78-) Ne yalnızlık ne de yalan

91 9 15
                                    

Canım okurlarım etkileşim azaldı çünkü bilenleriniz var ki uzun süredir hesabıma girmek için çabaladım.

-Oy atmayı unutmayın vampirellalarııımmm😻

-En çok yorum atana bölüm ithaf edilecek 💙

Efe

Hayat çok garip değil mi ya? Birbirinize aşık oluyorsunuz ve söz veriyorsunuz ama aldatılıyorsunuz. Valla kız, üzülmeyeceğim. Bir tane gözyaşı akıtmayacağım. Söz bak.

Yatağımın bir ucunda duran bonus saçlı perumu kafama geçirdim. Dudaklarıma nemlendirici ve hafif renk veren lipbalm sürdüm. Vişneli pamık şekerim. Vişneli pamuk şeker demişken...Güzel olurdu simdi ohh...
Bonus peruğu çıkarıp beyaz peruğu kafama geçirdim ve kendi kendime eğlenmeye başladım. Dolaptan bir şişe vodkayı aldım.
"Of Müslüm Gürses ve Dua Lipa remix mi açsaydım? Yok ya,olmaz şimdi." Diye kendi kendime konuşmaya başladığımda sağ tarafımda bana bakan yansımayı fark ettin. Bir çığlık koparttım.

"Salak!Öyle bakılır mı dik dik!?" Dedim kendi yasımama tip tip bakıp. "Bakma bana öyle, çok tatlısın" diyip kahkaha patlattım.

Yaprak

Uzunca gökyüzünü izledim. Simsiyahtı, tıpkı benim düşüncelerim gibi. Ya harbi, yıldız kayıyor mu yoksa kayıyor gibi yapıp insanlarla dalga mı geçiyor?

"Ne alaka ya ne alakaaağğğ??!!!"
Hızla irkildim. Bir an düşüncelerim okunuyor sandım ya.
Aslı telefona bakıp böğürmüştü.
" Ne oluyor lan?" Dedim mala bakar gibi Aslı'ya bakarak.
"Benja bana komik maymun videosu göndermiş." Dedi telefonu bana gösterip. Sırıttım,"Kötü çocuğun sonu.".

Tekrar gökyüzüne döndüm. İçimde bir boşluk hissediyordum. Telefonuma bir bildirim gelmesiyle irkildim.
Oyun bildirimi: Görkem size Sniper Xx404 hediye etti
Sırıtmaya başladım ve hemen oyuna girdim.

Görkem'den takım isteği:

KABUL ET / REDDET

Kabul ettikten sonra Görkem oyundan bana sevgili isteği gönderdi.
KABUL ET| REDDET
Kahkaha atmaya başladım. Manyak bu çocuk gerçektek.
Sohbete yazdım.
-Bu ne? Xkwidğw
+Aşağıya bak.

Başımdan kaynar kanlar döküldü sanki.
Balkondan aşağı baktığımda Görkem'i gördüm.
"Kabul eder misin Yaprak?" Dedi ve elinde ki dilek fenerlerini hafifçe havaya kaldırdı.
Şaşkınlığa uğraşmıştım.
"Görkem...?" Dedim kısık sesimle.
"Bu günü , ilk günden beri hâyal ettim. İnanabiliyor musun? Sen beni dünyaya açtın, sana açtın!" Dedi sevinçle.

"Görkem, dur lütfen." Diye seslendim.
Görkem gülmeye başladı, "Ya sonunda söyledim Yaprak. Bu cesareti buldum. Tek taraflı olmadığı hakkında bir düşünce yerleşti kafama. Bazı arkadaşlarım, bu konuda bana yardım etti. Gözlerimi açtı. Hadi , gel buraya!".

Bu havuç kafa beni bayıltacak.
Hızla içeri girdim ve merdivenlerden aşağıya indim. Kızlar camdan Görkem'i izliyordu. Su, dönüp bana baktı. "Ah, s*çtın Yaprak.". Derin nefesler almaya başladım ve kapıdan çıkıp bahçeye doğru yürüdüm.

Görkem

Birsürü güzel şarkılar geçiyordu içimden. Dünyanın en mutlu insanı olmuştum. Abartmıyorum ya. Yıllarca bekledim ben bu ruhu. Karşılaştım ve sevdim. Kurtlar aşkına, var ol kurt ol.

Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin