Mislim da su imali seks

2.1K 92 8
                                    

Bude me poljupci i samo se nasmiješim dok uživam u njima. Otvorim oči i ugledam svog muža. Ovo muž zvuči tako nestvarno ali mi je tako drago da je stvarno.

"Dobro jutro ženice." Nježno me poljubi.

"Uradili smo to?" Upitam ga dok se naslonim na njegova prsa.

"Jesmo." Kaže ponosno kad pokaže na naše pstenje koje imamo na ruci.

"Barem će sad sve one ženske oko tebe znati da si zauzet." Jedan problem manje za mene.

"One me nikad nisu interesirale." Istakne.

"Mhm." Samo promrmljam jer jedva gledam.

"Kako si spavala?"

"Misliš kako nisam spavala? Umorna sam, a za to si ti kriv." Optužim ga.

"Nisam ja kriv šta mi ne možeš odoliti." Nasmiješi se onako neodoljivo kako samo on zna.

"Gdje želiš da idemo na medeni mjesec?"

"Nigdje."

"Zašto?" Upita zbunjeno.

"Zato šta mi je stalno muka i stalno mi se spava." Objasnim, ne mislim provesti medeni mjesec u krevetu i pored wc školjke.

"Dobro to ćemo da odgodimo za sad. A sad idemo da se obućemo i vratimo našima." Kaže kad me poljubi na blic te uzme u naručuje odnese zajedno do kupaone da se otuširamo.

...

Nakon tuširanje koje je potrajalo jer Diegu nikad dosta. Obukli smo se i konačno smo se mogli uputiti prema našoj kući. Ne znam za Diega ali ja iskreno jedva čekam krevet i spavanje. Ima da odspavam čitav dan koliko sam umorna ali naravno da prije toga slijedi druženje sa našim najbližima.

Nalazimo sve u dvorištu Elena i Lukas se igraju dok ostali piju kavu.

"Dobro jutro svima." Kaže Diego sav sretan.

"Može li to malo tiše?" Upita ga Sara koja ima naočale na očima. Znači bilo je veselo sinoć.

"Šta je bilo Sarice?" Upita ju Diego koji ne raspoložen za razliku od nje koja nije.

"Odjebi Diego nisam raspoložena od ranog jutra za tebe." Uzvrati mu, a Karla i ja se međusobno pogledamo jer je očito nešto bilo sa Sarom.

"Tko je naljutio moju Saricu?" Upita ju Diego, a on se samo ustane i prođe pored nas te Diega okrzne od rame i uđe u kuću. Ma koji vrag? Diego i ja se međusobno pogledamo jer nam apsolutno ništa nije jasno. Sjednem pored Karle dok je Diego sjeo pored Stefana

"Šta je sa Sarom?" Upitam ju tiho da nas momci ne čuju.

"Ako mene pitaš čini mi se da se nešto događa između Luke i nje." Pogledam u Luku koji nešto pričao sa Elenom i Lukasom koji su došli do njega.

"Pa dobro to je stara vijest." Odavno se među njima nešto dešava samo šta nitko ne zna šta.

"Mislim da su imali seks." Izjavi i malo je reći da se iznenadim.

"Šta?" Začudim se.

"Jesi sigurna?" Nekako ne mogu zamisliti da su njih dvoje imali seks.

"Nisam sigurna ali jučer su oboje nestali na malo duže u isto vrijeme. Nije teško shvatiti šta su radili. A vratili su se u kratkom razmaku." Objasni mi.

"Vjenčat ćete se? Dobro, a šta znači brak?" Posvetim se razgovoru koji je Luka vodio sa Elenom i Lukasom.

"Znaci da zilis u nolom domu." Odgovori pametno moj sin.

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now