Medya: Sare ve Yaprak
Bu hikaye neden bitmiyor vampirler?!! İnanın hiç bitirmek istemiyorum ölene kadar sürdürmek istiyorum :) Fakat biliyorum her hikayenin sonu olmalı...Sizi daha yormamak için bitirmeliyim. Çok az kaldı. 💓
Yaprak
Bugün daha mutlu uyanmıştım. Sebebi belli değil mi? Aşık ve aşığım... Gülümseyerek telefonuma baktım. Gülümseyen suratım ânında asıldı. Görkem mesaj atmıştı. "Konuşmamız lazım. Çok önemli. Eski dostun için yap bunu."
Gözlerimi devirdim. Eski dostum evimizi yanlışlıkla yakıyordu.
Cevap yazdım. "Kafan yerine geldiyse eski dostum için geleceğim. Saat kaçta?"
Görkem(Havuç Kafa) mesaj attı.
"Gamer Cafe'de saat 6 da." Gözlerimi devirdim.
"7 de meşgulum. Çok uzun sürmesin." Yazdım ve telefonu bıraktım.Aşağı kattan yüksek sesli bir şarkı geliyordu.
Bu şarkıyı kesinlikle Efe açmıştı.
Aşağı indiğimde Efe poposunu sallıyordu ve bir yandan bezi havada sallıyordu. Aslı kıçına vurup ona eşlik ediyordu.
"Pekala bu en sevdiğim kısımmmmmm!" Diyip Efe elindeki spreyi ağzına yaklastırdı ve mikrofon gibi tutup şarkıya eşlik etti.
Kafamı iki yana sallayarak gülümsedim.
"Hiiii bitcheeeeess!" Diyip elimi şıklattım.
Efe ve Aslı sırıtarak bana baktı. "Günaydın aşko o tip ne?! Yüzünü yıka Allah cezanı vermesin! Saçlara bak!" Dedi Efe bezle bana doğru koşarak.
"Aaaaa! Anne tamam yaa!" Diyip yukarı geri koştum. Efe çoktan popoma bezi vurmuştu.
"Diğerleri neredee?" Dedim merdivenin ucundan."Poyraz çirozu geldi. Su'yu aldı gitti." Dedi Efe sakız çiğneyemeye devam ederek.
"Nee?" Dedim gözlerimi kısarak.
Aslı omuz silkti. "Herkes sevgilisine gitti. Neyse ki Efe bugün Toprak'a tripli." .
Efe onaylarcasına kafa salladı.
Kaşlarımı çattım." Noldu yine sizee?"
Efe havaya sprey fıslattı. "Bana çok hızlı yemek yediğimi söyledi! Bak yine sinirlerim bozuldu!" Diyip sertçe masayı silmeye başladı.Aslı, Efe'nin omzunu sıvazladı. "Kendisine baksın o ! ". Şaşkınlıklara onlara baktım. "ıııh pekala. Hadi ben kaççççaoov!"
Su
Poyraz beni göl olan sessiz bir yere getirdi. Dün ki aşk itiraflarımdan sonra oldukca soğukkanlı davranıyordum. O yanındaki kız her neyse...
"Demek beni kıskandın." Diyip gülümsedi Poyraz.
Kollarımı bağlamadım. "Seni kıskanmadım.".
Poyraz güldü," Yanımdaki kızı kıskandın." Dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Ben insanları kıskanmam Poyraz. Başka bir kızı kıskanmam. Sevdiğim kişiyi paylaşamadığım olabilir ama ben kimseyi kıskanmam. Çünkü ben orjinal bir parçayım ve kimsenin özentisi olamam." .
Poyraz sırıttı." Senin farkında bu. Seni ilk gördüğümde gözlerinde ki o öfkeli kızın içinde böyle bir şey olduğunu biliyordum." Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Beni hatırlıyor muydu?"İlk gördüğünde mi?" Dedim merakla.
Gülümsedi ve cebinden bir şey çıkardı. Avucunu açtığında kızlarla hepimizde olan melez kolyemi gördüm. O mavi parlak kolyemdi.
"Bu siyah olup kırılmıştı fakat şimdi eski hâlinden daha iyi. Nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok." Dedi gülümsedi. "İzin verirsen takacağım." Dedi ve onaylarcasına kafa salladım. "Peki bu... Bunu nereden buldun?" . Ben sorarken o saçlarımı yana alıp kolyeyi takıyordu.
"Sen taktığın için özeldi. Bana kızma lütfen. Sadece bana karşı buzlarını yıkmanı istedim." Dedi ve boynuma yaklaştı. Nefesinden bunu anlayabiliyordum.
Bir öpücük kondurduğunda kalp atışlarım hızlandı. Dudaklarım aralandı ve şaşkınlıkla ona döndüm.
"Seni asla unutmadım, bana yeter ki dürüst ol. Seni seviyorum Su. Benimle evlenir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirosTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...