Skloni sliku sa instagrama

3.8K 125 34
                                    

Na moje iznenađenje Diego i ja smo dobro. Nakon svega onoga na kraju me natjerao da uzmem godišnji i budem s njim. Tih desetak dana nismo izlazi iz stana. Bolje rečeno on nije izlazio iz mene. David nam je donosio hranu koju smo jeli. Po cijeli dane smo se samo jebavali. Ne znam uopće kako sam imala snage za taj tempo. Naravno da je problem nastao kad sam rekla da se vraćam na posao, pogotovo jer radim s Tonijem.

"Ne dolaziš u obzir!!! Zašto uopće da radiš?"

"Pa znaš novci mi ne padaju s neba." Bila sam sarkastična.

"Imaš mene, ja ću te financirati." Ma nije ovo rekao. Kao da me je polio hladnom vodom. Istog trena sam mu opalila šamarčinu da mu se lice zarotiralo. On će me financirati? Na šta mu ja izgled? Volim da radim i sama zaradim za svoj kruh. Ne treba mi nitko za to.

"Čemu sam sad ovo zaslužio?" Upita dok se drži za obraz.

"Možda jer me vrijeđaš kao da sam neku kurva." Brecnem se na njega.

"A tebi ako ne paše šta se vraćam na posao široko ti polje." Kažem i napustim jebeni stan. Ljuta sam na njega, ima sreće da me nije pratio jer bi ga ubijala.

..

"Hejj, imam dejt jel bi mogao izaći prije?" Upita me Toni, a ja se samo podsmjehnem.

"Znaš kad sam ja tako jednom izašla na dejt Karla je ostale raditi i upoznala je svog muža." Kad se samo sjetim. Dobro početak im nije bio sjajan ali zato su sada sretni.

"Ozbiljno?"

"Naravno da možeš, slavimo ljubav." Kucnemo se pivama. Srećom pa danas i nema nešto posla tako da se uglavnom dosađujemo.

Cijelu smjenu mislim na Diega ni poruke isprike da bi poslao jebeno sam ljuta na njega. Odlučim napraviti ono šta sam misli da nikad neću. Znam ja kako će se on meni javiti.

 Znam ja kako će se on meni javiti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by 54. 642. 532

TeaKnežević Šta li sam na tebi to vidjela 🤔🤷🏼‍♀️

View all 52. 329. 086

StefanPetrović Šta je već zapelo u gnijezdu? 🤔
TeaKnežević Pitaj si svog dragog prijatelja 🙄🤷🏼‍♀️
StefanPetrović Nisam ništa rekao 🙈😂

LukaMatić Vidi ti ljepotice 😍😍
TeaKnežević Ma nije moguće da sam dobila kompliment od tebe 😱😱
LukaMatić Vidiš čuda se događaju, a i seksi si na ovoj slici 😍😍

ToniJukić Najlipša 😍😍
TeaKnežević Toni 😍🥰

KarlaPetrović Moja ljepotica 😍🥰
TeaKnežević Sreća moja 🥰😘

SaraPetrović Vau koja ljepotica 🥰😘
TeaKnežević Sarice moja 😍🥰

Nakon šta sam objavila sliku sjela sam za šank i čekala. Bilo je pitanje trenutka kad će je Diego vidjeti. Još opis koji sam dodala, ima da bude ljut. Nije prošla ni minuta kad mi je zavibrirao mobitel nisam morala ni pogledati da znam o kome se radi.

U srcu mafijaša 🔚Where stories live. Discover now