Nakon večere Diego i ja smo ležali na garnituri dok se Lukas igrao na podu sa novim igračkama i uopće nas ne doživljava. Gledamo neki film iako uopće ne obraćam na pažnju na njega. Još uvijek su mi u glavi njegove riječi "Ovako želim jednom dana da vežem i našoj kćeri." Ne mogu ih izbaciti iz glave, cijelo vrijeme mislim na te riječi. Stvarno bi htjela da se to jednog dana i ostvari. Ne mogu da zamislim boljeg oca od Diega.
Iz mojih misli me cimne zvuk mobitel. Krenem da tražim svoj mobitel ali onda shvatim da se ne radi mom nego Diegovom. Namršti se kad vidi ko ga zove. Super, dugo nam je trajao ovaj mir.
"Brzo se vraćam." Kaže mi kad me poljubi u čelo i ode pričati na mobitel.
"Mama." Dođe Lukas do mene i namjesti se u mom krilu.
"Ja lolim tatu." Kaže mi odjednom, a ja se nasmiješim.
"Koliko?" Upitam sa zanimanjem.
"Punoooo." Razvuče, a i razvuče moj osmijeh.
"Sviđa ti se tata?" Ne mogu sakriti sreću zbog ovoga. Jako sam ponosna na njega. Sve se izdešavalo jako brzo i jako mi je drago da je odmah prihvatio Diegu.
"Da, on je tako dobal. Igla se samnom i kupuje mi iglacke koje zelim. A ni ti lise niti tuzna." Odgovori mi i iznenadi me ovim zadnjem. Koliko god ja pokušavala sakriti Lukas je očito to primjetio.
"Sviđa ti se kuća?" Prebacim temu.
"Jako, imam svoju sobu koje je tako kul." Oduševljeno odgovori.
"Da li bi želio da živimo tamo?" Upitam ga.
"Tko?" Upita me zbunjeno.
"Ti, tvoj tata i ja." Čim kažem za Diega otvori usta ali ništa ne kaže.
"Tata ce zileti sa nama?" Upita me oduševljeno.
"Da." Potvrdim.
"Tooo." Razveselio se više nego meni. Naravno da je kad mu Diego sve ugađa dok ja moram glumiti onog strogog roditelja.
Prođem mu kroz kosu i shvatim da je već prevelika i trebalo bi da se šiša. Lukas i šišanje ne ide zajedno jer tu uvijek nastane drama. A o plakanju da ne govorim. Ne voli nimalo da se šiša.
"Kad ćemo šišati kosicu?" Upitam ga kad prođem rukom kroz nju.
"Ne, ne." Odgovori dok lamače glavom i već odmah počne da plače.
Diego izađe iz sobe i čim ga Lukas ugleda odmah otrči njemu i Diego ga sav zbunjen uzme u naručje.
"Tata spasi me." Kaže mu i zagrli čvrsto oko vrata.
"Jesam nešto propustio?" Upita me još zbunjen.
"Šišanje."Odgovorim dok on prilazi sa Lukasom u naručju.
"Mogao bi te tata ošišati." Kažem kad ga Diego spusti.
"Ne." Kaže te se ode igrati šta dalje od nas.
"Sve u redu?" Upitam ga kad se Diego smjesti pored mene.
"Ništa šta se ne može riješiti." Nasmiješi mi se.
"Znači ne voli se šišati?" Upita odjednom.
"Ne. Kad spojiš Lukasa i šišanje nastane velika drama." Samo se nasmije na ovo.
"Ni ja se nisam volio šišati kao mali." E pa sad onda vidim zašto se ni Lukas ne voli šišati.
"Tatino dijete." Kažem, a on se ponosno nasmiješi.
"Smislit ćemo nešto." Kaže te me zagrli dok stavim glavu na njegova prsa i prebacim ruku preko njegovog trbuha dok on vrhovima svojih prstiju prelazi po mojoj ruci. Samo zatvorim oči dok me on draga šta me još dodatni uspavljuje.
YOU ARE READING
U srcu mafijaša 🔚
RomanceTea je obična djevojka koja vodi normalan život. Ima brata i prijatelje s kojima je okružena. Radi u kafiću kojem je upoznala Karlu i od tad su nerazdvojne. Njezin život je sasvim normalan za jednu običnu djevojko. No ubrzo će postati sve samo ne no...