Tea." Diego me budi, ali nemam snage da ustanem. Istrošio je svu moju snagu noćas.
"Hm." Promrmljam neotvrajući oči.
"Vrijeme je da ustaneš. Zakasnit ćeš na posao."
"Slobodna sam danas, a sad me pusti da spavam." Okrenem se na drugu stranu i nastavim da spavam.
"Zašto ja to ne znam?" Vraća me u prvobitni položaj te skupim snage otvoriti oči.
"Zašto bi trebao znati?" Upitam zbunjeno. Zašto mora uvijek izgledati ovako savršeno?
"U vezi smo, nema veze šta se seksualna veza. Hoću da znam i da me obavještavaš o svemu." Ozbiljno kaže.
"Dobro, reći ću ti idući put. Uostalom nisam mogla ni doći do riječi kad si me odmah zaskočio i tvoj jezik je bio duboko u meni."
"Očekujem te golu kad se vratim." Kaže kad me poljubi i ode. Konačno mogu u miru spavati.
....
Diego i ja smo već neko vrijeme zajedno i naravno za to nitko ne zna. Zapravo nam je jako super zajedno, mislila sam da ćemo prekinuti nakon tjedan dana ali nismo. Odmah idući dan smo donijeli stvari jedno kod drugog. Stalno smo zajedno i stalno prespavljujemo jedno kod drugoga. Ja imam ključeve njegovog stana kao što ima od mog da možemo doći kad god poželimo.
Osim šta je seks fantastičan, on mi je definitivno najbolji partner šta se tiče seksa. Ispunjava svaku moju želju kao i ja njegovu. Družimo se i izvan toga. Znamo otići na neki izlet, u kino, na večeru i slično. Ponašamo se kao normalan par iako mi nismo ni blizu toga. Zapravo nisam ni sanjala da će mi s Diegom biti dobro, niti da će ispuniti svaku moju maštariju koju imam. Sinula mi je super ideja i zato moram odmah u kupovinu.
Nakon šta se nabrzinu otuširam i stavim nešto u usta odmah krenem u šoping da ispunim svoju ideju.
Nakon tri sata lutanja nađem šta mi je potrebno i odem kući da se sredim i ostavim stvari koje mi nisu potrebne. Obučem kaput preko sebe i krenem prema mom dečku. Iako mi nije pravi dečko smatram ga dečko kao i on mene curom i s tim nemam problema.
"Dobar dan, izvolite?" Upita me njegova sekretarica koja je na izvolite. Hm... dali nju jebe?
"Trebala bi Diegu." Kažem i ona me namršteno pogleda.
"Tko ga treba?" Upita umiljato iako je to sve lažno.
"Njegova cura." Kažem sa smiješkom dok se ona namršti. Hm... ovo mi je sumljivo nešto.
"Diego nema curu." Diego? Koliko ja znam sekretaricu sa šefovima na vi. Još me gleda kao da će me ubiti. Ne mogu se ne zapitati jel i nju jebe?
"Pa očito onda nisi dobro informirana." Kažem otrovno sa lažnim smiješkom dok ona bijesno uzima telefon i zove ga.
"Pođite zamnom." Kaže kad prekine i povede me prema njegovoj kancelariji.
"Ovome se nisam nadao." Kaže kad ode njegova sekretarica i on krene prema meni.
"Došla sam te iznenaditi." Kažem sa smiješkom.
"Pa prijatno sam iznenađen."
"Nadam se da nemaš više niti jedan sastanak."
"Nemam, zadnji završio prije desetak minuta."
"Zaključaj." Tiho mu šapnem, ne želim da itko uđe. On samo ode do svojeg stola i stisne gumb za automacko zaključavanje, kao i ono za spušta rolete.
"Sad smo sami." Kaže šta mene razveseli.
"I imam dobro izolaciju." Kaže kad me približi sebi.
Otkopčam onaj kaput koji padne na pod kad ga skinem, a Diego zine.
"Čujem da nekome treba medicinska sestra." Kažem pošto sam obučena kao ona.
"D-a." Promrmlja i guta jednu knedlu.
Smjestim ga u njegovu stolicu dok me on gleda opčinjeno. Znam da je slab na sve moguće uniforme.
"Ostavi štikle." Kaže mi a ja se samo nasmiješim.
On samo otkopča svoje hlače i izvadi svoju kurac. Počne da povlači kožicu gore dolje.
"A ne." To je moj posao.
Kleknem na koljena i stavim ga u usta dok on odmah pokupi moju kosu u svoje ruke da mi ne smeta. Počnem prvo polako da uvlačim u usta dok Diego već stenja.
"Tea, svršići." Jedva kaže od užitka, a odmah nakon toga osjetim njegovu spermi u svojim ustima koju spremno prihvatim i progutam.
Diego me odmah dignem da više ne klečim.
"Ovo je bilo vau, dobila bi i ti svoje ali ne mogu čekati da rastrgnem tu tvoju uniformu." Kaže kad je u jednim potezu rastrga. Grudnjak otkopča i skine ga preko uniforme.
"Tako si seksi, i tako moja." Govori dok trga suknju i trga i tange koje su ispod suknje.
Jednom rukom zamahne i sruši sve stvari na stolu dok mene odmah polaže na njega.
"Drži za rubove jer ovo će biti žestoko." Kaže te mi raširi noge i počne jako da se nabija u mene.
Odmah sam počela stenjati i ispuštati zvukove zadovoljstva dok me je on žestoko jebao. Mislim da se sutra neću moći pomaknuti, ali me nije briga. Kakav nježan seks ovo je jebote seks. Grub i žestok nakon kojeg nemreš sjesti kako treba."
"Diego!!!" Viknem da doživim vrhunac i isto vrijeme kao i on jer me puni svojom spretnom.
Ne osjećam niti jedan dio svoga tijela, ali vrijedilo je svake sekunde.
"Jesi dobro?" Upita kad se vratimo u normalu. Obuće se te meni pruži ruku pošto još ležim na onom stolu koju prihvatim i digne me.
"O danas mi ti kupuješ donje rublje. Svako mi potragaš." Kaže kao ljuta.
"Sutra u mojem stanu te čeka cijela kolekcija rublja." Kažem joj nasmijano.
"Šalim se."
"Ali ja se ne šalim, ja ga trgam i ja ću ga kupovati i oko toga nema rasprave." Kažem kad vidim da se hoće pobuniti.
"Uostalom ja ću izabrati ono u čemu te hoću vidjeti." Nasmiješim se perverzno.
"Morat ću gola da izađem sve si sa mene potrgao."
"A šta si očekivala kad si se takva pojavila?" Govorim joj uzimam onaj kaput s poda i držim dok ga ona oblači.
"Žestok seks šta sam i dobila." Nasmiješi mi se.
"Idemo kod mene."
"Nemam snage za još jedan seks." Razvalio sam ju.
"Tko priča o seksu. Hoću spavati pored tebe." Kaže i povede me prema vanka.
"Helena sredi onaj nered u uredu." Kaže svojoj sekretarici, a ona nas pogleda i zna da zna šta smo radili.
"Naravno gospodine." Kaže, a mi odemo prema njegovom autu.
"Jel te jako boli?" Upitam ju dok se vozimo jer se mršti od kad smo sjelo i auto i pokušava naći neku drugu pozi."
"Izliječit ćeš ti to."
"Budi sigurna, doma te čeka kupka." Progutam knedlu jer je rekao doma? Mislim da ni on sam nije svjesta šta je rekao zato ne postavljam nikakvo pitanje.
Čim smo stigli stigli u njegov stan Diego je odmah otišao pripremiti kupku. Skinula sam onaj kaput i odmah ušla u kupku. Nisam mislila da će mi se Diego pridružiti dok nije počeo da se skida.
"Pomakni se malo."
"Nema mjesta." Bocnem ga malo.
"Onda ga napravi." Kaže kad uđe i nasloni me na svoja prsta. Da mi je netko rekao da će ovakav odnos biti Diega i mene poslala bi ih odmah u ludnicu, ali eto čuda se dešavaju.
Pa prije svega svima vama koji danas slavite Božić želim sretan Božić, Hristos se rodi. Provodite današnji dan u miru u krugu svojih najmilijih 🥰💜
Jeste očekivali ovakvu vezu od njih dvoje? Šta očekujte dalje? Neke komplikacije? Šta mislite koliko će ova njihovo veze potrajati? 🤔
Uživajte u nastavku
Cathy 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U srcu mafijaša 🔚
RomantizmTea je obična djevojka koja vodi normalan život. Ima brata i prijatelje s kojima je okružena. Radi u kafiću kojem je upoznala Karlu i od tad su nerazdvojne. Njezin život je sasvim normalan za jednu običnu djevojko. No ubrzo će postati sve samo ne no...