1.Medya : Görkem ve Gökçe
2.Medya : Alec Benjamin♡♡ Aşırı güzel be Alec'de yaa♡ let me down slowly(turkce)Not:High Crown projemiz başlatıldı. Çalısmalarımdan,"Ortaya Karışık Neon"u bulup bize katılabilirsiniz.
Eğer benden ayrılmak istiyorsan,bebeğim yavaşca uğrat hâyal kırıklığına.
Su
Hallowen gecesini geçip yarına ulaşmıştık.Başta,Efe ve Nisan olmak üzere herkesin suratı asıktı. Bu olaylar herkesi üzüyordu. Her mutlu an kötü bir sonla bitiyordu. Sadece insan olsak bu kadar olay çıkmazdı bence.
Ama yılmayıp piknik yapmaya gidiyoruz.Teyzemizin fikri.
Kahvaltılık olarak sadece kan götürecektik. Yeşil orman'a giderken kahvaltılıklar alacaktık.Efe hariç herkes uyanıktı. İnsan uykusu.
Efe'nin uyuduğu odanın kapısını tıklattım,"Efe.".
Vampir görüşümle içeriyi süzemezdim,bu evin duvarlarını kutsamıştık.
Efe'den hâla ses olmayınca içeri daldım.
Evet,tam tahmin ettiğim bir görüntü.
Efe'nin yataktan kafası sarkmış yamukça uyuyordu.
Fazla yorgun,uyandırmasam mı?.
Efe'yi vampir gücümle sarktığı taraftan ittirdim.Artık düzgün yatabiliyordu.
Odadan tam çıkacağım sırada,"Tencere tava kuşkana",havası çalmaya başladı.
Bu zil sesi Efe'nindi.Arayan kişi,Baba arıyor...
Efe'nin dün babasına sarhoşken ettiği kelimeler...Unutmuştur ve şimdi ne diyecek?
Telefona uzanıp onaylaya bastım.
Hızla odadan çıktım.
"Efe!",diye kaba bir sesle konuştu.
Gözlerimi devirdim,"Buyrun?".
Bay Kaba,"Sen ne halt ediyorsun? Efe'yi ver! İt yine ne yapmış.".
Kaşlarımı çattım,"Onun adı it değil. Ve kötü bir şey yapmadi.".
Bay Kaba,sesini dahada yükseltti.
"Sana soracak değilim! Yancısısın. Ver telefonu it'e.".
Sinirlerim bozuldu.
Sesimi yapmacik şekilde korkar gibi yaptım,"Oh,hay aksi...Telefon zaten sizde.".
Bay kaba,"Ne diyorsun?! ".
Güldüm,"E telefonu it'e ver dediniz. Sizle konuşana kadarda o kelimenin tanımını bilmiyordum. Telefondasinız zaten diyorum.".Bay Kaba,"Ulan delirtecek misiniz beni?!O top müsfettesine söyle ki, Ağabisi gelecek!".
Şaşkınlıkla dinledim.
Efe'nin ağabisi mi vardı?.
"Ağabisi mi?".
Bay Kaba,"Bahsetmedi mi size? Aslan gibi oğlum bir de artık oğlum demediğim topun teki var!".
Kimse Efe'ye top diyemezdi.
Sesimi yükselttim,"Efe hakkında doğru konuş!".
Bay Kaba,"Hay aksi! Konuşmuyorum. Ulan siz ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz? Hangi evcilik bu?!".
Öfkem arttı,"Efe bütün insanlardan daha iyi kalpli,özellikle sizin gibi insanlardan. Tabii,insanmısınız bilmiyorum. Ona sevgi göstermeyip,gay diye dalga geçtiniz. Asıl pislik sizsiniz!",hızla telefonu kapattım.Arkamda duyduğum sesle,"Su?" irkildim.
Efe'ye döndüğümde,dağılmış saçları ve şaşkınlığıyla bana bakıyordu.
Dudaklarımı bastım,"Ne zamandır buradasın?".
Efe hafifçe kaşlarını çattı,"Kim benimle dalga geçmiş? Kim aradı beni?".
Omuz silktim,"Poyraz aradı.",diyip gülümsedim.
Efe kaşlarinı çattı,"Onunla kavga mı ettin?Neden beni aramış?".
Yapmacık bir kısa gülüş attım,"Hayır,onunla dün gece barışıp tartıştık ve şimdi kavga ettik. Ama yine barışırız". Kendimi batırdım.Efe gülümsedi,"Tatlı kavgalar bunlar".
Göz kırptım,"Toprak ve sen gibi tatlı.".
Efe'nin gülen yüzü soldu.
"Hayır,anlamıyorsun. O değişti.".
Derin bir nefes aldım,"Pikniğe gidiyoruz. Evet,vampirlerde piknik yapar."diyip gülümsedim.
Efe gülmeye başladı,"Vay be.".
Elimdeki telefonun gecmisini silecekken,ekranın kitlendiğini gördüm.
Küfür savurdum.
Efe yanıma bir adım attı,"Ne oldu?".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirosTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...