Hoćemo se uvijek vraćati na početak?

3.6K 131 23
                                    

"Od kud tebe?" Upitam Karlu kad ju ugledam. Ona nema baš nema običaj dolaziti pogotovo zbog njezine trudnoće, ova beba ju baš muči.

"Diego je došao, a ja sam ljuta na njega. Tako da bolje da sam ovdje nego da izazovem ranije porod. Kako si ti?" Upita me dok se smješta na trosjed.

"Dobro, znaš standardno." Slegnem ramenima.

"A ti i Diego." Samo glasno izdahnem s mukom.

"Ništa, svađamo se. On tvrdi jedno, ja drugo i tako u krug."

"Zna li Lukas?" Oprezno upita.

"Nisam mu još ništa rekla, a i kako da mu kažem. Odjednom tata više nije mrtav već živ. Ne znam kako ni da djetetu od skoro tri godine to objasnim."

"Tea znaš da te podržavam."

"Znaš da te podržavala ali?" Pogledam ju zbunjeno.

"Diego zaslužuje šansu."

"Zar nisi ti ljuta na njega?" Podsjetim ju.

"Jesam, ali gledam ga i žao mi ga je. Dolazi svaki dan Stefanu da mu priča o tebi i Lukasu. Gleda stalno vaše slike. Ni on sam ne zna šta više da napravi da bi vam se približio." Oke, ovo definitivno nisam očekivala.

"Znam kroz šta si prošla ali vjerujem da je i on pakao prošao. Na kraju krajeve ti nisi imala roditelje. Zar zaista želiš da Lukas odraste bez jednog roditelja ako već ima mogućnost da može?"

"Ne želim ali tu je mafija. Gledam na svaki korak jel me netko prati i užasno se bojim. Ne toliko za sebe koliko za Lukasa." Bojim se da će se nešto njemu dogoditi a to ne bi preživjela.

"Prošla sam kroz sve to uz Stefana. A znaš kako smo opstali? Povjerenje i ljubav. Bez toga ne možete funkcionirati. Uostalom imate Lukasa on će vas vezati do kraja života. A Diego sigurno neće odustati od vas." Kaže mi ono šta ja već znam.

"Moram razmisliti dobro, jer ako ga pustim u naš život puno riskiram."

"Razmisli i nemoj učiniti grešku. Na kraju krajeve Diego je imao sličnu situaciju kao ti?"

"Kako misliš?" Upitam zbunjeno.

"On je odgojio svoju sestru, kao što je tebe brat."

"Nisam znala." Nikad mi to nije rekao. Doduše nikad ni nismo pričali o našim porodicama.

"Meni je Stefan rekao ali ne voli pričati o tome. Uostalom znaš kakva je veza između njih dvojica, ne možeš ništa izvući iz njih." Prevrne očima i tu je u pravu. Karla mi je dala dobro da razmislim. Možda da ipak dozvolim da Diego upozna Lukasa? Na kraju krajeva on je Lukasov otac. S druge strane tu je strah. Nisam ni sama pametna šta da napravim. Ako ga pustim u naš život puno riskiram. Nisam sigurna koliko se isplati riskirati sve to.

...

Cijelu noć nisam oka sklopila jer sam razmišljala o Diegu kao i na poslu..Isplati li se uopće riskirati? Moj najveći strah je da će se nešto dogoditi Lukasu. Ili da će Diego opet otići i nestati. Samo ovaj put neće ostaviti mene već i Lukasa. To mi je najveći strah. Samo ne znam kako ću onda Lukasu objasniti zašto je otišao.

"Šta tebe muči?" Upita me Toni kad sjedne pored mene.

"Diego." Izdahnem glasno.

"Da čujem?"

"Ne znam mogu li mu vjerovati. Šta ako opet nestane? Neće samo mene ostaviti već i Lukasa. Samo ne znam kako bi mu onda objasnila gdje je Diego. " Kažem ono što mi je na duši.

"Da Diego planira otići misliš li da bi se toliko trudio?"

"Ne znam. S druge strane bojim se da se nešto ne dogodi Lukasu. Ja to ne bi mogla podnijeti."

U srcu mafijaša 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora