medya:VELVETEARS -
We All Wanna Die Sometimes
(bu şarkı modundayım :/ Bilirsiniz,dengesizim :D :()
Su
Gece o kadar içtik ki,hiçbir şeyi hatırlamayacak duruma geldim.Kendimi odada değil de,salonun koltuğunda bulmama sevinmedim...Salonda Efe ve Yaprak da vardı.Efe ve Yaprak yavru kediler gibi birbirine sarılmışlardı.Bu duruma gülümsemeden edemedim.Ayağa kalkmamla geri oturmam bir olmuştu.Başım,patlatmak istercesine ağrıyordu.Acıyla dişlerimi sıktım.Saat'e baktığımda henüz uyanmaları için çok erkendi.
07:40.Biraz yürüyüş ve ilaç sorun olmazdı.Mutfağa gidip,rutin bir şekilde dolabı açtım.Bulduğum ilk baş ağrısı hapından 2 tane aldım.Siz denemeyin,1 yeter.Normal adımlarla odanın olduğu kata çıktım.Koridordan geçerken aynada bir yansıma gördüm.Ulan bu kimdi?!Geçtiğim koridorun yollarını,tekrar geri geçtim.Aynaya baktım.Bu ağzımın açılmasına sebep oldu.Makyajım akmıştı ve rujum yanağıma dağılmıştı.Kıyafetimde lekelerde vardı.Saçım desen,viladaya dönmüş durumda.Yapılması gereken şey,duş ve kıyafetlerden kurtulmak olacak.
***
Duşumu hızla alıp,sahilde yürüyecek kıyafetleri çıkarmıştım.Şort ve sıfır kol işte.Baş ağrım azalmıştı.Sadece 20 dakika geçmişti.Sessiz adımlarla evden çıktım.Kulaklığımı kulaklarıma yerleştirdim.Adımlarım,çoktan iskeleye ulaşmıştı.Güneşin doğuşu tam karşımdaydı.İskelenin tam noktasına gelip,oturdum.Ayaklarımı denize doğru sallamaya başladım.Güneşe baktım.Gözlerimi yakmazdı,sadece beni yorardı.''Niye bakıyorsun öyle?Sonsuza kadar senle bakışırım. Hava mı atıyorsun?''Kimsenin beni duymadığını,etrafta birinin olmadığını görmemle anladım.Sesli konuşmuştum.Güneşi izlemeye devam ediyordum. ''Orada yalnız mısın?Olsun,yine de buradayım.Ezgi gibi.''Kendi kendime konuşmak bana acayip iyi geliyordu.''Erdal gibi.'Bak bunu ben söylemedim. Güneş mi dedi lan yoksa?Yanıma âni bir hareketle biri oturdu.İlk başta,Efe sansamda yanılmıştım.Poyraz,gözlerime odaklanmıştı.Şaşkınlığımı gizleyemedim.
''Seni o kadar rahatsız ediyor muyum?''dediğinde,hâla şaşkındım.Burada olduğumuzu nereden öğrendi?Yoksa hayal mi görüyorum?Kaşlarım çatıldı.Hızla önüme dönüp,gözlerimi kapattım.Bir kaç saniye tuttum.Bu rüya veya hayal olmalıydı.Gözlerimi açtım ve sağıma yavaşça döndüm.Derin bir nefes aldım.Yoktu.Gülmeye başladım.Gerçek gibiydi!Gülmeme bir kahkaha daha katıldı. Poyraz'ın kahkasıydı. Hızla arkamı döndüm.Poyraz,32 diş sırıtarak bana bakıyordu.Kollarını bağlamış,başımda dikilmişti.Tekrar yanıma oturdu.Kafasını bana çevirdi.Bende ona bakıyordum.''Ne işin var burada?''En sonunda konuşmuştum.Poyraz dudaklarını bastırdı.Bir kaç saniye suratıma baktıktan sonra,konuştu.''Buraya tek gelmedim.Sen bana açıklama yap.''Anladık,tayfanla geldin.Ne açıklaması acaba? Kaşlarımı çattım.''Ne?''Kısa vet net soru.NE?Poyraz,hafifçe tebessüm etti,'Hangi Ezgi o?"Bu beni öfkelendiriyordu.Hızla ayağa kalktım."Benden uzak dur!"diye bağırdım.Poyraz sırıtmaya başladı.Poyraz da ayağa kalktı.Gözlerime yüksekten bakan,şimdi oydu."Aah...Sen beni istemedikçe ben se...Ah!Neyse ne!Erdal'la nasıl gidiyor?"Poyraz aptal aptal bakmaya başladı.
Dudaklarımı bastırdım.
Susmak en iyisiydi.
Poyraz hafifce kafasını eğdi. Bir cevap bekliyordu. İçimden küçük bir küfür savurdum. Dışarıdan hafifçe tebessüm ettim."Biz henüz çıkmıyoruz."Poyraz birden şaşkınlıkla bana baktı."Ama...Onu seviyorsun."
Off...Bu vardı be!
Gözlerimi devirdim.
"Onu seviyorum diye,onunla sevgili olamam.Değil mi?" Bunu söylerken mimiklerim çok etkili hareketlerde bulundu.Size nasıl açıklasam?!
Gözlerimi kıstım. "Seni ilgilendirmiyor."
Poyraz sırıtmaya başladı.
"Kızlar benimle yatmak için yalvarıyor. Ve sen ulaşılmazı oynuyorsun."
Bu dediği karşısında şoka uğrayan bendim. Fakat kızların aptallığın,bunun bi taraflarının havalanmasını sağladı.
İfadesizce ona baktım.
"Bencil ve berbat bir insansın."
Tek cümleyle,onu özetlemiştim.Bu cümleme,o sırıtan suratı solmuştu.Dikkatlice gözlerine baktım.Şimdi ben cevap bekliyordum.Poyraz gözlerini sinirle devirdi.''Yanlış düşünüyorsun.''.Savunması düşünceme saldırmaktı,anlaşılan.Hafifçe tebessüm ettim,''Böyle devam Poyraz,git ve binlerce kalp kır.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...