Polog

9.2K 200 33
                                    

Nakon što napravim obračun i zatvorim kafić odlučim da iznenadim svog dečka na poslu, pošto radi kao DJ u klubu. U zadnje vrijeme se jako čudno počeo ponašati, imam osjećaj kao da mi nešto skriva samo ne zna šta. Maknem misli sa strane i krenem prema klubu.

Čim uđem u klub odmah se razveselim. Odmah osjetim miris alkohola i cigareta.

"Gdje je Darko?" Upita konobara nakon šta mi donese piće. Zna za mene jer sam znala često dolaziti s njime.

"Gore je priprema se jer uskoro počinje." Pokaže mi na dio gdje on sve to pušta i miksa.

Ostanem u šoku kad vidim neku sisulju na izvolte kako flertuje s njime, a on ništa ne radi. Još me nije ni primjetio da sam došla. Doduše ipak je sve krcato ljudi.

Cijeli vrijeme promatram Darka i tu njegovu sisulju. Nešto mi ovdje ne štima. Previše su mi oni bliski zajedno, Darko ne radi ništa povodom toga i to me ljuti. Ugledam kako uzima za njezine ruke i ljubi. Smiri se Tea, ovo ništa ne znači. Ma vraga ne znači, ima da ga ubijem. Trenutak kasnije ona omotava ruke oko njegovih vrata i ljube se u usta. Kako molim?!!! Ovo se ne deševa. Smiri se Tea, diši. Odem do šanka i naručim votku koju popim na ekst. Nakon što popijem tri votke zaputim se prema Darku. Vrijeme je da ovo riješimo, ali na moj način. Neće nitko mene zavlačiti i praviti me budalom.

"Tea? Otkud ti ovdje?" Malo je reći da je bio iznenađen kad me ugledao.

"Možemo li razgovarati?"

"Jes..." Upada ona sisulju koja ostane šokirana kad me vidi.

"Ovo je Tia ona mi promaže da pripremi sve za miksanje i slično." Vidjela sam ja kako ti ona pomaže. Pomaže ti da ti sve krajnike očisti.

"Možemo pričati?"

"Uskoro počinješ." Napomene sisulja.

"Naravno." Odgovori mi i zanemari sisulju.

"Nasamo." Istaknem namjerno na šta se ova namršti.

"Naravno, dođi." Povede me za ruku i izvade iz ove buke. Nakon par minuta nađemo se u nekom uredu.

"Pa šta je to tako hitno da nije moglo čekati do sutra?" Odmah prijeđe na stvar, pa normalno kad mu se žuri natrag kod one sisulje.

"Želim prekid." Odmah kažem i šokiram ga.

"Molim?" Izbeči oči.

"Želim ti sve najbolje u životu." Kažem i brže bolje pobjegnem što prije.

Čujem ga kako me doziva i ide zamnom dok se provlačim kroz pun klub ali ne marim trenutno za njega. Odjednom osjetim njegovu ruke i odmah nakon toga me okreće prema sebi.

"Kakav vražji prekid Tea?" Upita me nimalo oduševljen mojom odlukom.

"Čuo si me."

"Čuo san te ali nisam dobio objašnjene." Nema šanse da kažem da znam, ja ću njega ostaviti. Neće mene nitko praviti budalom.

"Imam drugog." Bubnem prvo što mi padne napamet. Bravo Tea, mogla si još reći i da si trudna.

"Misliš da ću ja stvarno povjerovati u to?" Upita tik do mojoj usana dok se meni disanje ubrzalo.

"Ako hoćeš povjeruj ako nećeš ne moraš." Jedva nekako kažem.

"Pa gdje ti je onda taj momak?" Upita podrugljivo dok ja gledam ne bi vidjela nekog poznatog. Bingo.

"Tamo." Pokažem na Diegu za kojeg on ne zna. A kako bi ga i znao kad ja Diegu prezirem.

"Ti stvarno misliš da ću ja povjerovati da bi taj tip bio s tobom?" Pa logičko da neće povjerovati kad je Diego naspram mene grčki Bog. Poželiš da ti radi sve šta on želi.

"Ne moraš, dođi sutra po stvari inače ću ih spaliti." Kažem i krenem da idem ali me on uhvati i vrati ispred sebe.

"Onda nećeš imati ništa protiv da ja upoznam tvog novog dečka?" Upita otrovno sa smiješkom. Sranje.

Brzo otrgnem ruke od njega i zaputim se prema Diegu. Vidim da me primjetio i već vidim da smišlja kako će me isprovocirati. Osjetim Darka iza sebe pa samim time ubrzam korak. Čim dođem do njega omotam ruke oko njegovo vrata i poljubim ga prvo je bio šokiran, a onda se opustio i počeo mi uzvraćati dok me privukao još bliže sebi i produbio poljubac.

...

Ulazim u klub kao i po običaju gledam koju bi večeras mogao privesti. Ugledam malo dalje Teu i nekog dečka koji se žustro svađaju. Nikako mi se ne sviđa taj lik. Drži ju protiv njezine volje, samo gledam jer ako ubrzo ne prestane ne piše mu se dobro. Kad me ugleda oslobađa se i kreće prema meni, a za njom i taj lik. Pa ovo će biti zanimljivo. Čim dođe pred mene niti ne stignem ništa reći jer ona omotava ruke oko mog vrata i počne da me ljubi. Ostanem zatečen ovime ali ubrzo se priberem i počnem da joj strastveni uzvraćam. Još više je privučem sebi dok naši jezici vode borbu. Ona prebacuje ruke na moje obraze dok još više produbljujemo poljubac. Trenutno me nije briga ko nas gleda niti bilo šta drugo jer je ovo prosto savršeno.

 Trenutno me nije briga ko nas gleda niti bilo šta drugo jer je ovo prosto savršeno

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Odmaknemo se jedno od drugoga da dođemo do zraka. Oboje gledamo jedno u drugog kao da nitko oko nas ne postoji. Darko je već odavno bijesno otišao.

Nakon nekog trenutno dođem sebi i shvatim da je najbolje da pobjegnem odavde i zaboravim da se ovo ikad desilo.

I krećemo sa Teom i Diegom
Šta mislite da će se dalje desiti? Sigurna sam da ovakav početak niste očekivali. Da napomene još jednom ovo započinje puno prije nego li se završilo kod Karle i Stefana.
Zapravo nisam planirala spajati njih dvoje uopće Teu sam mislila spojiti sa Lukom a Diegu sa Sarom ali vi ste navaljivati a ja rekoh zasro da ne. I evo nas tu smo. Baš sam uzbudena da čujem vaša mišljenja u vrti ove priče. Nisam se uopće nadala da će od kralja nastati serijal mafijaša ali eto nas na drugom djelo. Hvala vam puno na svoj podršci koju mi pružate 💜
Uživajte u čitanju
Cathy 💜

U srcu mafijaša 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang