Stvarno si trudna?

2.6K 106 10
                                    

Budi me povraćanje te odmah potrčim prema kupaoni sa rukom na ustima. Nagnem se na wc školjku i ispovraćam dušu.

Očito mi smeta ova hrana iz Dubaia. Od kad smo došli šta god da jedem od svega mi bude muka. Naravno da Diego nema pojma o tome jer bi me odmah natjerao da idem doktoru. Zato to vješto skrivam od njega. Na svu sreću on ništa niti sumnja, a niti primjećuje.

Nakon šta ispovraćam sve ono šta sam pojela umijem se te operem zube.

Pogledam na sat i shvatim da je tek pet sati. Pogledam svoje dečke koji bezbrižno spavaju te se uputim u dnevni boravak pošto je moje spavanje gotovo jer sam se razbudila.

Legnem u dnevni boravak te upalim tv. Pošto već ne mogu da spavam barem da nađem neki dobar film za pogledati.

...

Osjetim dizanje i dobro poznati miris. Otvorim na pola oči i ugledam Diegu koji me drži u naručju. Samo ga ogrlim oko vrata i naslonim se na njegova prsa dok me on nosi prema sobi.

Spusti me u krevet te me ušuška i poljubi u čelo te legne pored mene i privuče me još bliže sebi.

"Volim te." Kaže tiho dok mene san već polako hvata.

"Volim i ja tebe." Izgovorim već u polusnu prije nego li zaspim.

...

"Tea." Čujem Diegov glas kako me doziva ali ne registriram. Želim da spavam.

"Tea." Pozove me nježno dok me poljubi u vrat.

"Hm." Promrmljam nezainteresirano kroz san. Šta me budi? Hoću da spavam.

"Misliš li ti ustati danas?"

"Spava mi se Diego."

"Lukas i ja smo već odavno ustali i čekamo tebe da idemo na plažu. Prošlo je podne." Čim ovo kažem odmah otvorim oči. Podne? Ja nikad ne spavam do podne.

"Umorna sam, idite vi bez mene." Kažem mu, a on me zabrinuto pogleda. Vidim mu brigu u očima. Približi mi se te me poljubi u čelo i tu se zadrži malo duže.

"Nemaš temperaturu." Kaže kad se odmakne od mene.

"Nemam, samo sam umorna."

"Tea jesi dobro?" Upita me zabrinuto.

"Dobro sam Diego, samo sam umorna. Idite vi ja ću svakako odspavati." Kažem mu vidim da on najrađe ne bi išao ali također znam da ne bi ništa odbio Lukasu.

"Ako šta trebaš zovi i odmah dolazim." Kaže kad me nježno poljubi i ode dok se ja vratim natrag spavanju. Ne sjećam se kad sam bila ovoliko umorna, doduše vjerojatno me mučnina i povraćanje iscrpilo jer svaki dan sve više i više mi je muka. Koliko god sam se veselila ovom odmoru toliko se veselim da se vratimo natrag i našoj hrani pošto mi ova očito smeta i od nje mi bude muka.

...

Probudim se i vidim da sam prespavala skoro čitamo popodne. Diego i Lukas će se vjerojatno brzo vratiti tako da se ustanem i krenem da se otuširam prije nego li oni dođu.

Otvorim ormar u namjeri da uzmem kupku ali mi za oko zapadnu tamponi. Samo malo meni menga debelo kasni. Oke Tea smiri se, ne mora ništa da znači. Počinjem da paničarim jer bi sve ovo mogla značiti samo jedno. A to je da sam trudna.

Vrtim u glavi da se sjetim kad sam ju imala ali ne ide mi. Povraćanje, mučnina, umor, gađenje hrana, to su sve simtomi trudnoće.

Kvragu i tuširanje, to može čekati. Ovo ne može da čeka. Odem natrag u sobu da se presvučem i idem da kupim test pa da vidim jesu li moje sumnje istinite.

U srcu mafijaša 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora