Vratio se

3.6K 142 45
                                    

"Da čujem? Šta se događalo u ove tri godine? I gdje si dovraga sve bio?" Upita me Stefan čim uđe u ured nakon šta je Tea onako odjurila. Pa mogao sam i očekivati ovakvu reakciju od nje.

"Ne znam odakle da počnem." Izdahnem dok Stefan čeka da počnem s pričom. Prošli smo kroz pakao u ovih par godina. Nismo mogli ni sanjati da će biti ovoliko teško.

"Možda od početka." Podrugne se.

"Sjećaš se Markusa?" Upitam ga.

"Kroz maglu nešto."

"Bio sam s njegovom sestri u kres šemi." Doduše s kojom ja nisam bio.

"A da tako je, Lun.. ne Leona."

"E ona. Znaš da se ubila?"

"Sjećam se. Upucala se pred nama kad nisi htio da budeš s njom u vezi. Sjećam se kao da je jučer bilo. Dan danas me prođe jeza kad se toga sjetim. Bila je bolesna u glavu šta Markus nikako nije htio prihvatiti."

"Pa njezin brat je započeo rat. Nisam htio riskirati da se nešto dogodi vama ili Tei. Izgubio sam puno ljudi koji su prošli samnom. Samo smo se David i ja uspjeli izvući. Iskreno nisam mislio da ćemo uspjeti preživjeti." Bilo to jako teško razdoblje, srećom pa je sve to iza mene.

"Jel sad mirno?" Nesigurno upita.

"Nisam se htio vratiti dok ne budem siguran da nema još ljudi. Nisam želio riskirati." Ne bi si nikad oprostio da se Tei nešto desilo zbog mene.

"Sad si tu za stalno?" Upita me skeptično.

"Da. Nego reci mi ono bitno kako je ona? Ima li koga?" Stefan samo duboko udahne što mi ne zvuči nikako na dobro.

"Slomio si ju, bila je hodajući mrtvac. Kad je čula da si mrtav završila je u bolnici. Bila je jako loše. Otišla je kod brata da živi, ovdje ju je sve gušilo." Nije ni meni bilo ništa gore. Jebao sam sve koje su ličile na nju. I tako tri godine ali nije ništa pomoglo. Niti jedna nije mogla da je zamijeni.

"Voliš li ju još?" Upita me odjednom.

"Nikad nisam ni prestao, ona je bila zbog čega sam se borio da se vratim šta prije. Samome  sad mrzi puno više nego prije." Uzdahnem teško. Koliko god se trudio da je zaboravim nije išlo. Samo nisam siguran kako doprijeti sad do nje.

"Moraš ju razumjeti ovo je veliki šok za nju. Nekako smo se svi pomirili s time da si mrtav. Otvorila je svoj restoran s Tonijem, započela je novi život. Jednostavno je morala da nastavi dalje bez tebe koliko god joj teško to palo." Zar se još druži s tim krelcem? Morat ću ja njega dobro da istražim.

"Ima li nade za nas?" Upitam s nadom iako očekujem negativan odgovor

"Pa s tim da postoji nešto što će vas vezati za cijeli život ja bi rekao da ima." Šta će nas to vezati? Nije mi nimalo jasan.

"Šta to?" Upitam zbunjeno.

"Ljubav." Nisam baš sigurna da je na to mislio ali dobro.

"Tko je L?" Sjetim se.

"L?" Zbunjeno me pogleda.

"Imaš tetovažu s slovom L, ti sigurno znaš o kome se radi."

"To ti ipak ona treba reći."

"Znači ima nekoga. Kolike su mi šanse pored njega?"

"Nikakve ali sam siguran da ćeš ga ti isto zavoljeti." Da, baš ću zavoljeti njezinog dečka. Toliko da ću ga poslati tri metra ispod zemlje ako je to potrebno da ona ponovno bude moja.

"Kako je moja snajkica?" Promijenim temu.

"Pa Karla i ja čekamo drugo dijete." Objavi s ponosom.

U srcu mafijaša 🔚Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt