/Medya Efe/
EfeBiftek kokusu....
Hızla yerimden kalktım.
"Lan bensiz biftek mi yiyonuz e vicdansızlar!"dedim yapmacık sinirle.
Kızlar dönüp şaşkınca bakmaya başladı.
Su gözlerini devirip agzini acti,"Aaa.. Uyanmıssın.Tekrar uyutmak zorundayız."dedi.
Ben gozlerimi buyultup,"Durun!Siz katil misiniz?Ne istiyorsunuz benden?Tek isteğim biftekti."dedim agzimi buzup."Hicbirsey hatirlamiyor musun?"dedi, Rüya meraklı gozlerle.
Yarı saskin bir ifadeyle konusmaya basladim.
"Tanrı aşkına!Biftek mi yedim?Ve hatırlamıyorum.Olamaz.Midemde mi?"dedim sacimi geriye ittirerek.
"Lanet olsun Efe!Bilmemezlikten gelme!Herşeyi duydun diye,sana tava yedirttik."dedi Duygu kollari bagli sekilde bakarak."Pekala...Bir dusuneyim..."diyip gozlerimi bifteklere diktim.
"Lanet olsun!Dusunemiyorum.Yedikten sonra...Lütfon lütfon."dedim homurdanarak.
Su sırıtmaya başladı ve,
"Gel buraya şapşik."
Masaya oturduktan sonra biftek savaslari basladi.
Yerken aklıma birsey takıldı...
Aman tanrım...
Bu kızlar...
Bu kızlar...
CADILAR BAYRAMI VERECEKTI VE VAMPIR ROLU YAPIYORLARDI!
TANRIMMM DOGUM GUNUME NE GUZEL SURPRIZ!Su
Aşırı dusunmekten yemegin tadını cikaramadim.Poyraz'ı merak ediyordum.
Dusuncelerimi durduramamak beni rahatsız ediyordu.
Bir melez vampir bir insana nasıl olurda aşık olabilir?(Hatırlatma!/Melez yarı tür demek/YarıVampir/Yarıİnsan/bilmeyenler için)
Pekâla.Ben kız kardeşlerimi korumak zorundaydım.Bir erkek,dusuncelerimi kolayca ele geciremez.Ben sevemem!Ve sevilemem!Bu kural bizim için geçerli.
Yemek bitince vampir hızımızla mutfağı topladik.
Herkes salonda koltuklara dizildi.
Ben ayaktaydım ve elimde bir cetvel vardı.
"Hoşgeldiniz,Bayan Dracula'lar ve Bay Puth."karşımda oturan Efe Puth'a ve kızlara göz gezdirdim.
"Efe,herşeyi ögrendi.Biliyorsunuz."dedim kollarımı bağlayarak.
Tavana elimi uzatıp slayt kagıdı indirdim.
Efe saskinlikla bakti,"Harika dizayn a***** koyayım!"
Ben sırıtıp slayt'ı actim ve cetveli slayta tuttum.
Burasi Dracula okulu.
Kaçtığımız vampir okulu.
"Yaaa yerim sizi kız!Dayanamıycam!"dedi Efe mutlulukla.
Herkes Efe'ye dönüp 'kes sesini artık'bakislari yolladı.
Ben kizgin bakislarimi tekrar slayta dondurdum.
Efe eski haline donup dikkatlice bakmaya devam etti.Pekte ciddi sayılmaz!"Dracula okulu,Isırgan Şehrinde.Burası bir boyut sayılır.Bakın,burası kaltak babamızın odası."diyip haritadaki odayı cetvelle gosterdim.
Ve uzunca konuşmak için ses tonumu yükselttim.
"Bizi buradan aradılar.Gerçek vampirler,melez olmayanlar.Fakat telefonu hızla kapatan Draculaura ise arkasındaki arkadasları gercekten kardesimiz mi? Annelerimiz bizden hemen sonra öldüyse,bunların doğması imkansızdır.Unutmayın,O pislik annelerimizi bizi dogurur dogurmaz öldürdü!Ve intikamimizi almak icin bir günü bekliyoruz!Lanet olası velet vampirler yuzunden o adamı oldurmeyi red mi edecegiz?Asla.Bizi onlar bulmadan once biz onları bulacagiz.Meleziz diye bizi yatılı binaya verdi.Hatırlatırım.Ulan dışarı hava almaya cikamiyorduk!"dedim sozumu bitirip."Aaaa pekala."dedi,Efe dudaklarını birbirine bastırıp.
"Nasıl yani?Dracula aslında kadın mı?"dedi Ruya saskinla.
"Agzina tukurdugumun kızı bunumu cikardin!Ne kadini lan kizi Draculaura !"diye patladim bi an."Peki tamam tamam.Ben Romeo olacagim."dedi Efe 32dis gulumseyip.
"Tanrı aşkınaa.."dedi Yaprak elini suratina yapistirip.
Nisan dusunceli bakislar yolluyordu.
Birden konuştu.
"Kanlı ay tutulmasına,3 gün var.Bu hazırlığımızı hemen yapmamız gerektiğini hatırlatır.Unutmayın kızlar,o adam bizi öldürebilir. Ve bu velet vampirler,son 3 gün kala böyle yapamaz."dedi.Ben bu fikri mantıklı bulmuştum.
"Efe,insan fikri olarak sen ne diyorsun?"dedim,Efe'ye dönüp.
Efe tekrar sırıtarak konuşmak için ayağa kalktı ve elimdeki cetveli aldı.
"Bak beybisi.Bu sahne..."
Efe,cetvelle Dracula'nın odasının gosterdi,haritadaki.
"...İşte burası,lanet olası Dracula babamızın.Ve bu lanet kızı ve arkadasları bizi ele gecirmeden önce lanet olası popolarimızı kaldırıp lanet olası ülkeye!Ve lanet olası-"
Efenin sozunu elindeki cetveli alıp poposuna vurdum.
"Ve lanet olası cetvelli kıçın!"
Efe kahkaha attı,"Bu gay olarak,hoşuma kaçtı."
Kafamı saga sola sallayıp guldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...