En çok yorum atan yavrum♡
lipstickkiller9Medya: Magres Lighter (Shadowhunters dizisinde hastası olduğum Magnus Bane karakterinin tipini almak istedim.Yeni sezonunu bekliyorum.
Açıklama:Magnus'u,Magres'e benzetmek istedim.Aynı ismi gibi.Gerçekten eğlenceli fakat içinde fırtına koparak birisi. Sizde çok seveceksiniz...)
***
Magres Lighter,herkesin hayran kaldığı bir büyücüdür.Mimikleri,konuşma tarzı ve işindeki başarı büyücü arkadaşlarını kıskandırır.Fakat eskisi gibi iyi bir büyücü mü?
Magres Lighter'dan
Parmaklarımdaki yüzükleri süzdüm.Hissettiğim bazı sinyaller vardı.Her gün farklı tarz giyen biri olarak,yüzüklerden birini her zaman takardım. O yüzüğü bir özür olarak kabul etmemi bekleyen,Durala'ya kırgındım. Kalbim karanlığa terk edilmiş ve bir daha aydınlığa kavuşamamak üzere kapanmıştı.
Saçma gelen beynimdeki sinyali hissetmeye başladım. Saçma olmasının sebebi,Durala'nın bu şehirde olduğunu hissetmemdi.
Oturduğum yerden kalkıp,bardağıma şişedeki elma suyu rengindeki içeceği döktüm. Viski bardağını serçe parmağımı kaldırarak tuttum.
Adımlarımı iksir alanıma doğru çevirirken,aynayla göz göze geldim.
Şuan gözlerim kendi hâlindeydi fakat büyü yaparken ve fazla heyecanlanırken kedi gözlerine dönüşebiliyordu.
Göz kalemimin düzgün olduğundan emin olduktan sonra büyülerle dolu olan iksir alanıma gittim.Bardağımı yavaşca yudumladım.Şimdi teslim edeceğim iksirin içine son parçayı ekledim.
Elimden çıkardığım mavi bulutlarla iksiri birbirine çarpıştırdım. İksir tamamlanınca elimdeki mavi bulutları durdurdum ve iksirin kapağını kapattım.
Zilin çalmasıyla gözlerimi iksirden ayırdım.
Kapı kolunu indirip kapıyı açtım ve geriye bir adım attım.
Başka bir ülkesinden olan Granid bana gülümsedi.Granid doğadan güç alan efsaneye aitti.
"Merhaba Magres."
Gülümsedim,"Merhaba Granid.".
Granid içeri adım attıktan sonra tekrar bana döndü.
"Büyüyü tamamladın mı diye merak ettim.".
Bir elim kapı kolundaydı. Diğer elimle içeriyi gösterdim ve gülümsedim.
"Kendin görmek istersin.".
Granid gülümsedi ve içeriye doğru yürüdü.
Kapıyı kapatıp,yanına gittim.
"İçecek ne istersin?",dedim gözlerimi büyülterek.Granid omuz silkti,"Teşekkür ederim,Magres.Hızlı olmalıyım. Biliyorsun Greenwood'ların buraya gelmesi pekte iyi karşılanmaz.".
Dudaklarımı bastırıp kafamı salladım ve iksir alanına doğru gittim.
İksiri yavaşca kavradım ve Granid'in önünde durdum.
"Dikkatli olacağına inanıyorum.".
Granid onaylarcasına kafa salladı,"Biliyorsun sadece doğruları öğreneceğim.".
Gözlerimi kırptım ve gülümsedim.
"Umarım istediğin cevapları alırsın şirin kız.".
Granid gülümserken,boşalan bardağımı doldurmaya başladım.
Granid,"Ödemen burada",dediğinde ona döndüm.
Ödemeyi alırken kaşlarımı çattım.
"İçecek içmeyeceğine emin misin?".
Granid gözlerini bana dikti,"Teşekkür ederim Magres. Bu iksiri içeceğine katacağım değil mi?".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...