Iznenadenje

3.7K 124 14
                                    

Kako je Karla izlazila iz bolnice normalno da smo njezini najbliži odlučili joj prirediti dobrodošlicu s glavnim na čelu Lukom. Naravno da se u toj ekipi našao i Diego. Čim ga ugledam samo preokrenem očima šta je on naravno vidio i nasmiješio se.

"Oo i on je tu?" Upitam podrugljivo kad ugledam Diegu u kuhinji.

"Jesam, imaš koji problem s tim?" Upita me.

"Ne obraćaj mi se." Odbrusim mu.

"Rekao sam ti da ćemo se sresti." Istakne.

"Kao da te želim gledati." Podrugnem se.

"Svjesna si da ćemo kad tad morati razgovarati." Šapne mi tiho, kad mu krenem odgovoriti uđe Luka i spasi me.

"Pa ovo će biti zanimljivo." Kaže Luka i ne mogu se ne složiti.

"Drži me podalje od njega." Kažem mu i pokažem mu na Diegu na šta on zbunjeno pogleda ali ništa ne prokomentira i bolje mu je.

Ubrzo smo počeli s uređivanjem kuće. Donijeli su puno rozih balona kao i balone dobrodošli kući. Ubrzo su došli Stefan i Karla s malom Elenom. Ne mogu da vjerujem kako je sićušna, a tako preslatka. Bit će njima zanimljivo s njome. Mislim da će je Stefan razmaziti i sve joj dozvoliti a Karla luditi na njega. Već to mogu zamisliti.

Prvo me je bilo strah primiti je u ruke jer je tako sićušna. Bojila sam se da mi ne padne, ali pobijedila sam taj strah čim sam ju primala u svoje naručje osjetila sam sreću. Posebna je ta ljubav između dijeteta.

Dok sam ja držala Elenu Diego je naravno morao sjesti pored mene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dok sam ja držala Elenu Diego je naravno morao sjesti pored mene. Samo preokrenem očima i ništa ne komentiram, iako sam sigurna da je i on to vidio. Diego počne da radi Eleni smiješne face, a njoj se očito to svidi jer se smiješi. Kakvi bi li mi bili roditelji? Mislim da mi je bolje to i ne pomišljati. Diego, dijete i ja jednostavno ne ide zajedno u istoj rečenici. Bolje mi je da ne razmišljam o tim glupostima. Uostalom Diego i ja nismo zajedno. Taj voz je prošao.

"Preslatka je." Odjednom kaže dok gleda očarano Elenu.

"Da, jedina šteta što će imati govno od kuma." Značajno ga pogledam sa lažnim osmijehom.

"Ti i ja bit ćemo zajedno. I to još ovaj tjedan." Ma šta si on umišlja? Nema šanse da budem više s njim. Ne vjerujem mu više ništa.

"Ne, hvala. Ja ne radim istu grešku dva puta." Napomenem a on me ubije pogledom.

"Misliš da smo bili greška?"

"Mislim da si ti govno kakvo svijet nije vidio." Uzvratim mu i izbjegnem odgovor.

...

Na kraju smo ostali još samo Karla, Stefan, Tea i ja. Napetost između Tee i mene se može rezati nožem.

"Diego daj dođi malo do ureda trebam te." Odjednom Stefan kaže i odemo do njegovog ureda, vjerujem da je i sam shvatio.

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now