Medya:Efe'nin actigi , Imagine dragons-Thunder sarkisi.
NisanEfe aldığı mor peruğu takmış,dj'lik yapıyordu. Ev birbirine girmişti ve içkilerle doluydu.Müzik,tüm evi sarmıştı. Gelen 15-20 kişi,dans ve sohbet ediyordu.
Fazla gürültüyü her ne kadar sevmesemde,eğlenceli olduğu gerçeğini değiştirmezdi.Su'ya baktığımda telefonla konuşuyordu. Rüya ve Efe dans ediyordu. Efe birden bağırdı,"Karşınızda karma is a bitch kaltaklar!" Bu dediğine herkes gülmüştü.Yalnız...Efe kendini ele veriyordu. Kasiyer'in sevgilisi vardı. Tabii,Efe'nin pekte umrunda olmadı.Bir sağa bir sola popo sallayarak dans ediyordu. Rüya'yla birlikte gulup,popo carpistiriyorlardi.
Gülümseyerek,elimdeki bardağı kafama diktim.
Kapının çalmasıyla,misafirleri karşılamak için kapıya gittim.
Elimdeki içkiyi son kez dikip,kapıyı açtım. Gördüğüm kişiler karşısında,içkimi tam yutamadan öksürmeye başladım.
Poyraz'ın çetesi ve Ezgi vardı.Telaşla kapıyı geri kapatmaya çalıştığımda,Poyraz buna engel oldu.
"Partiye bizi çağırmadınız demek."dedi,sırıtarak.Şaşkınlıkla ona baktım. Ezgi,Poyraz'ın koluna girmişti ve bana sırıtıyordu.
Sanki ilk defa sevgilisi oluyor. Şaşırmam.Tayfasi içeriye girerken,gözlerim solucandaydı. Yani,Burak. Ona karşı bir şey hissetmiyordum aslında.
Birden Kamelya içeri girdi ve 32 diş gülümseyerek bana baktı. Hızla boynuna sarıldı."Nasılsınızzz?",dedi her zamanki neşeysiyle. Zoraki gülümsedim,"Partiyi,nasil ögrendiniz?".
Kamelya gülmeye başladı. Gıcıkca gülmüyordu,en azından.
Kamelya gülümserken,"Efe'nin storysindeki duyurudan."dedi.
Şaşkınlıkla,Kamelya'yı izledim.
Kamelya,"Ben geri döneceğim,telefonumu evde unuttum."diyip gülümsedi ve kapıdan geri çıktı.Arkasından bakarken ağzım toka gibi açıldı."Ağzını kapat,insan girmesin.". Bu ses,Burak'a aitti. Arkamda duyduğum bu sesin sahibine döndüm. Burak elinde iki birayla,bana gülümsüyordu. Birini uzattı. Bir kaşımı kaldırdım,"Bu bana mı?".
Burak gülümsedi."Sana hanımefendi."diyip güldü. Oha gamze!Gamze! Hızla gamzesinden gozumu çektim. Kendime gelip,elindeki birayı aldım. "Saol."diyip yanindan ayrildim.
Efe'yi uyarmam gerekti.Seri adımlarla,salona göz gezdirdim.
Müzik yerine baktım. Efe en son oradaydı. Mor bir perum gordugumde,kisinin yuzune baktım. Efe elinde içkiyle oturuk kalkarak dans ediyordu. Şaşkınlıkla ona baktım. Bizim kızlar alkış tutup onu izliyordu.
Hızla,onların yanına gittim.
Efe ve kızlara tısladım. Nasıl mı? Siz hâyal edin.
"Efe!"
Efe gülerek bana baktı."Hadi tatlım, Asena Dans!"diyince gözlerimi devirdim.
"Efe,buraya gelmelisin."diye mirildandim.
Efe kaşlarını çatıp bana döndü.
"Ne oldu?Baykuş bey senimi izliyor?"
Kaşlarımı bende çattım,"Ne baykuşu Efee?". Efe birden güldü. Gözleriyle arkamda olan bir şeyi işaret etti. İşaret ettiği yöne döndüm. Burak'la gözgöze gelmemle hemen önüme döndüm. Şaşkınlıkla Efe'ye baktım.
Efe kahkaha attı.
Daha sonra gülümsedi,"Yarasa'lar baykuşlara aşık olur." Dedi ve gitmek için bir adım attı. Hızla kolunu tuttum.
"Poyrazlar burada."
Dememle Efe şaşkınlıkla bana baktı.
"Hasss lan doğru! O baykuş buradaysa..."
Hafifce kafami salladim.
"Doğru.Kan çıkar."
Efe de kafa salladı.,"Ne yapacağız?"
Tam konusacakken,biri beni durttu.
Arkamı döndüğümde Yaprak'la karşı karşıya kaldım. Gözleriyle kapıyı işaret edip,beni yanına bir hamleyle çekti.
Şokeyle kapıya baktım. Su ve Erdal kolkola içeri girmişlerdi.Efe açık ağızını kapatmaya çalışarak,"Biri bugün b*ku yedi anlaşılan."
Su
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...