Medya;Here With You (Arabada çalan şarkı)
Nisan
Okuduğum kitap bitince yataktan hızla kalkıp mutfaga vampir hızımla koştum.
Rüya ve Aslı mutlaktaydı.
"Kızlar,acıkan yok mu?"dedi Yaprak, mutfağa hızla gelerek.
"Var,ben."dedi,Su kedi gibi esneyerek.Kedileri sevmem,ama öyle esnedi.
"Ama kana açım."dedi Aslı.
"Aynen."dedi,Yaprak tezgahta oturarak.
"O zaman hadi avlanmaya."dedi, Duygu kapıdan bize sırıtarak.
Son kez olsada avlanmayı çok özlemişim..Su
Televizyonun karşısında telefonlarımızla uğraşıyoruz.
"Buldum!"diye bağırdı Yaprak.
"Ne bağırıyorsun lan?"dedim sinirle.
"Neyi puşt?"dedi Aslı telefondan gözünü ayirmayarak.
"Şarkıyı!"diyip sırıtmaya başladı Yaprak.
"Ya sıkıldım.Hadi alışverişe gidelim."dedi Rüya ayağa kalkarak.
"Alışverişte uzun süre kalınca nefret ediyorum."dedi Nisan da ayağa kalkarak.
"Aynen,Nisan haklı.Film de alırız."dedi Aslı."Ne alışverişi ya?Daha eğlenceli birşeyler yapalım."diyip sırıttım.
"Bar?"dedi Duygu 32diş.Tamam amk yeter.Bi karar veremediler.
"Önce alışveriş,bar için."diyip sırıttı Rüya.***
Kombinler;(ÖNEMLİ:SADECE BU BÖLÜMDEKİ KOMBIN BASKASINA AIT,DIGER BOLUMLERDE KIZLARIN USTUNDE VE DAHA COOL KIYAFETLER VAR)
Alışveriş için herkes ayakkabı,elbise vs.alınca eve geri döndük.Kombinlerimizi giyip garajdan açık arabayı aldık.Ben daha iyi sürdüğüm için ben sürecektim.Siyah açık arabamıza sığdık,nasıl mı?
Şoför koltuğu;Ben
Yanımda;Rüya
Arka koltukta;Duygu,Yaprak,Nisan,Asli
Tabii Aslı ve Duygu ayakta sarkiya eşlik ediyorlar.
Rüya da ayağa kalkıp dans edince tamam olduk zaten.Kimse görmeden sessizce güldüm.Deeperise-Raf ft.Jabbar
Çalan şarkı hoştu ve herkes eşlik ediyordu.
"BULURSUN ARARSAN HATA,HEP ÖLÇER,BİÇERSEN CEFA!UNUTULUUR GIDERSIN!KALDIRIMDAN VEFAAA!"onlara gülmeye başladım.Melodi çok güzeldi..Bara gelince müziği kapatıp arabadan indik.Kapıda ki korumalar sırıtarak yol verdi.Y*vşak herifler.Neyse keyfimiz kaçmasın.
İçeri girince herkesin gözü bizdeydi.
Havalı havalı kimseye bakmadan 6 sandalyeli masanın yanına yürüyorduk.GÜM DİYE SES DUYUNCA ASLI'NIN DÜŞTÜĞÜNÜ GÖRDÜM.Normalde kahkaha atardık ama burası bar.Onu kaldırıp masaya yerleştirdik.Kendimizin duyabileceği şekilde kahkaha atıyorduk.Aslı,"Oglum rezil oldum be!"diye saydırıyordu swjdkwhq.
Burası çok hoş bir yerdi.Loş ışık hakimdi.Sahne aydinliktı.Sahneye bir adam çıktı."ŞARKI SÖYLEMEK İSTEYEN GRUP VAR MI?EĞLENİYOR MUSUNUZ?"Diye bağırınca "EVET!"diye bağırmıştık.
Bir kaç kişi bize bakınca sahnede ki adam bize döndü."Bayanlar?"diyip sırıttı.
"HISSIKTIR.."dedi Yaprak 32diş konuşurken.
"EVETT!"dedi Rüya hızla yerinden kalkarak.Aslı elini alnına koyup,"Ne yapıyor lan bu?"dedi.
Rüya bize eliyle'gelin işareti yaptı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirosTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...