Medya:Melanie Martinez -Mad Hatter
Aşırı güzel.Poyraz
Yerde kanlar icinde yatan müdüre baktım.Kimse Su hakkında böyle konuşamaz.
O Efe de gununu gorecek.
Otoparkın asansorunden biri geliyordu.
Bu okuldan kesinlikle atılacaktım.
Tabii belki.
Umrumda mıydı?
Asla.Sag elimle saclarimi dagittim ve gulmeye basladim.
Otoparktan arabayla çıkınca okulun kapısından çıkan bir maviş gördüm.Su
Poyraz gittiğinde Efe'de yanımdan kalkıp Wc'ye gideceğini söyledi.
Ben eve erken gideceğimi ve aramasını söyledim.
Okuldan hızlı adımlarla çıktım.
Önumde siyah spor araba belirdi.
Poyraz'a ait.
Hiç görmemiş gibi yaparak yoluma devam etmek için adımımı attım.
"Bin,bırakayım seni."dedi sırıtarak.
"Benim motorum var binerim.Sadece bir an unuttum."diyip okulun icine geri girdim.
Otoparka doğru yol almişken Poyraz,"Gidersen iyi olmaz.Yerde yatan bir müdür var.Bin şuna."dediğinde şaskınlıkla ona döndüm.Şaşkın kaşlarımı çatık yapıp,"S****r ordan."dedim.
Kafasını iki yana sallayıp,araban âni hızla indi.
Karsımda dikildiginde üstünde sıcramış kan vardı.
Ben kana bakarken acıktığımı farkettim.
"Bu onun kanı."
Dediginde gozlerimi onun gozlerine diktim."Sen vampir misin?"dedim ciddi hâlde.
O elmacık kemigi ve gamzesiyle kahkaha atmaya başladı.
Anladımm. Degil.
"Tamam,herneyse!Ne istiyorsun?"dedim kollarımı bağlayıp.
"Bak bu arabaya binmezsen Efe'ye zarar vereceğim."dedi,bu sefer o ciddi idi."Neden binmemi istiyorsun?"dedim sinirlenerek.
"Offf!"diye sızlandiginda bir hareketle sağ eli sırtımda sol eli diz eklemimdeydi.
Beni kucagina aldiginda şoktaydım.
Şöför koltugunun yanına beni tıktı bir anda.Sofor koltugunada kendi oturunca arabayi kitledi ve bana bir bakış attı.'Noldu lan bok?'der gibi baktı ama.
O siritmaya devam ederken sakin kalmaya calistim.
"İndir beni."dedim fısıldayarak.
Cevap vermedi.
"İNDIR!"dedim bagirarak.
O hâla sırıtıyordu.
Üstundeki kana gozlerimi diktim.Daha sonra boynuna damarındaki kanın akışını görebiliyordum.
"Ne bakıyorsun?"diyip güldügünde hizla onume dondum.
Telefonuma baktıgımda ders saatinin basladigini anladım.Zaten girmeyecektim.
Ama bu çocuk neyin peşinde abiii!?
"Ne sanıyorsunuz kendinizi?Nesin şimdi sen cool çocuk musun?Her kızı arabasına bindirmek için yerlerde yatan!"dedim sinirle.
O ciddi haline takinmisti yine.
Dengesiz gerizekalı.
At nalı gibi atıcaksin lan bunu!
"Öncelikle,cevaplamak zorunda değilim ama sırf beni yanliş tanima diye şunu söylemek isterim ki...Ben her kızı arabama bindirmek için yerlerde yatmam.Onlar gelir."diyip kahkaha atınca 'mal amk bu'bakislarimi yolladim."Ben kimseye yüz vermem Su.Geleceğini biliyordum."
Dediginde ben kahkaha atmistim.
"Neyin peşindesin sen?Ne biliyordun aptal."diyip gulmeye devam ettim.
Kırmızı isiklara gelince bana döndü ve kolumu tuttu."Bu kol,Bizi gördurttü."dedi ciddi halde.
Ben tam konusacakken tekrar konuştu.
"Bunlar gerçekleşecek."dediginde cocugun suratina puskurdum."PUAHAHAH"
O yerine geri donup,"Sen gül."dedi.Onu izlemeye karar verdigimde onda daldigimi farkettim.
"Geldik."
Dediginde cama dondum.
Etraf ıssızdı ve dere vardı.Yeşillikleri sonbaharın turuncusu kaplamıştı.
Arabadan indiğimde Poyraz yanımda belirdi.
"Neden burdayız?"diyip ona döndüm.
O elimden tuttup dereye dogru yurumeye basladi."Hoop!"diye cektim elimi zoraki.
Poyraz bana donup,"Gerçekten mi?"dedi.
"Burdan gidiyorum.Uzak dur benden."dedim ve arkamı dondum.
"Bu derenin hikayesini duymak zorundasın.Dracula deresi."dediğinde durdum.
Ona dondugumde ciddi bakıyordu.
Ben yapmacık sekilde gulup,"Banane Dracula'dan."dedim.
O sırıtıp,"Aptal vampir hikayelerini dinlemek istemez misin?"dediginde sinirlendim.
"O aptal dedigin vam-"
Sozumu kendim boldum."Her neyse."diyip dereye dogru yurudum."Anlat hikayenide gidelim!"diye seslendim arkami donmeden.
Poyraz'da arkamdan geldiginde derenin kenarında bağdaş kurdum.
Poyrazda yanıma oturduğunda elini şıklattı.
"Bana bakman gerek."
Diyince gozlerimi devirip ona döndüm."Bu son gorusmemiz."dedim ciddi bakisimla.
O kahkaha atınca kaşlarım çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...