♡Billie Eilish- Listen before i go
(dediğim yerde açabilirsiniz)
Bu kıza bayıldığımı artık söylememden bıkmışsınızdır.
Ama bayılıyorum.!×
Su
Kızlarla,Efe'den ayrıldıktan sonra bir cafeye gelmiştik.
Kendimi çok üzgün ve kızgın hissediyordum.
Efe'nin dedikleri ve benim söylediklerim üzüyordu beni.
Aslı'nın olmayaşı üzüyordu.
Poyraz'ın beni hafızasından silmesi üzüyordu.
Önümdeki kahvemden bir yudum aldım."Bir fikri olan var mı?",dedi Duygu dikkati üzerine çekerek.
Bir fikrim yoktu.Bu yüzden susmayı seçtim.
Nisan ortaya atladı.Başka kimin fikri olabilirdi ki?
"Efe'nin kızgınlığı geçecek.".
İstemsizce gözlerimi devirdim.Yaprak,"Geçecek geçmesine de.Çok ağır konuştu.Tek eksiğimiz,Aslı ve teyzem.".
Kahveyi tabağına bırakıp,Yaprak'a döndüm."Kimse bizim eksiğimiz değil.Herkes istediği yerde.".
Yaprak onaylarcasına kafa salladı,"Ama ait olduğu yerde değil.Büyücü ülkesine geri gitmeliyiz.".Şaşkınlıkla Yaprak'a baktım,"Ne?".
Rüya telaşla,Yaprak'a baktı.
"Orada sinyal yok!".
Yaprak gülümsedi,"Aslı'nın yeni tanıştığı bir erkek için bizi satacağını sanmıyorum.".
Duygu dikkatle,"O zaman teyzemde bizi satmış olurdu.Tek fark,Magres Lighter yeni tanıştığı bir erkek değildi."Nisan tekrar sonuca ulaşıp,dikkatle dinlemesinin ardından konuşmaya girdi.
"Benja'nın baktığı falı hatırlıyor musunuz?En yakın gördüğün birilerinden ihanet göreceğini söylemişti.Ama ihanet etmedik.İşte bu Efe'nin gözünde ihanet.".
Şaşkınlıkla Nisan'a baktım,"İhanet onun gözünde bu mu cidden?".
Nisan gülümsedi ve sorumu cevapladı.
"Depresyondayken böyle düşünüyor olmalı.".
Derin bir nefes aldım ve boşluğa bakmaya başladım."Efe kötü biri değil."dedi Yaprak dikkati üzerine çekerek.
Yaprak konuşmaya devam edecekken telefonum çalmaya başladı.
Herkes dikkatini telefonuma çevirdi.Kaşlarımı çatarak kimin aradığına baktım. Şaşkınlıkla,"Teyzem." dedi Rüya.Beklemeden telefonu elime aldim. Biri ona bir şey mi yapmıştı?
Hızla cevapladım.
"Ah...Kanlar aşkına!Size bir şey oldu sandım.Telefonu daha hızlı açamaz mısınız?"dedi teyzem merakla.
Kaşlarım çatıldı,"Buraya mı geldin?".Teyzem,"Evet,evde yoktunuz..."
"...Hem tek gelmedim.".
Gözlerimi devirdim,"Aslı bi zahmet gelsin.".
Teyzem bir kaç saniye duraksadidaktan sonra,"Sadece Aslı değil.".
Kaşlarım çatıldı,"Teyze?".
Teyzem şüphelenecek bir sesle,"Pekala...Biraz gezeceğiz.".
Son cümlede kimin geldiğini ele vermişti.
Magres Lighter'dı tabii.
"Teyze,teyze beni dinle.Neredesiniz?Neden üstü kapalı konuşuyorsun?".
Teyzem sorularıma cevap vermemişti.
"Tatlım,eve geldiğimizde anlatacağım.Şimdilik hoşçakal.".
Gözlerimi devirmemle,telefonun ben daha 'hoşcakal' demeden suratıma kapanması bir oldu.Kızlar da telefon konuşmasını dinlemiş ki,birbirlerine bakıyorlardı.
"Magres gelmiş olmalı.",dedi çilekli sütünü yudumlayan Rüya.
Yaprak yeşil lolipopunu salladı,"Heey!Ya Benja da geldiyse?".
Dudaklarımı bastırdım,"Emin olun korktuğumuzda bu.".Duygu bir kaşını kaldırdı,"Benja bizim eve gelecek olursa,tekrar kavga çıkacak.".
Kaşlarımı sertçe çattım,"Evet,yumruğumu suratında bulacak.Bu seferde kimse engel olamaz.".Rüya mırıldandı,"Belki onunda yaraları vardır.".
İstemsizce gülmeye başladım,"Yarasıni kötülüklerle kapatmaya çalısıyor.Eğer yarası varsa.".
Nisan dudaklarını araladı,"Aslında Rüya haklı.İnsanlar yaşadığı şeylerin psikolojisini kullanır.Lisede ki çocuğu hatırlayan var mı?Fırat hani.".
Dikkatle kızları dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...