Sonunda bölüm atabildim. Bu bölümde bol "Dolu Kadehi Ters Tut" grubu var .Yaprak
Salonda olan herkes mutlu görünüyordu.
Benim aklıma takılan şeyler vardı. Toprak'ı barda eski sevgilisiyle görmüştüm.
Efe'yi izlemeye başladım.
Efe gülerek kızlara bir şey anlatıyordu."Yaprak?"
Görkem dikkatimi üzerine çekti.
Gülümsemeye üşendim ve normal bir ifade ile "Evet?" dedim.
Görkem,Efe'nin olduğunu yöne baktı.
"Ona söyleyecek misin?"
Görkem'in gözlerine bakmaya başladım.
"Ben...Bilemiyorum."dedim kaşlarımı hafif çatarak.
Görkem gülümsedi,"En iyisini sen bilirsin. Mutlu olmaya bak.".Görkem'in gözlerine bakmaya başladığımda,aklıma kızların Görkem hakkında söylediği cümleler geldi.
O gerçekten beni seviyor muydu?"Sen benim kardeşimsin,Görkem. Yanımda olduğun için sağol." diyip gülümsedim.
Görkem'in gülümseyen ifadesi 2 saniyeliğine kayboldu.
Tekrar gülümsedi fakat bu sefer ki gülümseme onu zorladı.
"Her zaman yanındayım."dedi gülümseyerek.
Tekrar Efe'ye döndüm. Onun için endişeleniyordum.***
Efe
Hepimiz sahile gelip ortam hazırlamıştık.
Kızlar,Görkem,Benja, vardı. Toprak bir gelemedi. Çocuk yoldayım diyor,yok. Dura teyzoş evlendi tabii o da yok.
"Evet kızlar sevgilisiz orjinal bir gün. Tabii benimki gelicek,yani umarım. ".Aslı ellerini çırptı,"Ben yıllardır sevgilisizim." .
"Sevgili boş şey." Dedi Benja dikkat çekerek."Neden?" Dedi Duygu gözlerini Benja'ya çevirerek.
Benja hafifçe sırıttı," Gelip geçici şeyler. Ne işe yarıyor? ".
Su onaylarcasına kafa salladı. Benja devam etti,"Hem biz ölümsüzler, sizin ölümlü sevgilileriniz varken bu nasıl mümkün olabilir?"
Dudaklarımı büzdüm. Nisan araya girdi, " Seni koşulsuz seviyor ve hep yanında oluyor. Elinden tutup herşeyin yolunda olucağını söylüyor. İsmine bir lakap tutuyor ve sana her baktığında kalbin çok hızlı atıyor. Ondan başka kimse sana çekici gelmiyor." Nisan dalıp gitmişti.
"Pekala bu... Midemi bulandırdı."dedi Yaprak olaya girerek. Yaprak yanımıza geldiğinde gözlerini bana dikti. Tam bir şey söyleyecekti ki bir ses, "Selam gençler." Diyen Toprak olaya giriş yaptı.
Kalkıp Toprak'a sıkıca sarıldım. Toprak saçlarımı karıştırdı ve elini belime sardı.
"Yolu bulduğuna sevindim."dedim sırıtarak.Toprak kulağıma fısıldadı, "Seni gizlice öpeceğim.".
Kaşlarımı çattım,onun kulağına fısıldayacakken boyumun yetmediğini farkettim. Parmak uçlarımda durup kulağına yaklaştım ,"Mahalle yanarken orospu saçını tararmış." Diyip geri çekildim. Toprak eminim bug'a girmiştir.
Toprak neden bu kadar geç kalmıştı?"Nasılsınız ?"dedi Toprak herkesi süzerek. Duygu gülümseyerek,"Çok iyiyiiz, otursana.".
Rüya sırıtarak bir bana bir Toprak'a baktı."Enişte bey bayağı geç geldin. Efe seni çok özledi." .
Şaşkınlıkla Rüya'ya baktım. "Kız senin ağzına illa pamuk şeker mi dayayalım?" Dedim yüzümü buruşturup.Toprak yanıma oturup kolunu belime koydu.
"Ben de Efe'yi özledim. Ona söylersiniz. " dediğinde ona baktım, gülümseyerek bana baktı.
Gözlerimi devirdim," pembe it". Diye mırıldandığımda kızlar gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...