"Ne izgledaš dobro." Govori mi Denis dok ulazi u moj ured.
"Nisam dobro." Priznam.
"Znaš alkohol ti neće pomoći koji god problem da je." Govori dok se smješta na stolicu preko puta mene.
"Znam."
"Ali i dalje piješ." Istakne.
"Pomaže da zaboravim pa makar i na trenutak."
"Želiš li razgovarati o tome?"
"I ne baš."
"Ima veze s Teom zar ne?"
"Nikad je nisam prebolio. Zavaravao sam sebe godinama da jesam ali nisam. Nisam htio sebi to da priznam."
"Nastavila je dalje?"
"Nije."
"Imam sina i propustio sam sve što nisam smio." Nikad to sebi neću moći oprostiti.
"Nisi znao."
"Mogao sam da sam htio ali u tom trenutku samo sam htio da bude sigurna."
"To je bio jedini način." Kaže ono čega sam i sam svjestan.
"Povrijedio sam ju, jako. Mislim da mi više nikad neće vjerovati. Nisam siguran da će ikad postojati ikakva mala šansa za nas."
"Lukas je nešto što će vas vezati za cijeli život. Viđat ćeš ga, šta znači da ćeš morat i nju da viđaš."
"Ali ona ne želi ništa samnom." Priznam poraženo.
"Onda se potrudi da želi. Povrijedio si i naravno da se boji. Trgni je malo, stjeraj u kut da se probudi. Riješi to na svoj način kako ti najbolje znaš i radiš. Lukas zaslužuje oba roditelja, da budete jedna divna porodica." Kaže te me ostavi samog u svojim mislima.
...
Nakon onoga Diega nisam viđala danima. Nisam htjela da ga zovem jer na kraju krajeve kad će htjeti doći će da vidi Lukasa. To mu ne uskraćujem. Naravno da je Lukas imao sto pitanja o tati. Dijete se naviklo na njega i onda on odjednom prestaje da dolazi. Ja moram da smišljam sto razloga zašto ga nema. Nekako sam se ovoga najviše bojala. Da će samo nestati bez ijedne riječi. Samo nisam očekivala da će se to sad desiti.
U međuvremenu Karla i Stefan su postali roditelje jednog predivnog dječaka. Karla bi danas trebala izaći iz bolnice tako da joj pripremamo doček. Ne znam uopće dal da očekujem Diegu? Isplati li se uopće nadati da će se udostoji pojaviti?
Lukas i Elena su se igrali i trčkarali dok smo mi pripremali balone i ostalo. Mislim da je Karla je jedva dočekala da rodi jer ju je ova trudnoća iscrpila puno više nego kad je bila trudna sa Elenom. Mislim da trenutno nema ponosnije i sretnije osobe od Stefana.
"Tata!!" Odjednon poviče Lukas i cimne me. Dignem glavu i ugledam Lukasa u Diegovom naručju kako se grle. Očito se sjetio da ima sina.
"Gdje si bio?" Upita ga Lukas dok je u njegovom naručju, a pogledom traži mene.
"Imao sam nekoga posla ali sad sam tu." Samo preokrenem očima i nastavim dalje da dovršavam hranu sa Sarom.
"Ipak je došao." Trkne me Sara.
"Očiti se sjetio nakon petnaest dana da ima dijete." Podrugnem se.
"Nemoj tako, možda je imao razlog."
"Pa idući put kad nestane on će smišljati i objašnjavati Lukasu zašto ga nema."
"Ide prema nama."
"Zdravo djevojke." Diego se ubrzo pojavi kod nas i pozdravi nas.
"Kako si Diego?" Upita ga Sara dok ga ja ignoriram.
BINABASA MO ANG
U srcu mafijaša 🔚
RomanceTea je obična djevojka koja vodi normalan život. Ima brata i prijatelje s kojima je okružena. Radi u kafiću kojem je upoznala Karlu i od tad su nerazdvojne. Njezin život je sasvim normalan za jednu običnu djevojko. No ubrzo će postati sve samo ne no...