Medya:Bir vampirin hayatı
Rüya
Sabah olmuştu ve odadan çıkmaya cesaretim yoktu. Başta Su olmak üzere kızlar bana kızacaktı.Fakat bu benim hayatım ve savunacağım.
Korkmuyor değildim.Çünkü kuralı bozmuştum.
1.İNSANLARLA YAKIN OLMA
Maalesef bozdum.
Samet'ten ayrılmazdım.Odaya birden Nisan daldı.Ben hızla kafamı yastıga geri koydum.
"Gördüm seni,kalk."diye uyarınca kafamı kaldirdim ve yatakta bagdas kurdum.
"Aşağıya elbet ineceksin biliyorsun değil mi?Bize açıklama yapman gerek Rüya."dedi Nisan eline pembe bir yastık alıp.Ben mutsuz bakışlarımı atıp,"Biliyorum tabii,ineceğim de...Korkuyorum."dedim.
Nisan elindeki yastığı hizla yataga firlatıp,"Bunu önce düşünecektin Rüya!Aşagıda seni bekliyoruz.Gel."Nisan odadan çıktığında hüzünle firlattigi yastiga sarıldım.Nisan
Odadan çıktığımda kahvaltı masasında merakla bana bakan kızlar duruyordu."Gelecek,korkuyor."dedim merdiveni inmeyi basardigimda.
"Tabii,gelsin."dedi Yaprak bir salatalik agzina atarak.
Bende masaya geçtiğimde merdivenin basında Rüya belirdi.
"Günaydin kızlar!"diyip gülümsedi.Hiçbirşey olmamiş gibi davraniyordu.Biliyorum açıklamasi yoktu.Su birden masadan kalkıp,"Size afiyet olsun ben okula önden gideceğim."diyip merdivenden vampir hızıyla gecti.Rüyanın saçı rüzgar sayesinde oynadı.Rüya ağzını büzdü.
"Gel, hazırlanmaya gitti o."dedim gülümseyerek.
Rüya masaya oturup bize pisman bakışlar atmaya başladı.Bir yandan kan suyunu içiyordu.
"O kadar kan içmemelisin.Kahvaltıds yap."dedi Aslı.
Rüya Aslı'ya tuhaf bakişlar attı."Pekala..."
Su merdivenlerden vampir hızıyla indi.Rüya'ya bakmadan bize tek tek bakip,"Ben motorumla erkenden gidicem."diyip kapidan çıktı.Rüya
"Beni neden anlamıyorsunuz ki?Bende sevmek sevilmek istedim."dedim çatalı bırakıp.
"Biz seni sevmiyor muyuz Rüya?Ya da sen bizi sevmiyor musun?"dedi Yaprak catalindaki zeytini ağzına atıp.
"Öyle bir şey demedim ki ben.Yani dedim ama..Ne bileyim bir babamız vardı.Aynı anneden değiliz ama aynı babadanız.Kimsemizde yok.Babamız vampir kralı ve ölü."dedim bir anda konuşarak.
Herkes bana şaskınca baktı.
"Bak Rüya,biz kardeşiz.Bir söz verdik. Seni üzecek olan biriyle bozdun o sözü.Senin mutluluğun söz konusu.Söz değil."Dedi Duygu sirin şirin ve ciddi ciddi konuşarak.Rüya ağzını büzüp,"Oyle biri değil..."
Rüya birden masadan kalktı."Ben hazırlanmaya çıkıyorum!"diye âniden bağırdı.Bikmis gibi bir ses tonuyla.Masada kalan diger kızlar yemeğine devam ediyordu.Nutelladan bir dilim ekmek yapıp yemeye başladım.
Su
Okula geldiğimde fönledim mavi saçlarımı kasktan çıkarıp kahkülumü duzelttim.Motordan inip saçlarımı elimle ittim.Havalı olmak için değil!
Yine herkes bana bakıyordu.Okulun yarısı buradaydı.
Ben tam okula girecekken bir sarışın kaşını kaldırıp benim önümde durdu."Kızlar!"
Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken arkam 5 kızla önüm 3 kızla doldu.
Ben kahkaha atıp,"Sabah sabah güldürdün."dedim.
"Canım,keşke şaka olsa.Bu okulun en populer kizlarını dövmek ha?Bizde kendimizi tanıtalım. Ben,Dilara grubun başkanı.Şimdi seni burada tek yakalamışken okulun 'Bad girl'ları olan biz seni-"derken işaret parmağımı dudağına değdirmeden susturdum.
Bana saskinca bakip,kolumu ittirdi."Sen kime iş koyuyorsun lan?"diyip kolunu havaya kaldirip arkaya firlattim.8 kız bana doğru gelmeye baslayinca hepsine yumrugumu gecirip dirseklerle son buldurttum.Yalvarmaya baslamislardi ve 8 kız yerdeydi.Ben sirıtip yerdeki bad girllara baktım :D
"Sizi gidi bad girl lar. Önce Karsinizdakininde 'Bad Girl Number1' olduğunu ögrenin!"diyip arkamı döndüm ve okula girmek için bir adım attım. Bir erkek beni durdurdu.
Anlamsız bakıslarımi yolladım."Ben...Ben şey Yavuz,Müdür seni cagiriyor."dedi titreyerek."Tamam da neden böyle konuşuyorsun?"dedim yanından gecip okulun icine sonunda girdigimde sukrettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...