Ne možemo otići sa vlastite svadbe

2.4K 97 9
                                    

Danas je taj dan. Dan kada ću reći svojoj ljubavi života da do kraja života. Nekako mi se sve još čini nestvarnim. Ne mogu vjerovati da ćemo se mi danas vjenčati. Da mi je netko rekao da ću ja postati Diegova supruga rekla bi mu da nije normalan. Nikad nisam vidjela Diega i sebe u braku ali evo nas. Još nas svega par sati dijeli od toga.

Otovorim oči i ugledam Diegu kako me već promatra sa ljubavlju. Samo se nasmiješim i on mi podari svoj najveći osmijeh.

"Kako ste spavali budućo gospođo Marković?" Upita me čim me ugleda.

"Savršeno." Pored njega je sve savršeno.

"Spremna za danas?" Upita me.

"Definitivno ne." Priznam.

"Zašto?" Zbunjen je.

"Sva sam nervozna i jučer si me uhvatio na prepad." Nisam baš planirala danas da se udajem.

"Sve će biti u redu. Ja sam se za sve pobrinuo. Tvoje je samo da uživaš i kažeš da." Može li biti divniji? Približi mi se te spusti nježan poljubac.

" Može li biti divniji? Približi mi se te spusti nježan poljubac

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jedva čekam da postaneš moja žena." Kaže tiho kad se odmakne.

"Jel sve spremno?" Upitam ga dok se ustajem.

"Pogledaj sama." Kaže kad odmakne one zavjese i pruži mi pogled na dvorište. Ogrli me oko trbuh dok spusti poljubac na moje rame

Vidim dosta nepoznatih ljudi kako postavljaju sve za obred. Postavljaju stolice za naše goste dok je dvorište svuda posipano laticama ružama. Diego je očito na sve mislio i sve je savršeno do zadnjeg detalja.

"Diego!!" Vikne Karla kad uđe u sobu i cimne nas.

"Da?" Okrene se prema njoj dok još uvijek drži ruke na mojem trbuhu.

"Izlazi van, ne možeš ju vidjeti prije obreda." Kaže mu, a on podigne svoju obrvu.

"Mani me se tih običaja." Odgovori joj.

"Diego?!!" Vikne iznervirano ali znam da nema nekog utjeca kod Diega.

"Ne, to šta ti nisi vidjela svog muža do obreda nije moj problem."

"A kako očekuješ da se ona spremi?" Upita ga podrugljivo.

"Šta se mene tiče može ići i ovako, meni je najljepša." Kaže dok me pogleda i nasmiješi se od uha do uha. Ma na Karlu uopće ne obraća pažnju.

"Hajde moram da budem najljepša mlada." Kažem mu i on se namršti.

"Meni si uvijek najljepša."

"Diego." Pogledam ga i on jako dobro zna šta taj pogled znači.

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now