Dok nas je još troje

2.9K 101 22
                                    

Bude me zrake sunca dok osjećam Diegove ruke oko svog trbuha kako me povlači bliže sebi. Nađem se priljepljena uz njega te me on poljubi u vrat dok ja spustim svoje ruke na njegove koje su na mojem trbuhu.

Okrenem se prema njemu i otvorim oči. Ugledam njegove smeđe oči kako me već promatraju. Čim me ugleda podari mi svoj najljepši osmijeh.

"Dobro jutro zaručnice." Progovori ali meni se nimalo ne svidi kako to zvuči.

"Ne sviđa mi se kako to zvuči." Kažem iskreno, a on se nasmije.

"Dobro jutro moja budućo suprugo. Jel dobro tako?" Upita me.

"Savršeno." To već puno bolje zvuči. Nasmiješi se te spusti nježan poljubac.

 Nasmiješi se te spusti nježan poljubac

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Imam iznenađenje za tebe." Kaže kad se odmaknemo dok ga ja zbunjeno pogledam. Sve se bojim pitati o kakvom se to iznenađenju radi. Tko zna šta je sada smislio.

"Prepostavljam da mi nećeš reći o čemu se radi?" Upitam ga iako jako dobro znam odgovor.

"Dobro prepostavljaš." Nasmiješi mi se.

"Hoće mi se svidjeti?" Upitam sa zanimanjem.

"Prvo ćeš se vjerojatno buniti ali na kraju ćeš popustiti i pristati." Kaže sigurno dok ja razmišljam šta je sad smislio.

"Sve se bojim šta si sad smislio." Kažem iskreno, znajući njega mogu očekivati svašta.

"Volim i ja tebe." Kaže kad me poljubi na blic te izađe iz sobe.

..

"Gospodine vaše stvari su spremne." Dolazi Marina dok doručkujemo i obaviještava Diegu. Kakve stvari?

"Odlično, slobodna si." Kaže joj te se ona odmah povuče dok ja zbunjeno pogledam u Diegu.

"Kakve stvari?" Upitam ga sva zbunjena.

"Imamo let za sat vremena." Kaže mirno, a ja izbečim oči. Kakva sad vražji let?

"Kakav let Diego?" Upitam ga mirno iako bi vrištala. Ništa mi nije jasno.

"Za Dubai." Objasni mi i tražim trunku šale ali je ovaj put ne nalazim. Očito je ozbiljan dok ja ne znam jel me više šokiralo šta negdje idemo ili to šta idemo u Dubai. Nikad nisam bila u Dubaju.

"Da nisi možda nešto zaboravio?" Upitam sarkastično.

"Mislim da nisam, što?" Pogleda me zbunjeno.

"Možda obavijestiti me o tome! Radim Diego." Istaknem.

"Onda ne bi bilo iznenađenje zar ne? Ali bez brige za sve se pobrinuo tvoj budući muž." Nasmiješi mi se ponosno dok meni i nije do smiješka.

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now