Sa prvima zracima sunca sam se probudila i shvatila koju grešku sam napravila. Spavala sam sa Diegom i nema povratka. Jebeno ne mogu da vjerujem kako sam glupa. Ustanem tiho iz kreveta dok Diego još spava. Ma ne usudim ga se ni pogledati. Najbolje je da pobjegnem odavde i pravim se da se ništa nije dogodilo. Na brzinu nađem haljinu kao i grudnjak. Tange mi je potrgao tako da ću morati biti bez njih, jebiga. Nakon što se sredim koliko toliko, odlučim da što prije napustim ovaj stan. Tiho na prstima spremam se da pobjegnem iz ovog stana kad odjednom začujem njegov glas.
"Ideš?" Sranje, jesi baš sad morao ustati?
"U vezi onog sinoć šta se dogodilo?" Okrenem se prema njemu, a on samo u donjem djelu trenirke s rukama u džepovima. Jebote više ništa neće biti isto.
"Da?" Upita dok korača prema meni kao hodajući grijeh.
"Ono sinoć što se desilo je bila greška. Bila sam pijana, nemoj da zamjeriš." Kažem kad on stane ispred mene. Diši Tea, diši. Osjetim njegov parfem koji me omamljuju. Moram što prije pobjeći odavde.
"Oboje smo krivi."
"Znači nećeš ništa reći Karli?" Ne želim da ona sazna. Ima da mi se popne na glavu ako sazna.
"Neću, ali za to imam jedan uvjet." Kaže kad mi makne pramen sa lica na šta progutam knedlu veličine lopte.
"Ka-kav uvjet?" Promucam zbunjeno.
"Uskoro ima jedna zabava u firmi, bit ćeš moja pratnja."
"Bit ću tvoja pratnja?" Upitam podrugljivo dok se on smiješka.
"A gdje je ono Tea želiš li biti moja pratnja?" Ja ludim dok se on cijelo vrijeme smješka.
"Želiš li da Karla sazna za nas?" Upita me ozbiljno.
"Halo momak mi ne postojimo. To što se desilo je bila greška." Iako mi se sviđa ta greška, iako bi vrlo rado opet ponovila ali nema šanse da to priznam.
"Ja bih htio sve to ponoviti i to jako brzo." Kaže bez dlake na jeziku, a meni srce počne lupati sto na sat. Ovo se ne smije događati.
"Znaš kako me zaboli ona stvar što bi ti htio?" Unesem mi se u facu i tu napravim grešku. U jednom potezu prima moje ruke koje diže iznad glave dok ne prislanja na zid.
"Šta radiš idiote?" Upita već sva iznervirana jer je čvrsto držim da se ne može oteti.
"Jučer nisam bio idiot." Kažem joj na šta me ona ubije pogledom.
"Štoviše vikala si moje ime glasno dok sam svaki put ulazio u tebe, uvijali si se pod mojom rukama." Govorim joj tiho tik uz njenje usne na šta ona proguta ogromno knedlu. Sigurno misli na to. Sviđa mi se kako sam počeo djelujem na nju. Mislim da se ovo ovdje definitivno neće završiti.
"Die-go." Promuca jedva.
"Reci?" Približim joj se još više tako da skoro dodirujem njezine usne.
"Mo-ram da idem." Promuca jedva nekako.
"Bježiš?" Upitam ju tiho.
"Mo-ran na po-sao."
"Znaš da ovaj razgovor nije završen?" Upitam ju prije nego li je pustim.
"Nemamo o čemu razgovarati." Kaže i pobjegne iz mog stana.
"O ljepotice nego šta nego imamo. Ja sam tek počeo, a s tim kako vidim da djelujem na tebe bit ćeš u mom stanu prije nego li misliš. I ne samo u mom stanu već i ja u tebi." Govorim zatvorenim vratima kroz koje je ona maloprije izašla.
...
Tek kad sam izašla iz njegove zgrade sam prodisala. Koji kurac je ono gore bilo? Nemoguće da je zbog jednog seksa? Lagala sam da danas radim, ustvari sam slobodna. Isuse, neću mu više moći u oči pogledati od sramote. Kako ću da idem kod Stefane i Karle kad znam da će on tamo biti. Tea od danas za tebe više nema alkohola. Točno sam znala da će se nešto desiti, imala sam neki predosjećaj. Trebala sam poslušati svoju intuiciju i ne ići na taj glupi rođendan. Sve je uništeno.
Čim sam došla u stan skinula sam sve sa sebe i otišla pod tuš. Iako ne želim skinuti njegove dodire i miris sa sebe, moram. Moram shvatiti da ovo što se dogodilo njemu ništa ne znači, a još manje meni. Već vidim da će večeras otići drugoj u krevet. Pobogu Tea on je mafijaš. Osvjesti se. Da ti brat zna s kim si bila odrekao bi te se iste sekunde. Odlučim dan provesti zatvorena u stanu. Napravit ću si ručak i upaliti neki film. Ne želim misliti na kretena i grešku koju sam napravila i koja će me vjerujem koštati. Svaki put kad ga ugledam sjetiti ću se te noći. Kako sam uživali s njim. Kako je ulazio u mene i držao me mirnom. Nema ni spasa.
...
Dobro koji je meni kurac? Ona je samo nebitna djevojka. Ne znam šta mi se dešava. Ja se nikad nisam ovako ponašao. Kao da se nešto promjenilo ovim seksom. Ima sam razne djevojke, puno njih sam jebao ali nikad nije bilo ovako. Da mislim cijeli dan na jednu djevojku. I to ne na bilo koju nego na Teu. Od početka prema meni ima neki onbranbeni stav, vjerojatno zato što sam mafijaš. Nikad nije htjela samnom da progovori riječ osim ako baš ne mora. Siguran sam da već kuje planove kako nikad me ne vidjeti, ali ja definitivno mislim ponoviti prošlu noć. A jako dobro znam da bi i ona ponovila prošlu noć. Tek sad me se neće moći riješiti, dat ću joj vremena neka misli da me se riješila, a onda će ponovno vikati moje ime glasno. Samo sto ovaj put neće biti pijana. Napravit ću ja da postane ovisna o meni, sama će mi dolaziti po još ne zvao se ja Diego.
Malo kraći nastavak 💜
Nadam se da ste mi svi dobro. Ja sam se uskrsla kao nikad do sad. Ne moram ni govoriti da skoro cijeli noć nisam oka sklopila kao šta vjerujem i vi. Nadam se da smo gotovi s potresima. 💜
Hvala svima šta smo već na 4 mjestu u drami
Uživajte u čitanju
Šta očekujte dalje?
Cathy 💜
YOU ARE READING
U srcu mafijaša 🔚
RomanceTea je obična djevojka koja vodi normalan život. Ima brata i prijatelje s kojima je okružena. Radi u kafiću kojem je upoznala Karlu i od tad su nerazdvojne. Njezin život je sasvim normalan za jednu običnu djevojko. No ubrzo će postati sve samo ne no...