lijepim kamenom." Zar puno tražim?

"Imamo još iza prstenja ali moram napomenuti da je njima cijena znatno skuplja s obzirom na ove ovdje."

"Ne pitam za cijenu." Nije me briga koja je cijena. Želim najbolji prsten za moju Teu.

"Idem onda po njih." Kaže te ode po prstenje. Ja se samo nadam da ću konačno naći neki koji će mi se svidjeti za Teu. Ona zaslužuju najbolji.

Nakon par minuta vraća se čovjek sa kutijama u kojim se nalazi prstenje. Pa čovječe koliko ih ima?

"Kao šta sam i rekao. Ovi prstenji su znatno skuplji ali su također i puno kvalitetniji i ako bih mogao dodati i ljepši." Govori dok otvara sve one silne kutije sa prstenjima i stavlja ispred nas. Već na prvi pogled vidim da bi se ovdje već nešto moglo naći.

Meni su svi isti tako da prepuštam Karli odabir prstenja. Želim neki poseban za Teu koji će joj se svidjeti. Jedva čekam da ga stavim na njezinu ruku i konačno ju učinim svojom.

"Našla sam!!"Vikne sretno Karla i ja se nasmiješim. Dobijemo poglede od svih koji su se našli u trgovini ali me trenutno nije briga za to.

"Koji?" Upitam sa zanimanjem.

"Ovaj." Govori dok mi daje prsten koji je savršen. Čak se i meni sviđa. Ništa posebno, tako jednostavan a opet tako lijep sa predivnim kamenom. To je taj prsten. Nasmiješim se od uha do uha jer smo konačno našli prsten. Već ga mogu zamisliti na Teinoj ruci.

 Već ga mogu zamisliti na Teinoj ruci

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ovaj definitivno uzimamo."Govorim dok dajem prodavaču te on uzima prsten i stavlja u kutiju.

...

"Koja nam je sljedeće destinacija?" Upita me Karla nakon šta platim i izađemo iz zlatarne.

"Moramo Lukasu još da kupimo košulju i mislim da je onda to to."

"Idemo onda." Povede me prema dućanu gdje ima takvih košulja kakvu ja želim da Lucas nosi.

"Mislim da nakon danas neću više nikad ići u šoping" Danas sam prešao svoj limit za naredne godine.

"Nadaj se, nadaj. Imaš dijete tako da ćeš sigurno ići." Podsjeti me i znam da je u pravu. Izaberemo košulju koja će savršeno pristajati Lukasu te se konačno uputimo prema Stefanu koji je sa klincima u igraonici. Mora da mu je zabavno.

Šta mislite kakvu nam je do smislio prošnju? Karla nam priskače u pomoć dok nam je Stefan postao dadilja 😅
Prsten je konačno kupljen? Kako vam se sviđa? 🤔
Šta očekujete dalje? 🤔
Uživajte u nastavku
Cathy 💞

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now