Trudna si?

2.4K 101 17
                                    

"Lukase hoćemo se šišati?" Upitam ga kad stignemo kući. Ako ga uskoro ne osišemo možemo mu komotno početi vezati repić šta ja nikako neću dozvoliti. Nije curica da mu vežem repić.

"Ne." Tek sad shvatim da je on miješavina Tea i mene. Od svih naših mana je baš morao da pokupi tvrdoglavost. Ne zna se ko je više od nas dvoje tvrdoglaviji.

"Ako dopustiš da te tata ošiša kupit ću ti šta god hoćeš." Da mi je netko rekao da ću podmićivati dijete rekao bi mi da nije normalan.

"I igračke?" Upita me sa zanimanjem. Tea mu ne da više da uzima nove igračke.

"Tako je." Potvrdim, ima da me Tea ubije.

"Uostalom i tata se isto mora ošišati, da bude lijep za mamu." Možda ako se ja ošišam će htjeti i on

"Onda može." Na moje veliko iznenađenje Lukas pristane bez problema.

"Ajde dođi onda da se ošišamo dok nam mama dođe." Kažem te ga povedem prema kupatilu dok se ne predomisli. Pa bit će ovo zanimljivo, sad mi nema Tee da me spasi ako nešto pođe po zlu.

Posjednem Lukasa na stolicu, dok ja uzmem češalj i mašinicu za šišanje. Polako krenem da ga šišam i očekujem veliku dramu i plakanje ali na moje iznenađenje nema ništa od toga.

Ma mogu da pričaju šta hoće ali on je isti šmenker na tatu. Pljunuti ja. Kao da gledam sebe kad sam bio mali. Ovdje nije ni potreban nikakv dnk. Vidi se čiji je sin. Ponos moj jedini. Jedva čekam da nam se pridruži još koji član porodice, ali prije toga jedva čekam da Tea konačno postane samo moja. Tea Marković. Sviđa mi se kako ovo zvuči. Još samo malo i bit ćemo prava porodica kakva smo trebali da budemo od samog početka.
...

 Još samo malo i bit ćemo prava porodica kakva smo trebali da budemo od samog početka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by 104. 345. 487

DiegoMarković Tata najbolje šiša 💇🏻‍♂️ TeaKnežević

View all 102. 834. 362

StefanPetrović Opa 😱😱
DiegoMarković  Znam da si bez teksta 😂
StefanaPetrović Čime si ga ucijenio?
DiegoMarković Nitko te ništa nije pitao 🤪

KarlaPetrović Moj Lukas 😍🥰
DiegoMarković I ja sam isto na slici čisto da znaš 🤷🏻‍♂️
KarlaPetrović Ti mi nisi zanimljiv 💁🏼‍♀️🤣
StefanKnežević To je moja žena 🤣😁

LukaMatić Miš mali 😍😍
DiegoMarković Na tatu 💁🏻‍♂️
LukaMatić Ha! Sanjaj 🤦🏻‍♂️

SaraPetrović A vidi vas šta se slatki 😍🥰
DiegoMarković Hvala Sarice 🥰💜

LanaMarković Tetkin miš 😍🥰
DiegoMarković Dođi čuvat tetka 😅
LanaMarković Sam si ga radio prema tome snađi se 🤷🏻‍♀️😅
DiegoMarković Baš ti hvala sestrice 🤷🏻‍♂️😅

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now