Mojoj guski od sekretarice?

3.6K 139 20
                                    

Nakon što sam ostavila Lukasa u vrtiću uputila sam se prema Diegovoj firmi. Nismo riješili dosta toga šta se treba riješiti prije Lukasovog i njegovog upoznavanje. Ja moram biti mirna da se njemu neće ništa dogoditi. Kao i da on neće otići.

"Dobar dan izvolite." Upita me naprlitana sekretarica. Pa dobro gdje ih nalazi? U striptiz baru?

"Trebala bi Diegu." Ona me samo začuđeno pogleda. Šta joj taj pogled treba da znači? Tea možda je i nju jebao, ipak je to Diego. Pa rekao je da je jebao sve koje liče na mene, a ona nimalo ne liči. Šta je tebe uopće briga koga je on jebao?

"Gospodin je rekao da ga se ne uznemirava. Imate li poruku?" Upita preko one stvari.

"Sigurna sam kad mu kažete moje ime će htjeti da me vidi."

"Žao mi je ali to neće biti moguće. Gospodin je bio jasan. Možete ostaviti poruku ili zakazati sastanak." Samo je ubijem pogledom.

"U suprutnom ću vas morati zamoliti da izađete ili ću biti primorana pozvati zaštitare." Ma nije ovo rekla.

"Dobro." Kažem iznervirano dok vadim mobitel iz torbe i zovem Diegu dok me ova kokoš čudno gleda. A on će me isto čuti. Gdje ih samo nađe?

"Tea?" Javi se iznenađeno.

"Jel se nešto dogodilo?" Upita odmah zabrinuto.

"Možeš li reći svojoj guski od sekretarici da me pusti do tebe?" Upitam ga na šta čujem kako se smije na moj nadimak iako to pokušava sakriti.

"Mojoj guski od sekretarici? Ti si ovdje?"

"Jok na marsu sam, logično da sam ovdje." Kažem već iznervirano.

"Dobro smiri se."

"Možeš li onda prenijeti svojoj kokoški da me pusti ili da idem?"

"Dolazim." Kaže kad poklopi dok ovoj kokoški ništa nije jasno.

Diego se odmah pojavio, a na ovoj guskoj se pojavio šok. Čim je došao do mene uhvatio me za obraze i poljubio na blic. Pa neka vide svi da je zauzet. Inače bi mi ovo zasmetalo ali sad mi ne smeta. Neka pokaže onoj svojoj guski čiji je. Tea vi niste u vezi, kao što on nije tvoj. Pa on je otac mog djeteta valjda imam zato neke privilegije. Bože, totalno sam poludjela.

"Nju uvijek možeš da pustiš." Kaže guski koja gleda u šoku otvorenih usti. Diego nam ispreplete ruke u povede do svog ureda. Eto ti na, umalo joj se ne izbeljim kao neko dijete.

"Gdje ih nalaziš? U striptiz baru?" Upita me  čim uđemo u ured dok se ja samo nasmijem na njezin komentar.

"Ne zapošljavam ih ja." Obranim se.

"Jok moja baba ih zapošljava." Uzvratim mi.

"Imam čovjeka koji vodi razgovore za posao i on ih zapošljava. Ja nemam dodira s time." Objasnim joj.

"Pa ti si im šef. Stavi im na um kako se to oblače. Ljudi bi pomislili da su došli u bordel." Jao pa ona je ljubomorna šta me razveseli.

"Tea jesi ti ti ljubomorna?" Upitam kao ozbiljno iako bi prasnuo u smijeh.

"Molim? Naravno da nisam!!" Brecne se na mene.

"Jesi, jesi." Kažem kad joj se približim dok stavim ruke na bokove te ju povučem na sebe i stavim svoje ruke na njezina leđa da mi ne može pobjeći.

"Nisam." Nastavlja ona po svome.

"Jesi."

"Nisam!" Kaže već sva živčana.

U srcu mafijaša 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora